November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wie weet was het een toekomst droom en krijg je ook nog een dochter ;)

(Moet toch iets zeggen om mezelf hier uit te lullen :p hahaha)

2. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Chebu: goed gedaan zeg! Van harte met je novemberjongetje!

JsztD: da's balen van die striemen zeg, net zo op het laatst! Hier nog geen striae, maar hou er ook rekening mee dat het tot en met de bevalling nog kan ontstaan... Ach, is uiteindelijk niet het belangrijkste he?

Net heel dapper de hele huiskamer gezogen en gemopt, nog even een rondje toiletten poetsen en dan vind ik dat ik mijn best weer heb gedaan! Zo met mijn lief naar de bouwmarkt: we hebben nog steeds geen douchestang en ik wil natuurlijk wel snel met de baby onder de douche kunnen. Het schijnt dat je dan toch echt beide handen voor de babe nodig hebt...

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    SUCCES meid!

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Zo merkte mijn man vanmorgen taktisch op... je hebt nu ook al striae op je buik hoor! :evil: *shit* die zat daar nog niet & dat wilde ik vanmorgen nounet niet horen....

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja je bent zeker 2 handen nodig voor de beeb onder de douche ....en je moet het ook echt met zijn 2en doen ...1tje moet klaar staan met de handdoeken en de hele reutemeteute ....

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    :thumup: Goed plan :thumup:

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    CHEBU GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON

8. *inbraak*

die is helemaal geweldig.. gebruik hem ook voor mn dochtertje.. word er helemaal rustig van...

*uitbraak*

9. Niet meer actief

Nee het is inderdaad niet het belangrijkste maar baal er toch wel heel flink van :(

10. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    shit, heel verhaal getypt, is het weg door op een verkeerd knopje te drukken... :evil:

Hummel, van harte gefeliciteerd met je dochtertje!
    Chebu, van harte gefeliciteerd met je zoontje!

Wow Jootje, jij hebt wel een bevalling volgens het boekje gehad hè... En ben jij nu de eerste die thuis bevallen is? Lekker hoor... Geniet er maar van en veel succes met de borstvoeding!

Oh Baylee, wat ontzettend balen dat het allemaal loos alarm was vannacht. Ik hoop maar voor je dat je nu lekker ligt te slapen en dat jij ook snel voor het "echie" mag.

Hoera Tipp, wat een pittige dame is jouw meisje dat ze al zo goed zelf drinkt, echt super!

Alle misselijke meiden: sterkte...

11. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Hoera! Twee november-beebs erbij!

Hummel: GEFELICITEERD MET JE DOCHTER!

Chebu: GEFELICITEERD MET JE ZOON!

Vanuit huize Kersje verder geen nieuw nieuws!

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Tipp super dat ze het goed doet.

Jsztd droom ik over weeen en weet niet eens hoe weeen voelen :) maar de droom mag wel werkelijkheid worden hoor hier om mij heen deze week al 3 bevallen dan gaat het wel kriebelen.

Hier ook sinds de laatste weken striae vind het niet echt charmant helaas doen we er niets aan.
    Zo huis weer bijgesopt en schoon heerlijk.

13. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    pfff net van de trap afgekukeld, ik gleed ineens een paar treden weg. gelukkig kon ik de leuning nog grijpen waardoor ik alleen maar op m'n arm en rug terecht kwam, maar ben me wel helemaal beroerd geschrokken. m'n beebje vond het kennelijk wel grappig want die deed direct daarna "van voor naar achter van links naar rechts" in m'n buik.
    pfff... wat kan je dan schrikken zeg. vanmiddag toch maar even sloffen met antislip gaan kopen in de stad, want moet er toch niet aan denken dat zoiets gebeurt als ik beeb straks op m'n arm heb, dan kan ik geen leuning meer grijpen...

schildje, hoe is het met jou en je zieke zoontje? hebben jullie een iets betere nacht gehad?

14. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Chebu, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

15. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    pfff magreet dat is schrikken! ik klopte gister nog af toen ik zei dat ik heel de zwangerschap nog niet van de trap af ben gevallen (dat deed ik eerst maandelijks)

Blauwe plekken nu?

