November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ik ga nu naar het ziekenhuis eerst aan de ctg en dan wordt ik platgespoten om goed te kunnen slapen en uitegrust te zijn

Ow ja ik had 1 cm ontsluiting dus hopelijk zet het door
    Ik hou jullie op de hoogte ofwel ikzelf morgen of wel via mijn buddy !

2. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Baylee, succes, sterkte en slaap lekker... ;)

3. zonnetje77

6 jul 2008
    95
    0
    0
    hoi!
    jeeeeetje wat zijn er al een hoop novemberbaby's geboren! HEEL ERG GEFELICITEERD ALLEMAAL!
    worden jullie er ook zo ongeduldig van? ik wel!
    groetjes zonnetje

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Domino Gefeliciteerd met jullie zoon!

Nee had het inderdaad nog niet verteld, hij vond de kast helemaal geweldig... :D dus actie was geslaagd... daardoor gisterenavond wzen shoppen! Mijn man is een schat, ondanks zijn leeftijd beseft hij heel goed wat voor verantwoordelijk er op zijn schouders rust (straks) en hij doet er alles voor om zo lief mogelijk te zijn. (hij zit fulltime op school, werkt daarnaast als fotograaf en hij heeft een krantenwijk...19 jaar... half jaar jonger dan mij)

@hummel vceel sterkte en hoop voor je dat het doorzet...

Ik ga mijn bed leegmaken en dan lekker in bad :D

5. Niet meer actief

Nou zeg Baylee wat een achterlijk mens.. .gewoon naar het ziekenhuis gaan hoor, dit slaat echt nergens op! TOITOITOI zet hem op.. voor je het weet heb je je ventje in je handen :)

Domino85 ben je ons allemaal voorgeweest hahaha :D SUPER gefeliciteerd!

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Baylee je zult dit niet meer lezen maar veel succes! Ik hoop dat ik vannacht naast je kom te liggen maar dat zal wel niet ;)

xx

7. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Veel succes Baylee! Hopelijk gaat het de goede kant met je op!

Meiden, ik heb vandaag een drukke (schoonmaak-+ opruim)dag achter de rug. Ik ga mijn mannetje nog even een biertje brengen (hij is de garage nu nog aan het opruimen... hihi... mannelijke nesteldrang?) en dan kruip ik alvast in bed. Morgen verder met de kamer en de keuken...

Tot morgen!

8. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Domino van harte gefeliciteerd met Thijmen!
    Tipp logisch dat het zwaar is, het is normaal gesproken al heel wat om een kindje te krijgen, en helemaal als je kindje dan ook nog eens niet gewoon bij je kan zijn. Pak goed je rust meid, en voel je daar niet schuldig om!
    Baylee je bent nu denk ik al weg, maar wat een doos is die verloskundige van jou! Maandag gelijk een klacht in dienen, of door je partner laten doen, want dat is echt onbehoorlijk gedrag hoor!
    Schildje sterkte met Rick, ik hoop dat hij snel opknapt en dat jij vannacht een beetje bij kunt tanken.

Ego: ik zit er een beetje doorheen :( Heb vannacht redelijk geslapen, vanmorgen nog van 10.30-15.00 uur bijgeslapen, dus ben wel uitgerust. Maar ik ben zo hangerig en huilerig :oops:
    M'n schoonmoeder was jarig dus daar zijn we een uurtje geweest, toen wilde ik ook echt naar huis. Thuis dacht ik dat ik m'n vermiste kat hoorde maar was een andere kat, dus weer blèren, en bij 't idee dat m'n man vannacht werkt: ook weer blèren. Terwijl ik dat normaal geen punt vind, gisteren had hij ook nachtdienst, vond ik ook niet erg!
    Zou ik nou toch nog last van horrormonen krijgen?

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Ach San ik snap je hoor! Ik heb ook weinig last van hormonen gehad in mijn zwangerschap maar soms heb je van die dagen dat alles tegen zit. Al is het allemaal maar klein, bij elkaar is het soms gewoon zwaar. Ik zit soms een half uur te huilen om een uitzending van grey's anatomy die ik al 2 keer heb gezien. Gewoon aan toe geven! Dat lucht op en laten we eerlijk zijn...huilen is soms gewoon even nodig!

