November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @San79

Ja ik weet het ik baal er ook ontzettend van want het gaat gewoon door ...
    En het is niet 1 keer in het uur nee om de 5 minuten ...
    En op welke termijn je baarmoedermond kan rijpen weet ik ook niet :cry: ze zei vannacht ja misschien zet het toch door en komt het volgende nacht maar het kan ook over 2 weken zijn :evil:
    Ik ga effe proberen te ontspannen effe badderen

2. Niet meer actief

Dames weet niet wat er allemaal getypt is maar in ieder geval TATLIM GEFELICITEERD MET JE MEISJE!

En Baylee wat naar :( heb je al gebeld?

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @hummel en partner gefeliciteerd met jullie dochter.

@Chebu en partner gefeliciteerd met jullie zoon.

@Tatlim en partner van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

Hier niet al te best geslapen. Rick ging naar bed en sliep gelijk. Maar 1 uur later werd hij in paniek wakker met hoesten. Ja, hij had zich waarschijnlijk verslikt en moest heel erg hoesten. Ik naar boven en hij heeft toen weer wat overgegeven. Schoon gemaakt en weer terug naar beneden. Toen heeft hij vanaf 9 uur t/m 1:30 merendeels liggen hoesten. Gewoon zielig om tge horen. Ja, je zou wel willen dat het hoestdrankje gelijk wonderen doet maar als je nog maar 2 dagen bezig bent kun je dit natuurlijk nog niet verwachten. Mijn man was zo moe van de afgelopen dagen dat hij eigenlijk gelijk in slaap is gevallen toen wij om 9 uur naar bed gingen. Ik viel pas in slaap toen Rick om 1 uur om papa vroeg. Papa dus naar boven en toen zijn wij met zijn allen waarschijnlijk toch weer inslaap gevallen. Ik heb aan 1 stuk door geslapen t/m 5 uur omdat ik toen moest plassen. Weer gaan slapen en Rick werd om 6 uur wakker van het hoesten en toen wilde hij ook niet meer slapen.
    Vanmorgen hebben mijn man en ik besloten dat ik vannacht in de kelder ga slapen. De kelder is helemaal opgeknapt en ik kan daar makkelijk liggen. Hij heeft mijn matras en al naar beneden gebracht want dan kan ik een keer goed slapen. Er is ook telefoon beneden dus als er wat zou zijn kan ik via de intercom bellen naar mijn man.
    Als ik maar 1 nacht goed kan slapen dan kan ik er weer even tegenaan. Nu hoop ik echt dat de bevalling nog even op zich laat wachten. :(

Sorry voor een weer lang verhaal. :(

4. Niet meer actief

he schit schildje wat rot :( maar inderdaad een goed idee om jezelf dan even af te zonderen... stel je voor dat je zo total loss moet gaan bevallen, vreselijk lijkt me dat

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@ Chebu, van harte met jullie zoon! De eerste novemberbaby is een feit!

@ Tatlim, van harte met jullie dochter!

@ Lijst, mijn meisje staat ook niet meer op de lijst zie ik :( ;)

6. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    hoi!

ik ben vandaag bezig met opruimen, wassen en nog meer rare nesteldrang dingen. Heb de hele woonkamer omgegooid, en weer opgeruimd en weer veranderd en weer veranderd.
    Mijn man vind het wel grappig maarja, het is gewoon een ziekte haha, jeetje!
    Het is vandaag bloedheet en ik blijf lekker binnen, geen airco in de woonkamer maar gelukkig staat er een redelijk windje dat naar binnen blaast.
    Manlief staat buiten op de steiger de dakgoten te verven, ik moet er niet aan denken, krijg het al warm als ik ernaar kijk.

Ik vroeg me af, welk merk van babyverzorgingsspulletjes hebben jullie gekocht?

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemiddag!
    weinig tijd om online te zijn, aangzien het met de voeding nog niet helemaal lekker loopt. Mijn bosrtvoeding kwam maar n iet goed op gang, waardoor onze meid te weinig binnen kreeg. Ze is nu al teveel af gevallen.
    Moet nu om de 2 uur kolven en daarbij nog weer aanleggen wanneer Denise wakker is. Dus ik ben de hele dag zo'n beetje druk bezig met die voeding.
    maar goed! het gaat de goede kant op. Van gister met het kolven 3 druppen naar vandaag 10 ml. Zit vooruitgang in :)

@chebu: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon
    @Hummel gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
    @Tatlim: gefeliciteerd met jullie dochter

rommelt het ook ergens ondertussen?

8. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hier even een foto!

9. Hummel

Hummel Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik wil jullie alsnog even laten weten dat onze dochter INDY is geboren.
    Ze woog bij de geboorte 3680 gram en is 51 cm lang.
    Vanochtend zijn we thuis gekomen en we maken het erg goed.

Binnenkort zal ik meer vertellen. Ik ga nu maar eens eerst genieten. :D
    Iedereen erg bedankt voor de felicitaties. Erg lief. :D

Wolly, bedankt voor het overbrengen van het berichtje.

Liefs Hummel.

10. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @jootje

Achhhh wat een lieffie !

11. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    pfffff nu niet alleeen harde buiken maar nu ook nog bloed-en slijmverlies erbij ...
    Zou dit door dat inwendig onderzoek kunnen komen van afgelopen nacht ? Ook al heb ik nooit last gehad van bloedverlies na inwendige echo's of onderzoeken ?

12. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hummel, gefeliciteerd met jullie dochter!

Tatlim, gefelicteerd met jullie dochter!

Chebu, gefeliciteerd met jullie zoontje! Eindelijk is de eerste november 2008 jongen geboren! Al had ik dat natuurlijk ook wel willen zijn... ;)

13. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Ik heb geprobeerd bij teaan geniete lezen, maar het lukt me niet meer..

In iedergeval,
    Chebu, Hummel & Tatlim GEFELIITEERD met jullie kinderen! Ik hoop dat jullie kunnen genieten!

Jooze

14. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Baylee, dat zou idd door het inwendig onderzoek kunnen komen.
    Misschien heeft ze je wel gestript ? of ben je je slijmprop aan het verliezen.

Ik hou mn telefoon bij de hand... spannend hoor

15. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ Ukkepuk078

Nee strippen deed ze nog niet zei ze dus ....
    Ik ben ook aan het twijfelen of het niet een slijmprop is
    Ik zou ook niet weten welk kleur bruin of helderrood bloed dat moet zijn een slijmprop en welk kleur bloed je krijgt van een onderzoek ?

Zeg priscilla zo vannacht tegen me wat wil je dan inleiden kan ook nog 3 dagen duren hoor ... grrrr :evil: ik moest gelijk aan jou denken ;)
    En heel het weekend heeft een margot dienst heb jij die gezien ? ik nog nooit ...

16. Niet meer actief

Baylee spannend zeg! :D

17. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @JsztD

Ik vind het niet meer spannend ik begin de hoop op te geven ...
    Ik heb nu al 19 uur harde buiken om de 5 minuten met een pauze van nog geen 3 uurtjes door dat slaap en pijnstillend pilletje...

Krijg dadelijk te horen of ik in het ziekennhuis moet slapen of niet...
    En ben daarnet ook in bad geweest en toen werd het alleen maar erger de pijn :evil:

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Jeetje Baylee dat klinkt allemaal erg vervelend! Ik hoop wel voor je dat het doorzet. Dat bloed kan inderdaad van het onderzoek of je slijmprop komen maar wie weet... Was je bmm vannacht helemaal niet niet aan het verweken? Dan zal het denk ik niet zo snel gaan...

Hier niets bijzonders. Veel krampen gehad maar dat stelde weinig voor!

19. Niet meer actief

@Baylee snap wel wat je bedoeld hoor.. hier ook al een week flinke voorweeen en ook telkens niks :(

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    pffff. Komen mijn man en ik om 14:00 thuis na het boodschappen doen en bezoek aan christine, denken we "we gaan even een uurtje liggen" Worden we om 18:15 wakker :confused:
    Hoezo we hebben het even nodig? Nu maar gauw eten en dan weer naar christine.

Het is wel zwaar hoor merk ik nu. Mijn dagen bestaan uit naar het zh, slapen en kolven... :(

Deel Deze Pagina