November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik ben dus bij de dokter geweest en zoals altijd was de temperatuur dus nu normaal. Zul je net zien. Alles verteld en hij gaf gewoon aan dat Rick wellicht net iemand is die met het geringste een stevige hoest krijgt.
    Hebben wij weer. :( Aangegeven wat wij hem al hebben gegeven en dat was allemaal goed alleen de luuf dampo mocht niet meer omdat de kriebel daar alleen maar meer van werd. Oke dus meer hoestdrank gehaald en sinaspril. Ook dat niet teveel geven omdat zijn lichaam anders de koorts niet kan aanvechten zoals hij het vertelde.

2. Niet meer actief

Hmm schildje :( *knuff*

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jeetje schildje, knuffel!

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Pff wat vervelend schildje... ik weet niet of het helpt maar ik had last van verschrikkelijke blafhoest en mocht natuurlijk alleen maar thijmsiroop (die natuurlijk niet werkt) en bij mij werd het hoesten ook minder na een glaasje anijsmelk (gaat hij misschien ook lekker van slapen?) misschien is het wat?

Ik ga nu roets roets weer naar beneden de babywas halen... man is over half uur thuis en wil de babykast ingericht hebben ;)

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Chebu, Spannend! Het klinkt een beetje hoe het bij mij begon, ik had nl. ook krampen waar ik echt mee moest zuchten en die werden steeds heftiger.

Schildje, sterkte met je zoontje!

@ het afvallen na bevalling, ik heb toevallig vandaag op de weegschaal gestaan en ben er al 11 kg kwijt en was 14 kg aangekomen. Helemaal goed dus aangezien ik nog steeds volledige bedrust heb.

Voor de liefhebbers heb ik een fotootje van Megan in mn album gezet en een foto van een geboortebord van voor haar is gemaakt door vrienden. Erg mooi vind ik hem geworden.
    En ze is vandaag weer op haar geboortegewicht, helemaal goed dus!

6. Niet meer actief

Loesjuh we hebben dezelfde meubeltjes :D (of ja het bedje iig ;)) mooi joh! Ik word helemaal jaloers als ik je mooie kleine kindje zie hihi IK WIL OOK!

Hier zij nde krampen weer begonnen ook.. maarja, dat is niks nieuws :(

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    wat een moppie loesjuh... Leuk bord ook...

8. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ krampen of weeen ?

Waar kan je weeen voelen ? Kan dat ook bv langs 1 kant zijn ?
    Of is dat echt over je gehele buik ?
    Misschien een dom vraagje maar ja ben nog een leek :oops:

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha steeds weer een teleurstelling he als het vals alarm is. Zefls ik ben nu echt aan het aftellen :D

10. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ik heb hem ook vorige week pas gekregen!

Net met mijn moeder gaan winkelen. Volgens mij heb ik nu echt de laatste spulletjes in huis. Heb nog een dekentje, laken, luiertas, nachthemd met knoopjes en 2 paar sokjes voor de baby aangeschaft. Ben nu wel lekker moe! Merk inmiddels wel dat een paar uur lang lopen (met steeds zwaarder wordende tassen..) toch wat veel wordt!

En ondertussen Chebu begonnen met het serieuze werk! Spannend hoor!
    Schildje: kan me voorstellen dat het je nu allemaal zwaar valt! Hopen dat Rick vanavond nog een wonderbaarlijke genezing mag doormaken en dat jullie allemaal weer eens een goede nacht kunnen maken.
    Janny: wat fijn dat je kiespijn nu over is! Nu hopen dat ook het overgeven stopt...

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Weeen komen om de 4 minuten. Ik ga nu naar het ziekenhuis om te controleren. Misschien is het vals alarm, dan sturen ze ons weer naar huis.
    Net vk gebeld en volgens haar kunnen ze beter even naar het kind kijken.

Tot later.

12. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Loesjuh Wat een gezellige tuin zo! vind de dick bruna borden ook erg leuk! wat en pracht kleintje heb je ook!

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    spannend chebu, sterkte...

14. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    spannend chebu! we horen het wel!

15. Niet meer actief

Oeee buddy goodluck ik hoor t zo wel.. ik sms je in de loop vd avond!

En ja wendy dat had ik dus ook.. rond die tijd beginnen met aftellen, die 3 weken zijn voorbij gekropen lijkt het :( haha

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha ik wet het niet ik vroeg het gisteren ook. Ik had steeds ongi krampen rechts. De vk zei hoort bij de laatste loodjes...pff :)

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Succes zet hem op :thumup:

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha ik vind de weken eigenlijik wel snel gaan. Bart vind het wachten inmiddels verschrikkelijk hij is er nu zo aan toe om papa te worden. zo lief!

Bij mij maakt de zin om te bevallen soms nog steeds plaats voor angst voor eventuele pijn :(
    Maar ik kan niet wachten tot ik ons ventje in mijn armen heb.

19. Niet meer actief

Ja ik vond de tijd ook voorbij vliegen, tot met name vorige week dat de krampen begonnen :(

20. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @wendy1983

Ja das weer een typisch antwoord van de vk :evil:
    Alles hoort bij de laatste loodjes je kan niets anders mankeren of het hoort erbij :evil: :evil:

Deel Deze Pagina