November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @Jootje wat een schatje!

@Domino gefeliciteerd met je zoon.

@Tipp; wat ontzettend stom van die verpleegster, op het moment zelf ben je zeker te overdonderd om er wat van te zeggen? Ik zou er ook kwaad van worden..
    maar je hebt echt wel een schattig meisje hoor!

Wauw gaat snel nu he? Ik vind het zelf voor mezelf een beetje spannend worden terwijl ik waaaaay onderaan de lijst sta!

Ik kan bijna niet meer lopen van vandaag, heb zoveel gedaan, k*t heb er hartstikke spijt van :( , het huis is wel schoon en 'verbouwd' maar mn rug en mn bekken begeven het bijna, ik loop helemaal gebogen. In mn bed weet ik gewoon niet hoe ik moet liggen, alles doet hartstikke pijn AUW! :cry: waarom die f***ing nesteldrang toch! :evil:

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    *** Buddynieuws***

Ik heb een smsje van schildje gehad en zij is vannacht bevallen om 2:47 van een zoon!

Hij heet Bart

Hij is 3174 gram en 49 cm.
    De Bevalling is goed en vooral heel snel gegaan, maar zo'n 2 uurtjes!
    Heb Schildje de felicitaties overgebracht, en ze voelt zich goed!

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Of het nu door de spanning komt van het smsje van schildje? ik heb een raar gevoel in me buik... 't is maar te hopen dat ik niet beval want ik ga vandaag naar en kerkdienst in België voor het neefje van mijn man.

Dat is zo'n 2,5 uur auto rijden vandaag (met zere ribben *au* *au*) ;)

Ik kruip nog ff een kwartier in bed en ga dan aankleden en eten, ben vandaag niet online pas tegen eind van de middag ;)

4. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Jeetje meiden, dat was weer een hele bijlees-klus :)

Fijn dat het zo hard gaat hier, we hebben volgens mij wel veel aan elkaar!

@jootje: wat een DROPPIE! Lijkt me best zwaar om zo de hele dag met voedingen bezig te zijn, hopelijk gaat dat snel beter. Geniet van je kraamtijd in ieder geval!

@baylee: hopelijk vannacht goed kunnen rusten? We zullen het wel snel horen.

@tipp: gewoon aangeven hoor, dat dat je van streek maakt! Dat kan nooit de bedoeling zijn, maar je hebt er altijd van die rot-zusters bij zitten natuurlijk. Gewoon ff overleggen met iemand waar jij je fijn bij voelt, dan gaat die maar ff praten met dat rotmens.

@schildje: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON! Jeetje zeg, dat is toch ook nog onverwachts snel gegaan. Hopelijk kunnen jullie met zijn allen genieten van de kraamtijd!

@ienie: je moet niet te hard van stapel lopen met die schoonmaakwoede meid. Goed naar je lichaam luisteren en regelmatig pauzes nemen, anders eindigt je dag met heel veel pijn idd en dat is niet de bedoeling.

@noa: een 2,5 uur durende rit zou ik eigenlijk sowieso niet meer doen nu. Als het begint en gaat opeens best snel, zit je niet erg lekker meer lijkt me. Hopelijk kom je de dag goed door!

@ukke: had je mijn berichtje nog gelezen over de lijst?

@syb: zet jij schildje erin? En dan kun je jouw naam ook ff bij de intro zetten. Ik zal je op MSN ff aangeven hoe je de lijst in je handtekening krijgt. Moet ik zelf ook heel ff uitvogelen, maar ik heb wel een idee.

@all: kunnen jullie allemaal ook ff een goede blik werpen op de lijst en ons laten weten als er iets niet klopt/mist? Dan is ie weer op orde en kan syb hem goed bijhouden, samen met jootje en ukke dan misschien?

Wij zijn gistermiddag op kraamvisite geweest. T jochie is half oktober geboren en nog zoooooo klein en lief! Aan de ene kant wil ik opeens ook heel graag, aan de andere kant vraag ik me al wekenlang af of ik er echt klaar voor ben, hahaha! Komt vast helemaal goed als het zover is.

Vannacht weer de standaard voorweeën, kortom: weinig nieuws!
    Ik ga hier vandaag ook aan de bak met weer een schoonmaakronde. Ik zie opeens weer overal stof en troepjes liggen. Manlief is aan het werk, dus tja, ik moet toch wat op zo'n dag. T weer ziet er ook niet echt aantrekkelijk uit...

5. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @ Kersje:

Probleem is dat er niet echt onder uit te komen is, behalve als er echt wat zou zijn... het is een uurtje rijden vanaf hier, maar op de terug weg moeten we mijn schoonbroertje ophalen in het logeerhuis in zeeland, = vanuit belgië 2 uur rijden en dan nar een uur hierheen...

dat is dus bijna 3 uur... maar met een beetje geluk is er een tussenoplossing beschikbaar ;)

Ik knijp in ieder geval mijn benen nog even dicht :p

*nu: ik ga de laptop dichtgooien, eten en vertrekken... ik denk dat het gewoon de spanning van het smsje is, misschien wat voorweeën maar ben nog niet echt ver....

6. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Schildje: weer zo'n snelle baby! Hoop dat alles goed met jullie gaat, van harte gefeliciteerd in ieder geval!

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Schildje gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie. En wow 2 uur! Daar teken ik voor...denk ik...

Baylee ik ben benieuwd hoe het met je is!

Noatje misschien toch nog even over nadenken of er echt geen mogelijkheid is om thuis te blijven?

Hier niets bijzonders. Wederom is het helemaal stil...

8. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Goedemorgen!

@Tipp: Och goss, wat sneu, die manier waarop dat ging. Je zou die verpleegster toch ook kweet niet wat....

@Ienie: Kersje heeft al iets gezegd, en ik sluit me er volledig bij aan. Maar ik weet dat het moeilijk is. Soms wil je gewoon even iets af maken en doe je automatisch te veel. Hou vandaag maar een rustdag! Misschien even weer naar het strand?

@Schildje: Van harte gefeliciteerd met jullie ZOON!!! En wat een snelle bevalling! Toppie!

@Noatje: Succes vandaag, en ook veel plezier trouwens!

@Kersje/Sybje: Het enige wat ik zo snel zie aan de lijst, is dat de agenda overtijd is. Daar staan alleen maar data die al zijn geweest. Er wordt trouwens niet veel gebruik meer van gemaakt.

Ik heb vannacht een uur rond gelopen met een lange wee. Het voelde heel raar/vreemd.

9. Niet meer actief

Hier vandaag de 40 weken grens dames!
    Volgens mij ben ik nu officieel aan de beurt? Sta ik bovenaan de lijst? ;) hihi

@Whabbit: waar heb je je babyfoon gehaald en welke? Ik ben ook op zoek naar een goede babyfoon met camera...

@Schidje: gefeliciteeeeeeerd met de geboorte van Bart! 1 dag voor je andere zoon jarig... snel gegaan joh!! Ben heel benieuwd hoe het gegaan is![/b]

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Pfff, na een nacht slapen ben ik nog nijdig... Ik ga er zo maar eens over praten in het zh...

Schildje gefeliciteerd met de geboorte van Bart!

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Goedemorgen dames,

Schildje gefeliciteerd met jullie zoon en wat een vlugge bevalling. Hopelijk is alles goed en kun je lekker genieten!

Noatje rustig aan hoor!

Hoe zou het met Baylee zijn?

Tipp voel je je al wat beter? Toch even overleggen anders vandaag...

*ff zeuren*Hier vannacht weer zo slecht geslapen, kon eerst de slaap niet vatten en toen ik eenmaal sliep werd ik vaak wakker, kan soms zo slecht op mijn zij liggen *sorry voor het zeuren*
    Misschien even een rare, vieze vraag :oops: maar zijn hier dames die ook last hebben van erg dunne afscheiding

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Tipp we liepen net langs elkaar heen met plaatsen, goed dat je het gaat aankaarten.

13. Niet meer actief

Tipp ook ik kruiste je.. je moet het idd zeker aankaarten!
    lot23 die afscheiding herken ik... al heb ik ook al stukken slijmprop verloren volgens mij!

Heb net in de lijst gekeken en van de actieve dames hier sta ik inderdaad bovenaan...
    NU WIL IK HOOR! :evil:

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    je mag JsztD ;) hihihihi

15. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @JsztD: die duivelsoortjes staan je niet zo goed hoor ;)

@tipp: ik zal je PB (laten) aanpassen. En idd gewoon doen hoor, ff babbelen in het ZH.

@janny: toch ook maar eens aan de voorweeën begonnen dan? Hihi! Maar hopelijk heb je er niet teveel last van meid! Bovendien maakt het je dus wat onzeker tov je man bellen etc. Heb ik ook steeds. Maar zolang ze zo onregelmatig/constant zijn, dan is het toch een soort harde buik denk ik.

