November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Het is trouwens donderdag de 13e volle maan... dus dan komen al die heren van ons er vast groepsgewijs uit. Zoals in 't voetbal, komen ze ook allemaal tegelijk het veld op ;)

2. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ sybje

Ik kan alleen maar jaloers zijn op de al bevallende dames ...

Ik ga voor de verandering maar weer eens in bad en dan lekker op de bank hangen...

@ Chebu

Hopen dat jij vannacht de volgende baby op de wereld zet !
    Ik duim voor je! Sterkte

3. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik ga zo maar een beker warme chocolademelk maken en dan lekker op de bank "Smaken verschillen" kijken.
    Tot later!

4. Niet meer actief

Oeh, kijk als dat zo is dan heb ik geluk!
    Mijn vent is namelijk keeper en als hij dat 'talent' door heeft gegeven aan zn zoon dan komt die van ons als 2e het veld op! Keepers lopen altijd als 2e het veld op, achter de aanvoerder aan. Dus dan word die van Chebu de aanvoerder en dan komt die van mij ook al bijna! :idea: :rolleyes: ;)

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    misschien vannacht chebu?

Meiden ik ben naar het zh! Laters!

6. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @Kleinwonder

Hahaaa dan hoop ik toch echt dat ik 2de ben hoor ;) :p

7. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Wedden dat de mijne dan een reservespeler is die blijft zitten tot hij op 1 december opgewekt wordt?
    Ik ben zelf altijd overal te laat, en z'n papa is half Surinaams dus dat vooroordeel van lui/langzaam moet ergens worden waargemaakt natuurlijk :) Overigens was ik 4 dagen te vroeg en mijn man 2 weken, een vriendin heeft al de 11e voorspelt, dus ik hoop dat ik ongelijk krijg ;)

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hummel gefeliciteerd met jullie dochter! Hoop dat alles goed is gegaan!

Chebu veel succes en sterkte!

9. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Baylee, ik voelde haar niet tijdens de weeen, je bent zo bezig met je weeen opvangen dat je daar helemaal niet mee bezig bent.
    Er zat wel een zuignapje op haar hoofd om haar hardslag te meten, dus ze houden het wel in de gaten.

Ik ben natuurlijk ingeleid omdat ik minder leven voelde dus ik voelde haar als veel minder toen ik in het zh lag.
    Heb wel heel veel aan de ctg gelegen om alles in de gaten te houden.

10. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    * hummel en hubs gefeliciteerd met alweer een meid!
    het is wel echt een overschot aan dames hoor....haha....

* Chebu, bah "maar" 1,5e centimeter...je verwacht veel meer, en dan is dit wel een tegenvallertje..hopen dat die andere 8,5 er sneller opschieten.

mijn brandhaard kan ik tot op heden nog aardig bijwerken, dus kan die tip met een kaarsje wel uitproberen..;)

Hier de hele dag al een zeurende buik, net als2 jaar terug.....ik hou het voor de zekerheid toch maar in de gaten....lijkt ook wel om de zoveel tijd weer aan te zwengelen.....voelt anders dan de voorweeen van de afgelopen weken...

vandaag wel de gyn in ziekenhuis nog gebeld of ze de datum van de geplande keizersnee al wisten...(zouden nl voor vandaag bellen) maar die gyn was ons dus gewoon helemaal vergeten! Lekker dan....het was ook erg hectisch afgelopen dinsdag in het z.huis....zei al tegen hubs..volgens mij wordt dit niks..had het dus goed gedacht...
    en gyn had vandaag een congres, dus nu weten we het as maandag pas....

ga ook even lekker relaxen beneden....

veel plezier en bevalse meiden!

11. Niet meer actief

Whaaahahaha San dan hoop ik dat mijn kindje niet de genen van zn 'vader' heeft want die is antilliaans.. ook niet bepaald de meest snelle mensen zeg maar :(

12. Niet meer actief

Haha, zie je! Zit er toch nog een voordeel aan een snelle, altijd te vroege en actieve hollander! ;) :)
    Tja, ook zoiets: de eerste keeperhandschoentjes liggen al klaar in de kast. Zodra hij kan zitten moet 'ie leren vangen, gooien, uittrappen, doorrollen, duiken ;)
    Ik lach me rot als ons ventje straks helemaal niet van voetbal houdt hahaha :p

13. Niet meer actief

Hahahahhaa kleinwonder... mij nvader heeft een bedrijf en 1 van zn werknemers is afgelopen week vader geworden van een kerngezonde zoon, heerlijk natuurlijk... maar toch wel jammer dat heel zijn kamertje/spulletjes etc. ROSE zijn omdat ze zeiden dat het een meisje was :confused:

Daar zit je dan met je keeperhandschoenen :)
    :p

14. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Hummel: Gefeliciteerd met jullie dochter.

Chebu: sterkte vannacht, dat je maar snel die kleine van jullie in je armen mag houden.

groetjes MarielleB

15. Niet meer actief

Nee nee, dat maakt bij ons niet uit: een meisje moet ook gaan keepen! ;)
    Haha, maar het idee zeg.. Poeh, toch ineens een jochie.. Ik hoorde al dat het vaker voorkomt dat een meisje een jongen bleek te zijn, vaak is er dan alleen bij de 20 weken echo naar het geslacht gekeken..
    Ach, het belangrijkste is dat het gezond is. Dat roze dat is binnen een dagje overgeverfd. ;)

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ja, ik had er ook een brief en een acceptgiro bij. Er stond in de brief dat ik 3 weken geleden een oproep had gehad om de doos te komen halen. Maar die oproep heb ik nooit gehad. Ik ben ook niet van plan te betalen. Volgens mij is dat een vrijwillige bijdrage?

17. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    @janny: Bij ons stond dat het inderdaad een vrijwillige bijdrage was. Dus niet betalen hoor.

groetjes MarielleB

18. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Ik stop ermee, ga voor de tv hangen.
    Weet niet of ik morgen nog even kom kijken we hebben dan feest. Oma viert haar 95e verjaardag.

groetjes MarielleB

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Hummel: Van harte gefeliciteerd met jullie DOCHTER!!!! Ben benieuwd naar de naam!

@Chebu: Och jee, dat kan dan een lange nacht worden voor jullie! Hopelijk gaat het allemaal een beetje meevallen!

@Baylee: Dat vroeg ik mij ook al af, of je baby tijdens de bevalling ook voelbaar is.

@Sybje: Haha, moest wel even lachen om jouw omschrijving hoe het voelt als je kindje uit je glijdt... hihi.

@Marielle: Oke, dank je voor de bevestiging. Dan kan die acceptgiro de papierbak in.

Whahaaha, ik lag me slap om die jongens-uitspraken + voetbal... jullie hebben humor!

20. Niet meer actief

Hahahaha idd kleinwonder ze hadden alleen een 20weken echo gehad!

Deel Deze Pagina