November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Hummel en partner, hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter. geniet ervan

Weer een meisje, waar blijven de jongens ....... ?

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Hummel en hummelman, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @baylee : ik heb in zowel zwijndrecht als dordtwijck gelegen.....
    over zwijndrecht wordt vaak vol lof gesproken maar ik was niet tevreden over dat zh.
    ze hebben daar niet veel tijd voor je en toen ik er lag was er geen gyn aanwezig .....die moest speciaal opgepiept worden ...
    Dordtwijck is wat massaler en qua bv heb ik daar dan geen goede ervaring ....maar goed dat zeggen ze zelf ook , als je lekker thuis bent met je kraamhulp is het veel fijner die heeft veel meer tijd voor je ....
    vond het in dordtwijck erg fijn dat er 24uur per dag een arts ass is en overdag ook nog een gyn en er lopen vk's rond

@chebu : volgens mij ben jij de eerste nov boy aan het uitpersen ....spannend !

@all : heb hir een heel verdrietig jongetje ...die knoertharde drolletjes uitpoept ....niks helpt ...heb al meer water bij de voeding gedaan een paar dagen geleden , met zijn beentjes bewogen als hij buikpijn had , zijn buikje gemasseerd ...niks .
    ben dus net overgestapt op de omneo voeding ...tis zo zielig als je zo'n klein mannejte hoort schreeuwen en persen .... :(

@tipp veel plezier in het zh !

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hallo!
    Kom net uit het ziekenhuis. Heb 1,5 cm ontsluiting en regelmatige weeen om de 5 minuten maar ze zetten niet door. Ben dus weer naar huis gestuurd en ik moet terugkomen als het heftiger wordt.
    Nog heftiger?
    Dit wordt echt een hele lange bevalling geloof ik.

HUMMEL GEFELICITEERD MET JE DOCHTERTJE!

5. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    hihih nog heftiger roept ze dan !
    Zet hem op, je kan het...

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    En meneer zelf werkte ook niet mee, die viel halverwege de CTG in slaap. Teken dat ie nog niet zo actief naar beneden aan het 'boren' is.

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @chebu : dat zegt niks hoor dat je kleine in slaap viel .......jelmer lag ook lekker te knorren tot 22,.45 en vanaf die middag had ik al behoorlijke weeen ....

8. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @Ukkepuk078

Ja ik lat het maar allemaal over me heen komen er is altijd wel wat in een ziekenhuis denk ik
    Net zoals Sybje schrijft die een heeft dat voordeel en de ander dat ....

Ja ik wacht ook met smart tot wanneer ik je kan sms :D ik ben het zat dat wachten ... zit er ook een beetje doorheen denk dat de hormoontjes weer een beetje opspelen...

@ Hummel

Gefeliciteerd met jullie Dochter !

@ Chebu

Spannend zal jij dan toch de eerste November Boy op de wereld zetten ?
    Sterkte meid !

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @hummel gefeliciteerd met jullie dochter .....

ik vrees dat de mannen het te koud vinden buiten ....
    @mama's van de ongeboren mannen ....hebben juliie al een kaars voor je muts gezet ?
    schijnt te helpen ...hihi

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @baylee zwijndrecht heeft wel een bad ....=nice

11. Niet meer actief

Buddyyyyy spannend! :D Zet m op!

Hummel gefeliciteeeerd ! Gewoon weeeeeeeer een meisje hihihi die jongens van ons zijn echt in de minderheid

12. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ bevallende meiden en al bevallen meiden

Wat doet je baby tijdens de weeen ? Voel je dan echt beweging in je buik of is het stil of ..... ?

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik ga een beetje lopen en liggen. Ben nu al moe. Jullie horen het nog allemaal!
    Tot later!

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    tijdende weeen voelde ik jelmer wel , wel minder als normaal maar dat kan ook komen omdat je dan even alleen de weeen voelt .....daar ben je zo op gefocusd ...tijdens de bevalling lag hij stil ....klaar voor de start ....hihi
    ook tijdens de uitdrijving heb ik hem niet gevoeld ...kreeg geen trap na ....voelde alleen een warme golf en een warm lijfje uit mijn onderkantje komen ...voelt heel lekker ...klinkt dit rraar ?

15. Niet meer actief

Whahaha :) :)

Sybje: Oh wat klinkt dat zielig, lijkt me vreselijk als je niets kunt doen en je ventje zo ziet..

Chebu: Och gut, die luie jongens ook weer. Is het moment supreme aangebroken gaat 'ie liggen slapen! Typisch mannen..
    Wel spannend, het is dus echt begonnen voor jou. Ik hoop dat de weeen snel doorzetten en je je kleine mannetje snel in je armen hebt. Ik denk aan je, dikke knuff!

Baylee: Als ik al dat ziekenhuisgedoe zo lees ben ik er alleen nog maar meer van overtuigd dat ik daar echt niet wil bevallen hihi. Lekker thuis, mits alles goed gaat natuurlijk. Ik ben zo'n ziekenhuisangsthaas, wil daar alleen heen als ik ziek ben en het echt niet anders kan en anders niet hihi.

16. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @sybje

Ja ik wilde eigenlijk een onderwaterbevalling maar dat doen ze hier weer niet... daar baal ik best wel van ...
    Dus ik flipte helemaal toen ik hoorde dat ze in Dordt al geen gewoon bad hadden ... dus ja en zwijndrecht wel ... maar we zien het wel misschien kan ik thuis nog lang in me badje liggen en dan gewoon naar Dordt gaan... we moeten het maar allemaal zien hoe het zal lopen...

17. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Hummel & hummelman gefeliciteerd met jullie meisje!

Chebu wie weet wat de nacht nog gaat brengen! Ik zit voor je te duimen in elk geval!

Met het oerwoud dat daar momenteel zit heb je dan grote kans op bosbranden... ik probeer je tip maar niet uit :)

Vervelend dat Jelmer zo'n last van z'n darmen heeft, lijkt me heel moeilijk om aan te zien bij zo'n kleintje.

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik ben absoluut voor thuisbevallingen ...maar als ik naar de troep keek die veroorzaakt is tijdens jelmers geboorte was ik toch errug blij dat we in het zh waren ...maar goed als je thuis bevalt zullen ze misschien wat netter te werk gegaan

19. Niet meer actief

Beatrice: Lees net pas je berichtje! Fijn dat alles goed was op de controle in het ziekenhuis, maar wel vreemd dat je dan zo op stel en sprong heen moest. Ach nouja beter het zekere voor het onzekere toch! Hoop dat het voor jou ook snel gaat beginnen en je eindelijk je kindje in je armen hebt.

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooh ja had nog niet aan bosbranden gedacht ;) :)

Deel Deze Pagina