Ik heb net de vk afgebeld. Ik heb echt een hele goede zo bleek maar weer... ik kreeg meteen het 06nr van de vk zelf en moest haar meteen bellen. Heel lang met haar aan de telefoon gezeten. Ze wilde precies weten wanneer het begon en hoeveel bloed en wat voor bloed etc etc. Ze was ook heel meelevend en aardig. Ik ben blij dat ik voor deze praktijk heb gekozen nu (ook al ben ik nu niet zwanger meer). De praktijk waar ik zat ten tijde van mijn zoontje was niet leuk, ze hadden nauwelijks tijd voor je en ze luisterden niet naar mij. Vreselijk... Deze vk zei dat we gewoon weer verder konden gaan proberen voor een nieuwe zwangerschap dus dat gaan we ook zeker doen (zodra het kan hihi). Ook vroeg ze mijn 06 omdat ze me zaterdag weer wil bellen om te vragen hoe het dan inmiddels is (!). Dat is toch fantastisch?
@Marlieke wat heb jij een lieve vk zeg! ik ken het, heb er ook zo een.. is zo fijn.. @Sybje wij zien het ook niet als klagen hoor! trouwens ik zie je banner gewoon wel hoor
Marlieke, idd een toppertje Wij hebben een vk praktijk met meerdere vk en heb sterk de voorkeur voor 1 verloskundige Alhoewel de anderen ook heel aardig zijn, heeft deze net dat beetje aandacht en begrip (wat zo belangrijk is) meer. x Sophie
Wat banner betreft: ik bedacht me ineens dat mijne toen ik m invulde ook niet klopte. Heb m toen ook iets gemanipuleerd Denk dat t met schrikkeljaar te maken heeft. Overigens heb ik mijn cyclusduur meegerekend. De vk telt gewoon vanaf eerste dag laatste menstruatie. En dan ben ik 31 oktober uitgerekend Maar Sophie kwam ook 15 dgn te laat en dan pas na een inleiding. Dus zal wel halverwege nov. ergens worden als alles goed gaat x Sophie
Lillebi, wat een schatje je dochter Erg grappige opmerking Leuk trouwens zoveel kinderen! Wij willen er voorlopig graag twee. Misschien drie. Eerst maar wat ruimer wonen dan. Als ik thuis zou kunnen blijven, dan zou ik meer kinderen ook erg leuk vinden! x Sophie
Goeiemiddag allemaal! @ De nieuwe zwangeren: Super Gefeliciteerd! Geniet ervan! @ Amyrose & Saartje bedankt voor jullie tips over de namen @ Edithdeb Hoe was jouw bezoekje aan de vk? Ben dus vanochtend naar de vk geweest, voor het eerst en is heel goed gegaan. Heb heel veel info meegekregen, 2 boekjes, 4 tijdschriften en allerlei informatieve folders. Een hele aardige vk, het is een praktijk met meerdere vk's maar deze is superaardig. Mn vriend was ook mee dus was een hele goede ervaring! Volgens de vk was ik echter 2 november uitgerekend ipv 3 november heb dan toch verkeerd geteld (misschien ook te maken met het schrikkeljaar dacht de vk zelf). Dus zal Saartje even PB'en samen met de rest van de info. Over 3 a 4 weken de eerste echo. Probeer al de hele ochtend een afspraak te maken voor de echo maar kom er maar niet doorheen ! Nou ik ga proberen jullie beter bij te houden! hihi! Ga nu het huishouden doen was zo supermoe dit weekend dat ik veel te weinig heb gedaan!
