GOOOOOO CHEBU! Ik kom net uit het ziekenhuis na twee en een half uur! pfffff. In het kort was alles in orde. Geen eiwit in mijn urine, ctg was netjes en mijn bloeddruk was 130/80 en dat was prima volgens de gyn. Dus MarielleB maak je niet druk... Ik moet nu nog wachten op wat bloedonderzoeken maar die komen maandag pas. Het is dus een beetje vaag waarom ik nu direct naar het ziekenhuis moest maar oke. We sukkelen verder! Baylee ik dacht nog heel even...misschien ligt ze hier wel Maar je bent gewoon op het forum dus nog geen bevalling! Wees blij, het was super druk!
Nou laat ik het zo zeggen...ik had bij de vk niet gezegd dat het een foutje was in de agenda maar met mijn benen in de lucht gelegen voor het strippen hihi. Maar ik probeer alles gewoon anders te benaderen en te genieten van de laatste weekjes. De pijn probeer ik voor lief te nemen maar de nachten zijn heftig. Ach het is nog maar even!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB of sybje. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, 4038 gram gr Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+1d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram ManonF , 25 jr, 1e kindje, bevallen 29 okt met 39w+1d van zoon Jille, 3960 gram Jooze , 27 jr, 2e kindje, bevallen 1 nov met 39w+3d van dochter Sterre Madelief, 3500 gr Loesjuh , 25 jr, 1e kindje, bevallen 2 nov met 38w van dochter Megan Joëlle, 2790 gr, 48cm Babylicious08, 24 jr, 1e kindje, bevallen 3 nov met 39w+2d van dochter Alyssa Indira, 3045 gr jootje24 , 26 jr, 1e kindje, bevallen 6 nov met 39w van dochter Denise, 3520gr Totaal: 5 jongens, 10 meisjes Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=117587 Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- : margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- : Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 51 november mama's! Totaal: 11 jongens, 6 meisjes, 0 tweelingen, 4 : (weet het niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 10 [-X (wil het niet weten) Agenda 10 november Chebu afspraak gyn 13 november schildje afspraak VK 15:00 Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD<--->San79 Noatje<---->Schildje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 Zwangerschapspagina zal door uitbreidingen een verhuizing ondergaan hierdoor zal zwangerschapspagina een tijdje gesloten zijn. Tijdens deze periode willen we natuurlijk wel verder kletsen en op de hoogte blijven van alle bevallingen Er is een tijdelijk forum beschikbaar om hier even verder te kletsen. Wanneer zwp weer online is kletsen we hier verder. Voor wie intresse heeft in de link mag een pb'tje sturen naar jootje of sybje
@Beatrice ik ben blij dat het weer goed was bij jou ! Neeee savends als ik op bed lig gaan de krampen over ... en rond een uur of 16uur komen ze weer nu krijg ik ook alweer krampjes wel vaag maar ach we moeten wat te klagen hebben he Snap je nu waarom ik toch liever naar Zwijndrecht ga om te bevallen Omdat het in Dordt gewoon 1 grote fabriek is Ik ga nu effe boodschapjes doen met manlief hij is vroeger uit zijn werk gekomen
Go Chebu, go Chebu, go Chebu \/ \/ \/ \/ :dance @all: jullie kunnen dus nu ook bij sybje terecht voor de lijst!
Baylee Ik kan me wel voorstellen dat je naar zwijndrecht gaat als je dit ziet. maar ik woon echt op 5 minuten van het ziekenhuis in Dordt dus dat is zo lekker makkelijk. Ach ik zie het wel! Ik ga nu naar mijn ouders en gezellig eten in de stad met de hele fam. Dat is lang geleden voor mij! Vroeger at ik letterlijk 3 a 4 avonden per week buiten de deur maar tegenwoordig doe ik dat helemaal niet meer. Maar nu heb ik er wel zin in! Chebu veel succes! Ik hoop vanavond als ik thuis kom op goede berichten...
Van de douche word ik ook niet wijzer. Ik ga even liggen want het doet wel pijn. Anyway, lieve dames, jullie horen het van mij via mijn buddy's!