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

NOVEMBER 2008 MAMA'S

:baby: Onze spruitjes :baby:
    spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm
    magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm
    Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram en ??cm
    edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm
    Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, 4038 gram gr en ? cm
    Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm
    Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm
    Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm
    Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm
    tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+1d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram
    ManonF - 25 jr, 1e kindje, bevallen 29 okt met ?? van een zoon Jille, 3960 gram
    Jooze , 27 jr, 2e kindje, bevallen 1 nov met 39w+3d van dochter Sterre Madelief, 3500 gr
    Loesjuh ,25 jr, 1e kindje, bevallen 2 nov met 38w+0d van dochter Megan Joëlle, 2790 gram en 48cm
    Babylicious08, 24 jr, 1e kindje, bevallen 3 nov met 39w+2d van dochter Alyssa Indira, 3045 gr
    Jootje - 26 jr, 1e kindje, bevallen 6 nov met 39w+0d van dochter Denise , ? gr, ? cm
    Domino85 23jr , 1e kindje,bevallen 6 nov met 39w+6d van zoon Thijmen ??gram en ?? cm
    Tatlim 25 jr , 1e kindje, bevallen 6 nov met 40w+0d van dochter Celile Esma, 3470 gram en 50cm
    Hummel , 25 jr, 1e kindje, bevallen 7 nov met 40w+3d van dochter Indy , 3680 gram en 51 cm lang
    Chebu 26 jr, 1e kindje , bevallen 8 nov met 40 w+1d van zoon Nikolai Pieter , ?? en ??

Totaal:
    7 jongens, 12 meisjes

Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=117587

Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES:
    http://november2008mamas.hyves.nl

Bevallingslijst

veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje
    sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# [/color]
    Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X
    JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X
    Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X
    BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-#
    GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-#
    KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -:(:
    Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- :(:
    margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X
    beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X
    Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X
    Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    lot23 - 25 november – 25 Jr – Gelderland - 1ste kindje – :-#
    Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - :(:
    MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X
    Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een
    lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje
    WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X
    ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- :(:

Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op!
    Er zijn tot nu toe 51 november mama's!

Totaal:
    10 jongens, 6 meisjes, 0 tweelingen, 4 :(: (weet het niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 8 [-X (wil het niet weten)

Agenda
    3 november
    Schildje- afspraak gyn 09:00 uur
    Janny-afspraak gyn 15.45 uur
    6 november
    jootje-afspraak vk
    chebu- afspraak gyn
    schildje- afspraak vk 14:30 uur

Buddylijst :thumup:
    ukkepuk <---> Baylee
    Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB
    Jannyjansen <---> Jaki
    Edithdeb <---> mamamanuela
    Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk
    Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg
    Tipp42hgg <---> Beatrice
    Wendy1983<--->Maxje
    corien<--->conny75
    chebu <---> JsztD<--->San79
    Noatje<---->Schildje
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

**Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!**
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje… Bramtim…..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974

zwangerschapspagina zal door uitbreidingen een verhuizing ondergaan hierdoor zal zwangerschapspagina een tijdje gesloten zijn .
    zie http://www.zwangerschapspagina.....p?t=117477

tijdens deze periode willen we natuurlijk wel verder kletsen en op de hoogte blijven van alle bevallingen ;)
    er is een tijdelijk forum beschikbaar om hier even verder te kletsen.Wanneer zwp weer online is kletsen we hier verder.
    Voor wie intresse heeft in de link mag een pb'tje sturen naar jootje of sybje