@Sophie ja kan best idd door het schrikkeljaar komen! @Sasgirl was dus een fijne afspraak vandaag! vervelend dat je er gewoon niet door komt, je wilt dan zo graag iets hebben om naar toe te leven he.. oh ja en het HH loopt niet weg he! haha ja wel als je alles TE lang laat staan
Goedemiddag dame's Ik zie dat mn banner ook raar doet, vanmorgen stond tie nog op 5 weken en nu staat tie ineens goed (5 weken en 1 dag) Ga straks denk ik weer de oude erop zetten En hoe gaat het zo met iedereen.... Heb helaas nu geen tijd om bij te lezen.. zit weer op mn werk.
het duurd even voor dat ze in beeld komen ....daarom dacht ik dat hij het niet deed ..... hey maar hoe zit dat met dat schrikkeljaar ben je dan langer zwanger dan je denkt of korter ? (ben blond )
oke ...dan houd ik mijn banner maar zo..... ik ga effe een boterham snaaien en dan weer verder met inpakken !
@ Sybje/Saartje Over het schrikkeljaar... ik dacht dat ik vandaag precies 6 weken was en uitgerekende datum 3 november maar volgens de vk is het 6 weken en 1 dag en 2 november uitgerekend. Maar goed de uitgerekende datum verandert straks toch weer na de echo. Ik snap het 'hele schrikkeljaarverhaal' eerlijk gezegd ook niet helemaal Heb ze te pakken gekregen voor de echo! Jeeeeh! 17 april 1e echo en 21 april 2e afspraak bij VK. @ Saartje hierbij ook de extra info: geslacht weten: nee, beroep: administratief medewerker, bevalling: zkh, fv/bv: bv Groetjessss
NOVEMBER 2008 MAMA'S 2 november Beppie1976, 31 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Sophie, 34 jr, 2e kindje, denkt: meisje??, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: zkh, fv/bv: bv Edithdeb, 34 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Sasgirl, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: nee, beroep: administratief medewerker, bevalling: zkh, fv/bv: bv 3 november Maxje, 25 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Sanna, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Mimi1981, 27 jr, 2e kindje, denkt: weet nog niet, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Saartje, 24 jr, 2e kindje, denkt: hoop een meisje, geslacht weten: ja, beroep: thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv Aaltje, 29 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: H en J, 32 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 4 november Corien, 36 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Kreeftje, 31 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 5 november Hummel, 24 jr, 1e kindje, denkt:: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: AmyRose, 27 jr, 3e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: gastouder, bevalling: hopelijk thuis,fv/bv: fv Marisha, 27 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: BTW belastingsconsulent, bevalling: zkh, fv/bv: bv indien mogelijk Happyluna, 28 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Shannen, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: bv 6 november Sybje, 23 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 7 november Tatlim, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: nee, beroep: hopelijk thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv 8 november Bramtim, 32 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Seilenna, 25 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 9 november Ukkepuk078, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Noortje30, 32 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Waarom, 28 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 10 november JsztD, 23 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 12 november Loesjuh, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 13 november Jootje, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Mejon, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Schildje, 30 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Whabbit, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 16 november Lillebi, 34 jr, 4e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: alphahulp, bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh, fv/bv: bv 19 november Vera, 32 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: fv Er zijn tot nu toe 32 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke AGENDA: 10 maart Sasgirl vk, Edithdeb vk, JsztD echo 12 maart Hummel vk 15 maart Saartje vk en echo 17 maart Shannen termijnecho 18 maart Marisha echo, Mimi1981 gyn termijn echo 15:00 uur, Seilenna intake vk 19 maart Sophie intake vk, Kreeftje echo 21 maart Maxje gyn voor echo 25 maart AmyRose vk, Sybje echo fert. arts 26 maart Maxje vk, Sanna echo, H en J vk 27 maart Corien vk. 31 maart Beppie1976 vk, Sanna vk 3 april Ukkepuk vk, Maxje echo vk 16 april Noortje30 vk + echo 17 april Sasgirl echo 21 april Sasgirl vk Aanpassingen/wijzigingen graag in een PB naar Saartje!
Sasgirl, wat leuk dat je afspraak zo goed ging En heerlijk vooruitzicht en spannend natuurlijk je eerste echo! Ohhh, wil ook zo graag een afspraak... Mijn theorie over het schrikkeljaar is dit: we hebben een dag extra gehad in februari. Als we een 'gewoon' jaar hadden, dan was het een dag eerder al 3 november. Snap je m nog Gezellig, gelijk met mij uitgerekend x Sophie