@Noatje de vk komt zo bij me kijken... we wachten het af he ... @ jootje Snelle bevalling zeg waaauw ik hoop het dadelijk ook zo te kunnen vertellen !
@noatje Vk is net weg het is vals alarm ! Nog geen ontsluiting maar had wel om de 5 minuten harde buiken Manlief is nu met me urine naar het ziekenhuis misschien is het een blaasontsteking Heb nu een slaappilletje gekregen dus moet gaan slapen tot een uur of 13 14 uur. En hopen dat het wegtrekt... Mocht het vanmiddag nog niet over zijn moet ik terug bellen Ik ga proberen om te slapen
*** INBRAAK *** Ik wil alle aanstaande november mama's succes wensen (het is geweldig!) en voor JstzD even een schopje onder d'r kont geven... vandaag of morgen hoor.. anders mis ik het festijn door mijn vakantie! Succes! Je kan het! enne... denk nog even na over de BV... PS: nog een tip... als je nog kan, ga nu nog naar de film enzo... als je kindje er eenmaal is... doe je helemaal niets meer de eerste paar weken! een augustus mama *** UITBRAAK ***
@jootje : wauw vlotte bevalling zeg ! succes met de bv maar als het temoeilijk wordt voor jou en de kleine niet te lang door tobben hoor
Goedemorgen! Hier een heerlijke nacht achter de rug. Eindelijk weer! Jootje, wow, dat klinkt als een ideale, snelle bevalling! Super! Baylee, jammer dat het vals alarm was. Hopelijk trekken de harde buiken en de pijn snel weer weg! Noatje, knuf voor de slechte nacht!
*** BUDDY NIEUWS van CHEBU *** *** "Geboren vandaag om 08:35 Nikolai Pieter !" *** DE EERSTE NOVEMBER JONGEN IS EEN FEIT! \/ Hihi jammer dat ik het niet ben geworden maar Chebu SUUUUUUUUUUUPER gefeliciteerd met jullie zoontje! Ze smste dat ze bekaf was, het een hele klus was.. maar dat het cliche klopte en het het allemaal dubbel en dwars waard was!
Jootje dat klinkt goed! Ging het ook echt zo vlot en makkelijk als het klinkt, of heb je de enge dingen weggelaten om ons niet te ontmoedigen? Ik hoop dat de voeding snel beter gaat! Baylee wat vervelend! Ik hoop dat je goed kunt slapen en daarna ook geen last meer hebt, niets zo vervelend als loze krampen! Noatje ik kan je geen tips geven, zou het ook niet weten. Hopen maar dat hij snel wat verder indaalt, misschien dat dat scheelt?
Janny dit is ECHT heel erg bijzonder maar ik heb over JOU gedroomd! Hahahaha dat jij de volgende mama wordt!
Hummel van hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter CHebu hoera eerste novemberjongentje is geboren.. gefeliciteerd met jullie mooie jongentje.. en mooi naam zeg..geniet ervan!
Chebu: Gefeliciteerd met jullie Zoon! Vanmorgen alweer overgegeven... ik vermoed dat de baby wel aan het indalen is door krampen die ik af en toe heb... maar blijkbaar ligt hij nog vrij hoog? zal het disndag wel merken bij de VK... Wij hebben gisteren een sinterklaascadeau voor de baby gekocht: Het is een prjectorlamp met geluidjes voor 14,99 gekocht!
Chebu van harte gefeliciteerd met Nicolai! Je hebt de primeur qua novemberjongens JsztD, nu jij snel, en dan mag ik
San.. DEAL! Jij wilde 11-11 toch? Nou dan wil ik 09-11 Noatje uiteraard mag jij daarna rot dat je jezelf niet lekker voelt Nog 1 dag en dan ben ik uitgeteld!
Hahaha ja gezellig een baby-boom, maar dan wel op 09-11 oke? ALLE JONGENS VERZAMELENNNN! 8) we zullen die meiden een poepie laten ruiken
Ik moet dan wel ff snel de babykamer afwerken hoor! (nog maar een heel klein beetje werk gelukkig) en wij gaan morgen naar Belgiƫ naar de kerkdienst voor mijn man zijn neefje... dus dan mag het 's nachts beginnen *Ik moet niet teveel gaan hopen, hij zal wel lekker eigenwijs blijven zitten*