November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Whahaha inderdaad! Zet hem op lieverd, je kan het haha.

Nee maar het is handgeschreven inderdaad persoonlijker maar bij meer dan 100 kaartjes zou ik het ook niet doen. Wij hebben 50 kaartjes dus die zal ik netjes met de hand schrijven, waren het er veel meer geweest dan had ik ze ook uit de computer laten rollen hoor!

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    ahh kleinwonder kan me voorstellen dat je baalt... ik heb op de proefkaartjes maar een andere naam ingevuld omdat ik me al bijna versproken had...

3. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Dank jullie wel voor de meelevende woorden. Gelukkig haalde de verdoving een heleboel pijn weg!

San, wat leuk dat je het als prettig hebt ervaren. Het was dus zeg maar een soort voet-massage-kuurtje? En grappig dat jullie uk opeens bewoog...

Oei Kleinwonder, dat is balen voor jullie beide! Het zou ook zoiets onhandigs van mij kunnen zijn. Ach, over een maandje lach je er waarschijnlijk om...

Ik heb de enveloppen ook allemaal met de hand geschreven. Gelukkig waren het er maar een stuk of 70...

Sybje, veel plezier vanmiddag. Is vast wel een beetje spannend, of niet?

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    MAG IK EVEN WAT MELDEN? JA? MAG IK? :)

Heb sinds een uurtje of 2 menstruatieachtige krampen. Ben al naar de wc geweest voor een grote boodschap maar het komt en gaat in vlagen.
    Als ik sta en als ik zit.
    Zou het dan toch een beetje gaan beginnen? Wat dit heb ik nooit gehad. Zoals jullie weten is bij mij altijd alles rustig!
    Het is maar een heel klein beetje, maar ik ben stiekem wel een beetje blij!

5. Niet meer actief

Oooooh Chebu spanneeeeeeeend! :D
    Allebei mn buddy's zijn aan het rommelen!

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Het is er nog steeds. Meer op de achtergrond nu. Maar wel een vage pijn.

7. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    oeeee Chebu; spannend! Ga anders even douchen of badderen, als het weeen zijn worden ze erger!

Ja Sybje, 9 kilo valt me wel mee, alleen was ik nog 20 kilo zwaarder aan het begin van deze zwangerschap dan voor de 1e.
    Maar als ik maar snel onder de 100 kom ben ik al een beetje blij :D
    Wil er nu zo'n 20 kilo afkrijgen in een jaar tijd.

8. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    goedemorgen dames

succes dan, hopen dat het doorzet :D

ik heb ook altijd wat aan mijn gebit, vreselijk is dat... mijn record tandartsstoelzitten is iets van 5 uur of zo... (was nog in mijn diensttijd)
    succes met de tandarts en je afwas, en daarna lekker op de bank hangen, groot gelijk

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Hummel; hoe staat het er voor?

10. Niet meer actief

Ik vind het zo spannend hier!
    En elke keer als ik zie dat ik een sms heb denk ik MISSCHIEN MN BUDDYS
    maar helaas.. hihi..

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hehe Chebu, eindelijk heb je wat nieuws te melden! :p ;) Spannend!

En Boefje, pff... 5 uur in de tandartsstoel, daar word je echt niet vrolijk van!

Zo, nu op naar de supermarkt!

12. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    ik was van de week nog even bij Prenatal, oa nog een voedingsbeha gekocht, maar daar liep ik ook even onoplettend tussen 2 kledingrekken door, ja dat paste niet meer. :) Nam halve kledingrek mee, alle kleren vielen op de grond.

maar drukke dag dan voor de boeg..

ik ga straks keuken schoonmaken en tosti's bereiden om in te vriezen, heb ik alvast voorraadje voor als ik straks de deur moeilijker uitkom.

13. Niet meer actief

Cheb-aaaaby kom maaaaar! :)
    Spannnnnend!

Ik kom net terug van de vk. Met tegenwind dat roteind gefietst, was echt super zwaar. Doen we dus ook maar niet meer vanaf nu.
    Mijn bloeddruk was weer laag (120/55), dit was keurig maar kwam niet veel voor aan het einde van een zwangerschap. Dus ik maak me nu meteen weer zorgen..
    Ons mannetje ligt nog steeds VIBI, vaster kon niet zij ze dus dat is mooi meegenomen. Ze kon helaas inwendig niet even "kijken" want er kwam een bevalling tussendoor maar ik moet donderdag terugkomen en dan gaat ze even kijken.
    En dat ik die vrijdag erna naar Groningen ga was geen probleem! Absoluut doen, als je weeen beginnen/vliezen breken kun je nog prima naar huis hoor. (Dit had ik niet verwacht maar ben er blij mee, kan ik met een gerust hart die kant op)

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nou, het is alweer over. Geen hoopvol nieuws en ook niks meer te melden.

@Kleinwonder, mijn bloeddruk was gisteren 115/70. Da's ook niet hoopvol. Heb je het nog goed gevierd gisteren?

15. Niet meer actief

Das inderdaad ook geen 'beval' bloeddruk. We hebben het gisteren gevierd met 'Bossche bollen vlaai', heeeeeeeeeeeeerlijk!
    Ik voelde me alleen een beetje schuldig naar mijn medestudenten toe. Niemand van hen (Mijn groepje vrienden) heeft het tentamen gehaald terwijl zij altijd aanwezig waren bij de colleges etc. Ik ben echt maar zelden aanwezig geweest en heb hem wel gehaald, voelt toch wel een beetje lullig. :oops:

16. Niet meer actief

moet je bloeddruk wat hoger worden dan?
    Hier was die 105/65
    Ook niet om over naar huis te schrijven dan?

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Kleinwonder, ik heb altijd maar zo gedacht: studeren doet iedereen voor zichzelf en als jij het wel haalt en een ander niet, dan heeft die ander pech. Misschien verkeerde aantekeningen? Misschien verkeerde leermethode? Zou me maar niet lullig voelen.

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @JsztD, als je gaat bevallen, dan schijnt je bloeddruk te stijgen.
    Wij hebben dus überslechte bevalbloeddrukken.

19. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @ Klein wonder: alleen maar knapper dat jij het wel gehaald hebt, het blijft namelijk ook zelfstudie en jij hebt wel meer aan je hoofd dan zij hoor ;)

@Chebu: hoop voor je dat het doorzet ;)

@ all: hier in de stress, me schoonvader & broer gaan zo de kast doen... ben nu de gebruiksaanwijzing kwijt :oops:

***Update: gevonden*** :D

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    vanmorgen lachte de weegschaal me toe (ik zit alweer onder mijn pre-zwangerschapsgewicht :D:D:D ) en ik heb ook weer eens een niet-positierok aan :D:D:D

KOm net bij mijn meisje vandaan... We hebben haar net lekker in badje gedaan... Ze vond het prachtig... :D
    Alleen had de verpleegkundige de monitorstickers anders teruggeplakt dan ze zaten, dus de monitor gaf steeds gillend alarm. Ik kreeg er wat van, vooral ook omdat dat ding steeds zei dat haar ademhaling stopte :( Gelukkig lag ze bij me en voelde ik wel dat alles normaal was, maar toch...

Het meisje dat naast haar ligt, mocht vanmorgen naar huis (met 38 weken)... Toen kreeg ik het toch weer even moeilijk hoor :(

Deel Deze Pagina