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ***egobericht***
    :evil: :evil: :evil: Ik ben zo vreselijk nijdig! IK was net in het zh. Heeft ze keurig weer 10 ml aan de borst gedronken, ik blij. Komt die verpleegkundige en zegt:"nou dat heeft wel heel lang geduurd" (ik was een half uurtje bezig geweest :( ) en gooit zonder te vragen de rest door de sonde. Terwijl christine nog hartstikke wakker was en een hele goeie zuigreflex nog had. Ze had makkelijk de rest uit de fles kunnen krijgen :cry: Ik ben nu een uur bezig geweest om mijn meisje rustig en in slaap te krijgen (meestal valt ze tijdens of na de fles in slaap)... Ze was een tijdlang ontroostbaar, en zoog op haar speen alsof haar leven er van af hing... En dat terwijl ik er al helemaal doorheen zit op het moment :cry: :cry:

Ik durf nu bijna niet meer 'live' te voeden, omdat ik bang ben dat het weer zo lang duurt en ze niet de kans krijgt om te laten zien dat ze echt wel zelf een fles leeg kan drinken :cry: :cry:

***einde egobericht, sorry voor alle anderen die het moeilijk hebben nu :oops: :oops:, knuffels en sterkte voor jullie***

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Domino gefeliciteerd met jullie zoon!

Baylee heel veel succes en sterkte in het zh!

13. Niet meer actief

San, alles komt goed hoor! Dipdagjes horen erbij... weet je trouwens, ik heb dit wel vaak nadat ik 'extra' slaap overdag.. dan word ik ook onwijs hangerig en huilerig!

Tipp wat rot :( en wat een rotopmerking ook.. zolang jullie 2tjes je er nog fijn bij voelen en het gaat goed waarom dan de rest door de sonde? Al doe je er 3 uur over jeetje..

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja dat dacht ik dus ook... Stom mens... Ik voel me zo k** nu... :(

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    San geeft niets zo'n dipdagje soms zit je er gewoon even doorheen!

Ik zou graag willen dat ik eens even goed kan bijslapen, slaap snachts meestal niet echt super en was vanmiddag zo moe dus naar bed en dan kan ik gewoon mijn draai niet goed vinden word veel wakker. Hoort erbij maar een nacht goed door is ook lekker. Gelukkig voel ik me verder goed!

16. Niet meer actief

Snap ik tipp maar moet je proberen om niet te doen hoor... je doet het supergoed! Als je hier vaker tegenaan loopt zou ik het gewoon aangeven.. op deze manier wordt je toch hartstikke onzeker!

17. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @tipp stom mens! christine doet het net zo goed!

18. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Tipp kaart het morgen als je er bent anders even aan. Het kan toch nooit de bedoeling zijn dat jij je rot voelt bij het voeden van je meisje hoor!

19. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Domino: van harte!
    Baylee: hoop dat je in ieder geval even goed kunt bijtanken door een nacht fatsoenlijk te slapen voordat het echte geweld losbreekt!
    Tipp: Kan me je frustatrie goed voorstellen, ben je toch zo je best aan het doen... Gewoon wat van zeggen hoor! Zolang JIJ het geduld kunt opbrengen moet de rest dat toch zeker ook doen?!

Hier net thuis: eerst de nieuwe James Bond-film gezien, dat was best de moeite waard (hoewel VOLLEDIG over the top...) en daarna lekker uit eten. Zo'n gek idee dat dat misschien de laatste keer is geweest zonder kleine erbij (of zonder oppas te hoeven regelen...).
    Maandag vriend jarig, dinsdag uitgerekend... Heb me al gedurdende de hele zwangerschap voorgenomen dat als het op maandag de 10e dreigt te komen ik het net zolang wegpuf tot het 11/11 is! De kleine moet wel een eigen verjaardag hebben vind ik... Maargoed, het kan zomaar ook nog eens 2 weken blijven zitten natuurlijk.

We hebben trouwens vandaag de babyfoon met camera ontvangen die ik besteld had: erg leuk, ik denk dat we daar veel plezier en gemak van gaan hebben! Nu even de kat als testobject gebruikt (zijn bak en eten staan in de trapkast waar het donker is. Wel enigszins zijn privacy geschonden ben ik bang...). Lijkt prima te werken moet ik zeggen.

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    thanks meiden... Ik ga nu maar proberen te slapen...

Deel Deze Pagina