November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Hoop doet leven zeggen ze toch?
    Nou ja, als hij blijft zitten hoop ik in elk geval dat je snel minder last van je ribben hebt!

En nu ga ik ontbijten, kijken of ik daarna nog een uurtje kan slapen. Tot later!

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik ook... ben in ieder geval erg blij dat ik de 37 weken voorbij ben... vond dat zo'n spannende grens!

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Chebu gefeliciteerd! Leuk dat de eerste jongen een feit is! Van mij mag er vandaag ook wel een meisje komen hoor...die van mij bijvoorbeeld! Maar het zal wel niet, het is wederom rustig.

Baylee jammer dat het niets was! Dan heb je het gevoelsmatig weer voor niets gedaan. Ik ken het. Slaap lekker!

4. Niet meer actief

San slaaplekker

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Chebu gefeliciteerd met jullie zoon!!

Baylee balen dat het vals alarm is, hopelijk kan je nog een beetje slapen!

Ik heb vannacht weer eens redelijk geslapen alleen heel erg liggen dromen over krampen en weeen :( :)

6. Niet meer actief

haha lot erover gedroomd? nou dat is altijd nog beter dan ze hebben :D

7. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Yeah!!! Chebu, van harte gefeliciteerd met jullie ZOON!!! Hoera!!! En van harte met de eerste novemberjongen!

@JsztD: Whahaha, was het een leuke droom? Wat grappig! Hoe zag ik er uit? Was het een jongen of een meisje? Ging alles goed?
    Ik hoop voor jullie dat jullie eerder aan de beurt zijn dan ik!

@Noatje: We kunnen elkaar wel vergezellen met het overgeven. Jij spuugt ook echt eten uit? Of is het bij jou ook alleen maar gal? Sterkte meis!

En ikke ben vandaag trouwens 38 weken! Jippie!

Zo, het sopje staat klaar. Zal ik dan nu eindelijk eens beginnen met schoonmaken? De spinnewebben hangen echt overal al tussen, zo lang heb ik niet meer gestofd. Kan nog niet echt de zin opbrengen om te starten, maar het MOET gewoon een keer...

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Janny... ook mijn eten... vervelende is dat ik 's morgens wel oet eten anders daalt mijn suikergehalte te snel... ik ben al tot 22 weken ziek geweest en hoop dat ik nu niet weer 3 weken ziek ben :(

9. Niet meer actief

@Janny Jansen : dat weet ik dus niet meer.. hahahaa het was vast een leuke droom! Ik weet niet hoe je eruit zag ik wist alleen dat je "Janny Jansen" was haaaahahahaa en dat je een meisje had gekregen en een goede bevalling had (tenminste dat denk ik want je was wel vrolijk)

Hahahaha wazig of niet? ;)

Hier trouwens vannacht ook gespuugd :(
    Misschien ook iets van buikgriepje ofzo? Dat heerst hier..

10. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Jzstd: Ik voel me verder prima (op me ribben na ;))en het was gister ook al... t voelt gewoon als ochtendziekte :(

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

NOVEMBER 2008 MAMA'S

:baby: Onze spruitjes :baby:
    spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm
    magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm
    Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram en ??cm
    edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm
    Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, 4038 gram gr en ? cm
    Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm
    Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm
    Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm
    Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm
    tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+1d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram
    Jooze , 27 jr, 2e kindje, bevallen 1 nov met 39w+3d van dochter Sterre Madelief, 3500 gr
    Babylicious08, 24 jr, 1e kindje, bevallen 3 nov met 39w+2d van dochter Alyssa Indira, 3045 gr
    Chebu 26 jr, 1e kindje , bevallen 8 nov met 40 w+1d van zoon Nikolai Pieter , ?? en ??

Totaal:
    5 jongens, 8 meisjes

Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=117587

Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES:
    http://november2008mamas.hyves.nl

Bevallingslijst

veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje
    sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X
    Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-#
    Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X
    JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X
    Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X
    Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X
    BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-#
    Jootje - 13 november - Friesland - 26 jr - 1e kindje - [-X
    GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-#
    KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -:(:
    Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- :(:
    margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X
    beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X
    Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X
    Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    lot23 - 25 november – 25 Jr – Gelderland - 1ste kindje – :-#
    Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - :(:
    MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X
    Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een
    lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje
    WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X
    ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- :(:

Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op!
    Er zijn tot nu toe 51 november mama's!

Totaal:
    11 jongens, 8 meisjes, 0 tweelingen, 4 :(: (weet het niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten)

Agenda
    3 november
    Schildje- afspraak gyn 09:00 uur
    Janny-afspraak gyn 15.45 uur
    6 november
    jootje-afspraak vk
    chebu- afspraak gyn
    schildje- afspraak vk 14:30 uur

Buddylijst :thumup:
    ukkepuk <---> Baylee
    Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB
    Jannyjansen <---> Jaki
    Edithdeb <---> mamamanuela
    Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk
    Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg
    Tipp42hgg <---> Beatrice
    Wendy1983<--->Maxje
    corien<--->conny75
    chebu <---> JsztD<--->San79
    Noatje<---->Schildje
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

**Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!**
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje… Bramtim…..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974

zwangerschapspagina zal door uitbreidingen een verhuizing ondergaan hierdoor zal zwangerschapspagina een tijdje gesloten zijn .
    zie http://www.zwangerschapspagina.....p?t=117477

tijdens deze periode willen we natuurlijk wel verder kletsen en op de hoogte blijven van alle bevallingen ;)
    er is een tijdelijk forum beschikbaar om hier even verder te kletsen.Wanneer zwp weer online is kletsen we hier verder.
    Voor wie intresse heeft in de link mag een pb'tje sturen naar jootje of sybje

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Chebu en man van harte met jullie zoon!

Gisteren weer trots kunnen zijn op mijn meisje... Ze had bij de voeding van 17:00 alles uit de fles gedronken (al 50 ml!) en dus niks door de sonde. EN om 20:00 bij mij rechtstreeks uit de borst 10 ml en daarna uit de fles nog 40. Weer niks door de sonde! :D:D:D

13. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Noatje: Erg vervelend he? En 's morgens heb je vast geen trek, tenminste, krijg dan zelf nauwelijks iets door mijn keel.

@JsztD: Ja, het zal voor jou wel een vage droom zijn geweest, hihi. Vind het wel grappig dat je uitgerekend over mij droomt! Alleen dat het een meisje is, is dan wel een verrassing omdat we toch echt een jongetje verwachten. Fijn dat ik vrolijk was... hihi.

En mijn moeder vertelde ook al dat er weer een buikgriep heerst. Dat samen met onze zwangerschap kan natuurlijk ook voor al dat gespuug zorgen...

14. Niet meer actief

Ohh Tipp supergoed joh! Snap dat je heel trots op je meisje bent!

En Noatje dat is minder zeg :( hopelijk is het dat niet & gaat het snel over!

15. Niet meer actief

Hihi ja apart he.. ik weet nog dat ik vannacht dacht van "DIT MOET IK ONTHOUDEN EN VERTELLEN!" hihi want ik vergeet altijd al mn dromen! Ben nu wel benieuwd of je een jongen of een meisje krijgt hihi

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ chebu : gefeliciteerd met jullie zoon !

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @tipp "oow wauw zeg ! ze doet het steeds beter !

18. Niet meer actief

Oohhh shit hier even een ego bericht :( Kijk net in de spiegel... en INEENS allemaal striemen
    GRRRRRR 1 dag voor de 40 weken komen ze :evil: :cry::cry:

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Een jongen dus... hihi.

20. Niet meer actief

Ooh je wist het wel al