November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Hmmm oke voor een dagje dan! ;)

2. Niet meer actief

Deal :)

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hahaha... jullie zijn ook gek :p

Ik ga mijn Ikeaboxen in elkaar zetten (die gaan tegenwoordig ook met schroeven? :p)

4. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Mmm kon het maar he, dan zou ik ook nog even snel naar de prenatal, h&m en de hema rennen! :)

5. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0

6. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @Ienie en mini

Ik wil ook wel ruilen hoor... maar liefst langer dan 1 dagje :p

7. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Haha oke Baylee is ook goed!

Dan kan ik wat rustiger aan doen met shoppen, dat gaat toch niet zo snel meer nu, waggel waggel!

Ik zal jullie wat zonnestraaltjes toe stralen!

:whistle: ------------------------------------------------------------------------

8. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Chebu: succes hopelijk zet het door. [-o<

9. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Ga even plat. Hopelijk dat er dan straks nog een nov baby bij is gekomen.

groetjes MarielleB

10. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    *** ego bericht ***

Vanmorgen rond 11 uur had ik het weer helemaal gehad. Afgelopen nacht weer niet echt goed geslapen door het hoesten van Rick. Hoestdrank gegeven en hij werd dan wel rustig. Maargoed voor dat je zelf in slaap valt.
    Rick begon moe te worden en dat snap ik best als hij de helft maar slaapt van wat hij normaal doet. Nu begon hij weer te hoesten en kreeg hij weer koorst. Van al dat hoesten moest hij weer spugen. Kind helemaal over de zeik en moeders naderhand daarbij.
    Rick eerst even andere kleren aangedaan en hij is toen even op de bank in slaap gevallen. Ik heb toen alles schoongemaakt in de keuken en mijn man gebeld van dat ik dit niet nog langer trek zo. Ik wordt momenteel hier zo onzeker van. De hele tijd huilen aan de telefoon en mijn man maar proberen mijn een beetje rustig te krijgen. Dat was dan op een gegeven moment gelukt. Dokter gebeld maar daar kon ik pas weer terecht na 1 uur. Ik ben maar even naar bed gegaan samen met Rick en heb daarna gebeld. Ik kan nu dus om 15:30 terecht bij de dokter. Dit omdat Rick nu al meer dan 3 dagen af en aan koorst heeft. Daar komt nu ook nog eens bij dat ik nu bijna kan bevallen want dat vroeg die vrouw ook van hoever bent u nu dan..... Nou a.s. woensdag uitgerekend....Oohh ja dan kom vanmiddag maar even langs.
    Mijn man is ondertussen tuis gekomen omdat ik dan de auto kan gebruiken. Wat zal ik blij zijn als de hormonen weg zijn. Ik word hier even niet goed van. :cry:

*** einde ego bericht ***

11. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Dat zou de eerste november jongen worden :D

12. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Dikke knuffel Schildje!

13. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Knuffel voor mijn buddy **knuff**

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    knuffel schildje...Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit :(

15. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @schildje

***knuffel**
    Hoop dat het gauw voorbij is... sterkte

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Arme schildje :(

Dikke knuffel

17. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @chebu

En zet het een beetje door ?
    Ik ben nieuwsgierig ....

18. Niet meer actief

Hey jij! Ga eens gauw weer puffen! Kssst! ;)

Schildje: Dikke knuff!

19. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Lucht hier maar lekker je hart Schildje... wat een ellende voor jou zo deze afgelopen dagen... Dikke virtuele knuffel! Sterkte meid.

Alle nieuwe mama's: van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes!!!
    Heb geloof ik 1,5 dag niet gereageerd en weet nu niet meer wie ik gemist heb, zoveel zijn het er ineens, echt geweldig zeg! Sorry dat het zo een beetje onpersoonlijk is... :oops:

Chebu en Hummel: spannend...!

(Chebu, mocht je je nog druk maken om die bacterie (maar ik vermoed dat je nu je hoofd ergens anders naar hebt staan, hihi): wellicht kan ik je nog helpen met wat extra info? Ik weet nl gezien mijn opleiding en vorige baan wel het e.e.a. van bacterieën, besmettelijkheid en dat soort zaken, dus als je weet om welke bacterie het gaat kan ik je wellicht nog wel wat extra geruststellen. Maar hoeft niet hoor, zie maar of je nog wat wilt weten, dan lees ik het wel.)

Oh Janny, wat een horrortandartsverhalen toch weer... Heb je het idee dat er nu wel wat zinnigs gedaan is en dat het nu wellicht wel gaat helpen?

Tipp, wat geweldig dat je je meisje gisteren aan de borst gehad hebt en dat ze er ook nog eens goed uit gedronken heeft! Be proud! Maar wat moet dat idd verrekte akelig zijn dat je alleen bent en je meisje steeds weer achter moet laten... knuff...

Ik vergeet nu echt op meer dan de helft van jullie te reageren, sorrysorrysorry. Maar op de een of andere manier zijn mijn hersens vandaag ook aan het indalen geweest ofzo, want hoewel ik goed geslapen heb ben ik zo suf als een konijn.

Gister nog wat mafs bij de VK. Kijkt ze in de agenda, zegt ze: zo, dan zullen we vandaag maar gaan strippen? In een reflex kruiste ik m'n benen (hihi, echt waar) en zei: dat dacht ik niet! Ja zegt ze, dat heeft m'n collega opgeschreven, het leek me al een beetje vroeg bij jou. Bleek dat de collega het bij de vorige afspraak er bij gefrommeld had in de agenda, waardoor het net leek alsof het bij mij moest... foutje... Maar ik heb verder superverloskundigen, ben erg blij met ze! (itt sommige anderen hier geloof ik)

20. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    GO CHEBU!

Schildje; heel veel sterkte, hoop dat Rik snel wat beter is!

Ini en mini; ik wil best een weekje ruilen hoor, denk dat ik wel een weekje zonder kruidvat kan :D
    Lijkt me heerlijk, zonnetje en strand, mmmm

Deel Deze Pagina