Ja dat kan ik me voor stellen. Ik heb al 2 dagen veel last van darmkrampen en moet dan iedere keer voor een grote boodschap en dan is het over......
Tja....balen soms dat je al weet welk antwoord je krijgt. Zo ook met het overgeven. Ik geeft soms snachts over en daarna slaap ik gewoon weer heerlijk verder hebben meer mensen dit trouwens?
Yep Wen ik ook! Heb dehele zwangerschap geen last gehad van overgeven en heb het nu soms snachtso ok ineens
Ik ben soms gewoon bang om te gaan slapen......Dan zie ik daar o tegen op ben dan gewoon bang om weer ziek te wordem
Nou dat herken ik ook wel.. ik zie er tegenop om gaan te slapen omdat het slapen standaard K*T gaat haha maar vannacht heb ik gelukkig heerlijk geslapen! Dus vol goede moed op naar de volgende nacht
Ja ik ook gelukkig! he meiden mijn mannetje is thuis! wij gaan uit eten. Iedereen een fijne avond en tot morgen xxx
Hi meiden, Heb toch weer vanalles gedaan, moest weer ff bijlezen. Voor chebu word het echt serieus, spannend, ben benieuwd hoor! Ik heb al twee dagen last van hele harde buiken, een soort van regelmatig, maar ook weer niet echt, soms een paar uur niet dan weer een paar uur wel. Dusja, we'll see. Geloof niet echt dat het wat is, maar zou kunnen natuurlijk!
Wen: Eetsmakelijk! Gezellig hoor even lekker uiteten. JsztD: Badderse! Enne, telefoon niet meer meenemen he! Ik heb net een voedingskussen gekocht! Was eerst bij de hema maar die kwaliteit voelde echt superslecht aan. Heel zacht en klein.. Dus maar snel in de auto gesprongen richting de prenatal en daar eentje gekocht. Dus heb ik nu een heeeeeerlijk voedingskussen om me heen! Hmmm!
prima... Alleen hongerig , mijn man staat in een file die alleen maar langer lijkt te worden, dus ik kan nog even op mijn eten wachten En het ruikt zo lekker
Ohw, vind het allemaal zo spannend voor iedereen! Zit gewoon helemaal met jullie mee te leven. Nu weer met Chebu! Zou wel stiekem via een cameraatje mee willen kijken!
@Klein wonder: ik had hezetzelfde idee bij de hema kussens, ook omdat ze gevuld zijn met kussenvulling ipv balletjes... het slaapt in ieder geval heerlijk! Ik ga nog ff naar de stad met me man, sinterklaascadeau's kijken en kopen omdat k daar na de bevalling geen tijd meer voor heb
als je echte weeen hebt dan voel je die in heel je buik. Het verschil tussen voorweeen en echte weeen voel je wel.
@ Baylee, vergeet niet dat ik zwijndrecht ook kindjes geboren worden dus daar kan het ook druk zijn. Als je er eenmaal ligt merk je er helemaal niets van en trouwens ik heb in een andere verloskamer gelegen dan dat wij gezien hebben. Ik lag in een grote, gezellig aangeklede kamer, helemaal niet zo steriel als die andere
hihihi via een cameraatje mee willen kijken... Pas maar op straks durf je zelf niet meer. @ Chebu.... zet hem op... kom snel met goed nieuws.
@Ukkepuk078 Ow heb jij geluk gehad dat jij op een nette aangeklede kamer lag Maar dan moet je geluk hebben denk ik Ik ben vorig jaar de hele dag bij me schoonzusje der bevalling geweest en daar heb ik helemaal niets gemerkt van drukte terwijl we savends laat naar der kamer gingen en er toch die dag 4 andere waren bevallen... Helemaal niets van gemerkt ... Maar ik kijk het wel aan want oorspronkelijk ga ik naar Zwijndrecht voor het bad. Maar je weet nooit als thuis de ontsluiting heel snel gaat ga ik naar Dordrecht en als het moeizaam gaat naar zwijndrecht ach misschien zeg ik op het moment zelf ik wil thuis blijven wie weet.... We zien het wel hoe het allemaal loopt...
Hoi Nog geen baby nieuws zie ik. Het word wel spannend met chebu. Net een brief in de bus van de postbode. De blije doos was afgeleverd bij de buren. Die heb ik toch al een paar weken geleden zelf opgehaald. Zit er bij de doos een brief dat ze me een mailtje hadden gestuurd om de doos op te halen maar dat ik dat nog niet gedaan had en dat ze het daarom maar opstuurde. En omdat dat prijzig was zat er een acceptgiro bij voor een vrijwillige bijdrage :-s Leuk dat ik de doos nog een keer krijg, maar betalen ga ik niet. Is hun eigen schuld dat ze de administratie niet goed bijhouden. Er zaten nu wel andere dingen in dan de doos die ik al heb. En een pak luiers is nooit verkeerd. Ga nu even lekkker in bad, heb vandaag veel last van harde buiken. En rugpijn. Manlief is sporten, dus ik ga dat ook doen. het is namelijk best wel een zware sport om in en uit bad te komen . Kom straks nog wel kijken of er baby nieuws is [-o< Oja net foto's laten maken van de buik, als het goed is zijn ze binnen 2 weken binnen. groetjes MarielleB
*****INBRAAK***** Hey meiden van de nov mama's. Hummel heeft mij gevraagd of ik jullie dit bericht wilde laten weten. Ik wilde jullie even laten weten dat ik eind van de middag gebeld ben en dat Hummel en Hummelman vandaag de trotse ouders zijn geworden van een DOCHTERTJE. Hummel ligt op dit moment nog in het ziekenhuis omdat ze haar een nachtje daar willen houden, alles is verder goed gegaan. Binnenkort zal ze zelf het verhaal wel komen vertellen aan jullie. Hummel en Hummelman van harte gefeliciteerd met jullie hummeltje geniet er lekker van met z'n 3tjes *****UITBRAAK*****
@ Baylee, dat is het beste wat je kan doen, gewoon over je heen laten komen. Nu bijna 2 weken later kan ik al om sommige dingen lachen van mn bevalling, dat kon ik vorige week nog niet. De scherpe kantjes gaan ervan af zodra ik naar mn meisje kijk. Nog even dan kan jij je ventje ook in je armen houden. Ik wacht met smart op je sms