Even snel een berichtje van mij. Op 6 november om 18:00 uur zijn wij trotse ouders geworden van ons prachtige meisje Celile Esma. (Celile is een turkse naam en wordt uitgesproken als Djeelieli). 3470 gram en 50 cm lang. Oh en daar komt weer bezoek. Moet gaan ! xxx
Hmmm...nu raak ik het kwijt wie de lijst bijhoudt meiden. Ik heb als laatste een lijst gemaakt waar iedereen bij stond (ook ManonF), muv Hummel en Chebu. Sybje had bij mij aangegeven de lijst ook bij te kunnen houden en die heeft Chebu erin gezet, maar Hummel nog niet, omdat we niet wisten hoe haar kleintje heet. Ik vind het fijn als jij de lijst ook wilt bijhouden Uk, maar dan is het wellicht handig als ik me terugtrek (moet toch nog bevallen) en jij het nu met syb doet en straks jootje er weer bij als die weer helemaal online is. Goed idee? NB, edit: ik zie nu dat sybje niet mijn laatste lijst had gepakt inderdaad, vandaar dat er wat mensen misten. Wellicht handig om mijn laatste lijst te zoeken en daar iedereen van gisteren en vandaag bij te zetten. Tatlim kan er nu ook bij
tatlim: Gefeliciteerd met jullie dochter! Nog even wat uitspraken van mijn man die ik jullie niet wil onthouden: "Het zullen de hormonen wel zijn maar ik heb zin om poepluiers te verschonen" "Nee je billen zijn niet te dik geworden, ze hebben gewoon mooie rondingen gekregen" Wat moet ik toch met zo'n vent
Tatlim, van harte gefeliciteerd met jullie DOCHTER!!! Ik vind het voor een Turkse naam een hele mooie naam! Deze hoor je niet vaak! Hoe gaat het bij jullie? Druk met bezoek, zoals ik lees? Hihi. Maken jullie beide het goed?
Hahaha nou zo ken ik er nog eentje hoor! Vreselijk he die rotopmerkingen hahaha. Zo vraag ik al weken of hij de striae op mijn borsten niet lelijk vind.. "Nee hoor lieverd, absoluut niet je borsten zijn nog net zo mooi als voorheen" Vanochtend liggen we in bed, hij kijkt naar mijn borsten en zegt: "Oh, die strepen trekken weg zo zijn je borsten weer helemaal mooi" **kel! Tatlim: Gefeliciteerd met je dochter! En wat een mooie naam, wauw!
hihihi zou een opmerking van de mijne kunnen zijn... die merkte vanmorgen vroeg op dat er op mijn buik inmiddels ook striae zat... dat wilde ik net om half 9 's morgens weten na een slechte nacht...
Chebu: Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!!! Tatlim: Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!!
@ Chebu Van harte gefeliciteerd met jullie zoon ! @ Tatlim Van harte gefeliciteerd met jullie dochter !
Tatlim gefeliciteerd met jullie dochter! Alles goed gegaan? Spotlight ben benieuwd hoe het met Noah en jullie gaat?
Tatlim: van harte gefeliciteerd! Heb hier net mijn vinger-en teennagels netjes gelakt: wil natuurlijk wel een beetje goede eerste indruk maken bij mijn kind bij de eerste ontmoeting... Nu maar even een dutje doen: vanavond naar de film en uit eten met vrienden. Wie weet voor de laatste keer voordat het ukske er is...
Hier na een kleine 3 uurtjes slapen weer met pijn wakker geworden toch nog 45 min liggen snoozen met wat pijn maar naarmate ik wakkerder werd kwamen de harde buiken dus terug ... Gevolg weer om de 5-6 min harde buiken ... Weer de vk gebeld ja krijg je weer zo'n antwoord Ik kan er nu niets aan doen je weet wat ze vanmorgen gezegd heeft... Toen zei ik zo van jaa ze zei vanmiddag zal het wel over zijn toen zei ze niets of ja ga lekker in bad of douche en als je vanavend nog zoveel pijn heb dan moet je ons bellen tussen 20-21 uur en dan gaan ze overleggen met het ziekenhuis en wordt denk ze slapen in het ziekenhuis ... Ik ben nou al helemaal gebroken dus ga zo proberen effe in bad te gaan...
Tatlim van harte met jullie dochter! 't Is maar goed dat je de uitspraak er bij zette, want ik heb haar naam nog nooit gehoord! Vind hem wel mooi! Baylee daar heb je toch ook helemaal niets aan zeg... wat balen! Enne.. als het zo blijft zou ik dus echt niet wachten tot vanavond hoor. Kan best dat zij dat normaal vinden, als jij er niet gerust op bent dan komt ze maar eerder! Ik was vanmorgen weer terug naar bed gegaan en ben nu net pas wakker. Voor mijn gevoel ben ik voor het eerst in weken eindelijk weer eens uitgerust. Oooh wat is dat lekker zeg!