@Beatrice Ja bea ik woon op 2 min vant ziekenhuis Maar alles voor het gemak hoor zit liever 10 minuten in de auto dan dat ik daar een hele dag lig in die fabriek
@Bloeddruk: Die van mij was maandag dus 90/50 en die werd TE laag genoemd. @Hummel: We zijn zeer benieuwd hoe het nu met je gaat! @Chebu: Ohw, mijn duimen draaien heel snel in het rond voor jou! @Schildje: Je hebt het ook wel heel zwaar nu! Heb je buiten je man niemand anders die even voor Rick kan zorgen? Eigenlijk zou je verplicht dit weekend even naar een kuuroord moeten ofzo. Gewoon lekker even er tussenuit en ontspannen. Maar ja, dat wil natuurlijk niet. En dan zou je alsnog met je hoofd bij Rick zitten, denk ik. Ook een dikke knuffel van mij! Als ik in Gld woonde, kwam ik je wel even helpen! @Margreet: Haha, grappig voorval. Ik denk dat een heleboel meiden hier in jou plaats heel gretig "Jaaaahhh!" hadden geroepen! Nou, de verdoving van de tandarts is eruit. En helemaal geen pijn meer aan mijn tanden en kiezen! Hoeraaaa! Dus dat is opgelost. Nu het overgeven nog. Net in de supermarkt moest ik ook naar de wc op een draf (gelukkig heeft de Appie een nette, schone wc waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt...). Had expres van tevoren nog gegeten, maar het heeft blijbaar niet geholpen. Dit was trouwens de 1e keer voor vandaag, dus we gaan vooruit. Hopelijk blijft het vandaag bij 1x.
Wow Janny, wat fijn dat deze tandartsbehandeling eindelijk geholpen heeft, hoera! En w.b. je gal: je komt natuurlijk al om in de (goedbedoelde) tips en adviezen, maar heb je niks aan maagzuur-tabletten? Ik heb in begin vd zwangerschap een paar weken enorm veel last van maagzuur gehad en Maalox hielp goed (verder mocht ik niks ivm m'n nierproblemen). En ik zwoer bij de Ricola kruidenbonbons (wel de suikervrije variant, geel doosje en vooral niet die met andere smaakjes want dan werd het juist weer erger). Maar goed, wat voor de één werkt, hoeft bij de ander natuurlijk helemaal niet te helpen... Hmm ja, dat realiseer ik me nu ook, dat het eigenlijk helemaal niet aardig voor de rest is dat ik hier neerzet dat ik nog helemaal niet gestript wil worden. Mocht er iemand verdrietig van zijn geworden: sorry...
Chebu succes en we horen het wel! Schildje wat zei de huisarts? Je mag hier best je hart luchten hoor! Beatrice fijn dat alles goed was in het zh!
Margreet: Geeft niet hoor, dat je adviezen geeft. Is juist alleen maar aardig toch? Ik heb ook Maalox. Zelfs ook Nexium, maar daar zijn de bijwerkingen tijdens de zwangerschap niet van bekend. Dus helaas ben ik daar niet mee gehlopen. En dat Maalox werkt niet bij mij tegen het gal overgeven, net als Rennies. En je hebt vast niemand verdrietig gemaakt hoor! Niemand misgunt hier iemand iets. En dat van jou was toch een foutje?
Hi Dames, Echt duidelijk dat iedereen verlof heeft, er wordt echt te veel geschreven om alles bij te houden. heb een aantal blz gelezen dus daar een reactie op. @kleinwonder, vervelend dat ze het niet gehaald hebben, maare voor jou is het misschien ook net iets belangrijker. Een her is nu niet echt praktisch! @Rommelende dames, doorzetten maar! @Afvallen, ik weet dat ik 2 dagen na mijn bevalling iets meer dan 5 kilo was afgevallen. Voor de rest hoop ik dat iedereen het nog volhoudt/ an het genieen is van het verlof! Jooze
Oooh wat hebben jullie veeeeeeel getypt! Heb bijgelezen amar weet het allemaal niet meer hoor sorry Alleen dat mn buddy waarschijnlijk bezig is spanneeeeeeeend!
Yeah! Heb net de blije doos gekregen van de prenatal! En dat 2 weken voor mijn uitgerekende datum! Hihi, beetje laat he? Had er al niet meer op gerekend! Gauw even kijken wat er in zit... Een cadeautje heb ik deze week wel verdiend...