November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Daar heeft priscilla wel gelijk in, als je baarmoedermond nog niet rijp is en je maar 1.5 cm ontsluiting hebt kan het nog wel even duuren.
    dat was dus bij mij het geval, alleen zijn ze toen wel doorgegaan omdat ze eruit moest.

Nee Margot heb ik nog nooit gezien, dat zal die nieuwe dame wel zijn.

Ik snap dat je er moe van wordt maar probeer je wel te ontspannen en niet zo druk te maken (is moeilijk, dat snap ik ;) ).
    Als het vannacht erger wordt en de verloskundige weer niet wil komen stap je gewoon in de auto en ga je naar het ziekenhuis, die sturen je heus niet weg hoor.

Ik ga straks naar een verjaardag maar hou mn telefoon bij me, als er iets is, of je wilt gewoon praten kan je me altijd bellen.

2. Niet meer actief

Klopt idd wel wat ze zeggen :oops: vriendin van me liep ook al weken met ontsluiting rond..

3. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @Ukkepuk078

Ik moet dadelijk bellen om 20 uur want zal waarschijnlijk de nacht in het ziekenhuis doorbrengen met een slaapprik ( dat zei ze vanmiddag) !
    Ik hou je op de hoogte

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @JsztD

Ik vind dat je zo machteloos staat.... vreselijk en dan de hormoontjes erbij ... :evil:

5. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Och jee Baylee, wat een gedoe! Heb het even heel erg met je te doen. Het zou fijn voor je zijn als je vanavond in het zh kunt slapen met een middeltje. Ben je even van de pijn af en heb je goede controle.
    Hou je taai meis!

6. Niet meer actief

Ja je voelt je echt machteloos :( nou heb ik het niet zo erg als jij, maar snap wel een beetje wat je bedoeld

7. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ JsztD

Misschien ben jij gewoon sterker dan ik ? :(

8. Niet meer actief

Baylee, nee ikh eb het gewoon minder erg meis :)

9. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @Janny Jansen

Thx voor je lieve woorden !
    Ja ik ga zo maar effe bellen.

10. Niet meer actief

veel succes baylee.. ben heel benieuwd wat de vk zegt..

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Baylee Succes meid!

iedereen verder een fijne avond ik wordt net wakker was zoooo moe. Nu gaan we naar mijn schoonouders

xxx Tot later meiden!

12. Niet meer actief

Wendy fijne avond :D

13. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    oooo weeet je wat de vk zei
    ik kom binnen nu en een uurtje nog wel effe kijken want ik wil vannacht er niet voor gebeld worden want heb al de hele nacht moeten werken :evil: wat een *** wijf sorry hoor maar ben nu helemaal van de leg en zal maandagmorgen gelijk die praktijk bellen en het melden want dit slaat helemaal nergens op.
    Nu zal ik al helemaal niet meer durven te bellen :oops:

14. 078mama

078mama Niet meer actief

En Baylee....weet je al iets?

15. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Hoi hoi,

Ik wilde even laten weten dat 6 november onze zoon is geboren, ik had hier nog een berichtje neergezet dat ik al dacht dat het begonnen was, en het heeft idd doorgezet! weet niet of ik nu ook de eerste november zoon heb gekregen (Sorry dan Jsztd :) )
    Het was echt een hel van een bevalling (alleen maar rugweeen waar nog geen minuut tussen zat) maar dat schrijf ik later eens op!
    Vandaag zijn we eindelijk thuisgekomen omdat zoonlief veel te klein is, hij was bij de geboorte 2540 gram en 45 centimeter! We gaan nu eindelijk thuis van hem genieten en kom later zeker weer ff bijlezen en mijn bevallingsverhaal vertellen

Ohja zijn naam is Thijmen

Groetjes Domino

16. 078mama

078mama Niet meer actief

ooo oke... Ik vind het wel een hele rare reactie! Als je vannacht twijfelt dan ga je maar gewoon naar het ziekenhuis. Of je gaat haar heel de tijd bellen! hihi. Ik dacht trouwens dat jullie vk praktijk beter is dan die van mij maar volgens mij is het allemaal 1 pot nat!

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Domino gefeliciteerd! Heb je ook een foto? Helemaal niet nieuwsgierig hihi

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Domino, gefeliciteerd met jullie ZOON!!! Leuke naam, heb ook een Thijmen in de klas, en dat is een lief jochie. Dus ik hoop voor jullie... haha... vast en zeker! En volgens mij ben jij dan toch eerder dan Chebu, met een novemberzoon...

Baylee, ohw, wat een mens! Niet van slag zijn hoor! Dat verdiend ze niet! Wat haalt ze wel niet in haar hoofd om zo'n opmerking te maken terwijl je al zo onzeker bent! Inderdaad, ik zou haar ook vooral 's nachts gaan bellen nu. Is het nou zeker dat je naar het zh gaat vanavond?

19. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Domino, gefeliciteerd met zoontje Thijmen!

20. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Baylee, heel veel sterkte meid... Hoop dat ze in het ziekenhuis erg lief voor je zijn en dat je snel je beebje in je armen mag houden. Tss wel rottig dat je VK zo op je reageert, geeft je ook niet echt een vertrouwd gevoel lijkt me...

Jeuj, elke keer als ik kijk weer nieuwe baby's geboren!
    Tatlim, van harte gefeliciteerd met Celile!
    Domino, van harte gefeliciteerd met Thijmen!
    Hummel, van harte gefelciteerd met Indy
    (of had ik jou al gehad... kweeniemeer, beter dubbel dan niet...)

Hè Schildje, wat een drama dat je alweer zo'n slechte nacht hebt gehad en dat je kleine man nog steeds zo ziek is. Sterkte meid, ik hoop van ahrte voor je dat je vannacht wel wat langer slaapt...

En we hebben ECHT alleen maar mooie novemberbaby's! Jootje, wat een schatje is Denise!

Noatje, moest erg lachen om de uitspraken van je man! Hihi, zin in poepluiers... Nou dié lol vergaat 'm vast snel. Maar wel schattig dat 'ie er zo mee bezig is. Hoe vond hij je kast-actie eigenlijk? (of heb ik dat ff over het hoofd gezien, sorry dan...)

Deel Deze Pagina