@Schildje: jah hoeis het daar?

16. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

NOVEMBER 2008 MAMA'S

:baby: Onze spruitjes :baby:
    spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm
    magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm
    Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram en ??cm
    edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm
    Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, 4038 gram gr en ? cm
    Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm
    Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm
    Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm
    Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm
    tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+1d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram

ManonF - 25 jr, 1e kindje, bevallen 29 okt met ?? van een zoon Jille, 3960 gram

Jooze , 27 jr, 2e kindje, bevallen 1 nov met 39w+3d van dochter Sterre Madelief, 3500 gr
    Babylicious08, 24 jr, 1e kindje, bevallen 3 nov met 39w+2d van dochter Alyssa Indira, 3045 gr
    Jootje - 26 jr, 1e kindje, bevallen met 39w+0d van dochter Denise, ? gr, ? cm
    Hummel , 25 jr, 1e kindje, bevallen 7 nov met 40w+3d van dochter ?, ? gr
    Chebu 26 jr, 1e kindje , bevallen 8 nov met 40 w+1d van zoon Nikolai Pieter , ?? en ??

Totaal:
    5 jongens, 10 meisjes

Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=117587

Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES:
    http://november2008mamas.hyves.nl

Bevallingslijst

veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje
    sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# [/color]
    Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X
    JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X
    Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X
    Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X
    BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-#
    GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-#
    KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -:(:
    Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- :(:
    margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X
    beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X
    Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X
    Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    lot23 - 25 november – 25 Jr – Gelderland - 1ste kindje – :-#
    Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - :(:
    MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X
    Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een
    lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje
    WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X
    ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- :(:

Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op!
    Er zijn tot nu toe 51 november mama's!

Totaal:
    11 jongens, 8 meisjes, 0 tweelingen, 4 :(: (weet het niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten)

Agenda
    3 november
    Schildje- afspraak gyn 09:00 uur
    Janny-afspraak gyn 15.45 uur
    6 november
    jootje-afspraak vk
    chebu- afspraak gyn
    schildje- afspraak vk 14:30 uur

Buddylijst :thumup:
    ukkepuk <---> Baylee
    Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB
    Jannyjansen <---> Jaki
    Edithdeb <---> mamamanuela
    Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk
    Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg
    Tipp42hgg <---> Beatrice
    Wendy1983<--->Maxje
    corien<--->conny75
    chebu <---> JsztD<--->San79
    Noatje<---->Schildje
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

**Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!**
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje… Bramtim…..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974

zwangerschapspagina zal door uitbreidingen een verhuizing ondergaan hierdoor zal zwangerschapspagina een tijdje gesloten zijn .
    zie http://www.zwangerschapspagina.....p?t=117477

tijdens deze periode willen we natuurlijk wel verder kletsen en op de hoogte blijven van alle bevallingen ;)
    er is een tijdelijk forum beschikbaar om hier even verder te kletsen.Wanneer zwp weer online is kletsen we hier verder.
    Voor wie intresse heeft in de link mag een pb'tje sturen naar jootje of sybje

17. Niet meer actief

Hummel: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
    Chebu: Jaaaaa, gefeliciteerd met jullie zoon! De eerste novemberjongen is er!!

Hier een 'plasnacht' gehad, ben er TE vaak uitgeweest om te plassen.
    Nu net uit bed gerold en vandaag zouden we iets 'leuks' gaan doen, mijn vriend kennende komt er alleen weinig van.. Maaar ik ben benieuwd! :p

18. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Of ik blauw ben weet ik niet, wel erg stijf. Maar goed, ik liep toch al als een oud wijf, dus dat geeft niet.

Ukkepuk, thnx voor het updaten van de lijst, maar ik mis ManonF bij de bevallen mama's. Zij is op 29-10 bevallen van zoontje Jille van 3960 gram (lang leve de zoekfunctie)

19. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Chebu: gefeliciteerd met jullie zoon. Geniet ervan.

groetjes MarielleB

20. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Dat dacht ik idd al, Hummel en Jootje stonden er ook nog niet bij.
    Zal manonF erbij zetten, weet alleen niet met hoeveel weken ze is bevallen ?

Deel Deze Pagina