November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @sophie ik ga binnen 24 weg op vakantie naar aruba !

2. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    ik ben nu MOOOOEEEE opeens. gelukkig komt Hamza's slaapje eraan en dan ga ik echt even pitten!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    lekker hoor zo'n schoonheidsslaapje !

4. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    @ Sophie je hebt helemaal gelijk!

Maar ik dacht maandag 28-1 was de 1e dag van mn laatste menstruatie dus elke maandag is t een week erbij zeg maar dus deze maandag 6 weken maar inderdaad door de extra dag dit jaar! Ach scheelt weer een dagje toch! ;)

Maar wel super gezellig zijn we lekker op dezelfde dag uitgerekend!

Moeilijk is dat wachten op een afspraak he?! Kon ze vanochtend niet te pakken krijgen en heb bijna 1,5 uur continu geprobeerd om ze te pakken te krijgen! Maar goed de aanhouder wint en heb nu een afspraak hihi! Hoop dat jij ook snel een afspraak hebt staan!

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    huh 28 - 1 was ook mijn eerste dag van mijn menstruatie ......maar goed heb een wat langere cyclus en weet ongeveer wanneer ons beebje is gemaakt ....

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik sta nu eenmaal elke werkdag om 6u al op! Ik zit om 7u30 al achter mijn bureau op kantoor... da's nog erger ;)

7. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Feli aan alle nieuwe november mama's!

Verder is er zo veel geschreven dat ik geen puf heb gehad om alles terug te lezen. :rolleyes:

8. kreeftje76

23 mrt 2007
    46
    0
    0
    Jee mieneee wat een boel geschreven in het weekend. Nou duurt wel even voordat het bijgelzen is. Zag dat er een paar meiden een miskraam hebben gehad, bah! Dikke knuf voor jullie.
    Mijn laatste menstruatie begon 26 jan.Maar heb cyclus van 31 dagen.

Saarte hoe heb je je banner nu aangepast? Door de datum naar 4 nov te zetten?

Ga ook tukkie doen, gaaaap en misselijk bleh!

liefs Kreeftje

9. Niet meer actief

Sybje:

Fijne vakantie!

10. Niet meer actief

Marisha: hier nog 1 die zo vroeg op staat, ben gastouder en de 1e 2 kids komen al om half 7 van madag t/m vrijdag.

11. Niet meer actief

Sasgirl: fijn dat t zo goed ging bij de vk!

12. Niet meer actief

kreeftje: hoop voor je dat je misselijkheid gauw weg zakt.

13. Niet meer actief

Saartje: weer zo moe? begint er op te lijken dat je toch nog een soort van kwaaltje krijgt nu, maar ach, als dat het enige is.......

14. lillebi

lillebi Actief lid

21 feb 2008
    249
    0
    0
    zo net de verloskundige gebeld, een hele nieuwe voor mij dan, is een nieuwe praktijk met 4 vk's het gesprek aan de telefoon klonk erg leuk, had er gelijk een goed gevoel bij, mijn eerste afspraak staat op 10 april :D nu voelt het helemaal echt aan ;)

15. Niet meer actief

Sophie: je theorie klopt v/h schrikkeljaar, idd, das wel zo logisch,haha

16. Niet meer actief

ukkepuk: werkse meid!

17. Niet meer actief

lillebi: spannend! wel fijn dat je er gelijk zo'n goed gevoel over hebt!

18. Niet meer actief

Corien: je hebt helemaal gelijk, we tetteren erg veel.....maar wel gezellig!

19. lillebi

lillebi Actief lid

21 feb 2008
    249
    0
    0
    ja bij mijn eerste had ik twee verschillende eentje een was echt geweldig en de ander..gruwel, laat ik nu net tijdens de bevalling, miss gruwel krijgen, vond het echt verschrikkelijk, dus ik vind het heel erg belangrijk dat je gelijk een goed gevoel bij de praktijk heb, wil geen herhaling van de eerste keer bevallen, zij stond op een gegeven moment bijna te huilen van ellende, lekker zo'n steun van je vk :evil:

20. Niet meer actief

ja das idd voor jezelf echt een drama op dat moment, je wilt toch mensen erbij die je op zn minst leuk en aardig vindt en niet iemand die je het liefst afschiet!

Deel Deze Pagina