Zo ladies, ik denk dat het mijn bedtijd is! Wie weet morgenochtend weer nieuwe novemberbabies? Wie weet zelfs novemberbabyjongetjes?... We shall see!
Whabbit, wie weet heeft Chebu morgen de eerste november jongen op aarde gezet Of ik haha slaap lekker!
Ja we hebben echt een geweldige avond gehad. We hebben zo genoten. We waren uitgenodigd door mijn beste vriendin en haar man. Was allemaal supper sjiek maar zooooo lekker
Ik kruip ook zo weer onder m'n dekbedje. Ben benieuwd wat de berichtjes hier morgenvroeg zeggen! Tot morgen en weltrusten!
Aaah wendy wat fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad! Is dan echt even genieten he, heerlijk. Enne betreft de novemberjongens: ik geloof er niet meer in. Ik denk dat onze jongens besloten hebben om november gewoon over te slaan, en lekker te blijven zitten. December wordt dé maand. Ik bedoel, waarom in november komen als pakjesavond en kerst pas in december is!?
haha kleinwonder je zou het bijna zeggen Ik ga ook maar lekker slapen meiden ik ben erg benieuwd naar het nieuws van morgen ochtend! Slaap lekker allemaal xxx
Jep ik kruip ook op de bank en daarna lekker op bed. Chebu: Zet 'em op! Ik denk aan je en ik hoop dat er morgen nieuws is! Trusten allemaal!
Ieeeeek kleinwonder.. op 1dec zou ik zo';n 44 weken zwanger zijn ik doe dus NIET mee met dat plan Slaap lekker xx
Neeeeeeee! Ik zou op 1 dec 42w1d zijn, dus dat zou nog kunnen ook ale: Nou ja, weltrusten allemaal, en tot morgen maar weer!
hallo, hier even een laat berichtje van een kersverse mama! even ons bevallingsverhaal vertellen. rond een uur of 3 s'nachts begon het wat te rommelen. Nog niet in de gaten dat het weeen waren, dit ging door en rond een uur of 6 had ik weeen die 6 min. op elkaar volgden. Aangezien ik ook last had van rugweeen toch maar even lekker douchen. Rond 9 uur volgenden de weeen zich met tussenpozen van 4 minuten. Toen toch de vk maar gebeld. Zij kwam langs en contstateerde 4cm ontsluiting. Ik mocht nog wel even lekker in bad gaan als ik dat wilde. Dus dat advies maar opgevolgt, aangezien de pijn in mijn rug niet lekker aanvoelde. 10 uur vertrok de vk weer. eenmaal in bad begon ik persdrang te krijgen. Wegpuffen lukte niet echt meer. Toch maar weer de vk gebeld. Deze was toevallig net bezig met een andere bavalling die gaande was, dus wachten op een vervangend vk. Deze was er rond kwart voor 12. Het hoofdje was toen al voelbaar en kon gelijk beginnen met persen. 12:12 uur is ze geboren, onze kleine meid. foto's volgen natuurlijk nog! we leven echt nog in een roes. De borstvoeding loopt niet echt lekker, maar dat zal vast goed gaan komen! hierbij laat ik het eerst, heb niks terug gelezen...maar dat komt morgen wel eens.
Succes Chebu!! @kleinwonder; ik heb ook een voedingskussen van de prenatal gekregen, heeeeeeeeerlijk he! @hummel: Gefeliciteerd met je meisje!!! @Over antilianen en surinamers gesproken... Mijn man is gewoon een nederlander maar heeft zich de afgelopen jaren redelijk ingeburgerd hier, hij is echt ECHT ALTIJD te laat! Om gek van te worden. Dusja, lijkt de baby op hem, heb ik vette pech hahaha en worden dat 42 weken dus! Owja en hij voetbalt ook, en komt vaak als laatste op het veld en als laatste uit de kleedkamers na de wedstrijd. Mijn god, het ziet er niet goed voor me uit he! haha! @ Jootje, wauw dat is snel gegaan, je verhaal klinkt best relaxed, of vertel je ons gewoon niet alles hihi, ja wij moeten nog he!
Goeiemorgen Hier een geheel slaaploze nacht... Ik ging naar bed met gerommel in me buik dacht ach weer krampen Eenmaal in bed weer een kramp en vervolgens dus een half uur op de wc doorgebracht Maar de krampen bleven aanhouden en dat om de 5-6 minuten Heb net de vk gebeld en het is zoo druk hier dat ik de 5de ben van vannacht dus moet over een uurtje terugbellen en dan kijken ze wanneer ze langs kunnen komen Ik hou jullie op de hoogte en hopelijk heb ik dadelijk goed nieuws !
@Baylee en Chebu hoe is het nu? Hier een verschrikkelijke nacht gehad, mijn ribben zijn even wat minder pijnlijk geweest... inmiddels doet het zelfs zeer als ik lig... niet alleen aan de rechterkant maar links en rechts ik heb geen idee wat ik tegen de pijn meer kan doen...