Kersje heeft d'r kraam-muffins af ----> zie album :)

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Kersje krijg helemaal zin in je muffins mmmmmmm

jsztd ik hoop voor je dat je snel aan de buurt bent! Kindje van jsztd kom maar!
    :oops: Het loopt er ook echt uit alsof je in je broek plast :oops: sorry dames

17. Niet meer actief

Lot23, ik had dat laatst ook een keer zo erg en toen stond ik in de winkel en dacht ik dat mn vliezen gebroken waren.. hahahahaai k dacht ZIE je wel, bij NIEMAND breken de vliezen midden in de winkel ALLEEN bij mij... was het geen vruchtwater hihihi

En staan die duivelsoortjes me niet? Jammer, dan maakt het ook vast geen indruk op mn kleine man ;)

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @kersje : ja ik ga schildje even op de lijst zetten !

en ik haal de datums even weg .....
    ales er nieuwe datums en afspraken zijn horen we het wel van de dames !

@tipp :vreselijk wat een streek zeg ....tis toch normal dat je kleine een half uurtje drinkt ....ze is nog zo klein ...later mag het geloof ik niet zo lang duren , maar wel een half uur voor 2 borsten ....ik zou het ook aankaarten.

@schildje : gefeliciteerd !

@whabbit : hier was ook de angst dat Jelmer op mijn man zijn verjaardag geboren zou worden .....wel de 26 ste pa ...maar goed dat wouden wij absoluut niet ....ik wou wel dat Jelmer 22 okt geboren zou worden dit is de verjaardag van mijn oma ....en die is helaas overleden.

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot : is het geur en kleurloos ? dan is het vruchtwater hoor

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

NOVEMBER 2008 MAMA'S

:baby: Onze spruitjes :baby:
    spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm
    magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm
    Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram en ??cm
    edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm
    Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, 4038 gram gr en ? cm
    Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm
    Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm
    Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm
    Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm
    tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+1d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram
    ManonF - 25 jr, 1e kindje, bevallen 29 okt met ?? van een zoon Jille, 3960 gram
    Jooze , 27 jr, 2e kindje, bevallen 1 nov met 39w+3d van dochter Sterre Madelief, 3500 gr
    Loesjuh ,25 jr, 1e kindje, bevallen 2 nov met 38w+0d van dochter Megan Joëlle, 2790 gram en 48cm
    Babylicious08, 24 jr, 1e kindje, bevallen 3 nov met 39w+2d van dochter Alyssa Indira, 3045 gr
    Jootje - 26 jr, 1e kindje, bevallen 6 nov met 39w+0d van dochter Denise , ? gr, ? cm
    Domino85 23jr , 1e kindje,bevallen 6 nov met 39w+6d van zoon Thijmen ??gram en ?? cm
    Tatlim 25 jr , 1e kindje, bevallen 6 nov met 40w+0d van dochter Celile Esma, 3470 gram en 50cm
    Hummel , 25 jr, 1e kindje, bevallen 7 nov met 40w+3d van dochter Indy , 3680 gram en 51 cm lang
    Chebu 26 jr, 1e kindje , bevallen 8 nov met 40 w+1d van zoon Nikolai Pieter , ?? en ??
    Schildje , 31 jr , 2e kindje, bevallen 9 nov met 39w+5d van zoon Bart, 3174 gram en 49 cm

Totaal:
    8 jongens, 12 meisjes

Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=117587

Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES:
    http://november2008mamas.hyves.nl

Bevallingslijst

veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje
    sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# [/color]
    Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X
    JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X
    BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-#
    GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-#
    KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -:(:
    Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- :(:
    margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X
    beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X
    Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X
    Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    lot23 - 25 november – 25 Jr – Gelderland - 1ste kindje – :-#
    Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - :(:
    MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X
    Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een
    lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje
    WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X
    ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- :(:

Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op!
    Er zijn tot nu toe 51 november mama's!

Totaal:
    10 jongens, 6 meisjes, 0 tweelingen, 4 :(: (weet het niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 7 [-X (wil het niet weten)

Agenda:

Buddylijst :thumup:
    ukkepuk <---> Baylee
    Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB
    Jannyjansen <---> Jaki
    Edithdeb <---> mamamanuela
    Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk
    Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg
    Tipp42hgg <---> Beatrice
    Wendy1983<--->Maxje
    corien<--->conny75
    chebu <---> JsztD<--->San79
    Noatje<---->Schildje
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

**Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!**
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje… Bramtim…..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974

zwangerschapspagina zal door uitbreidingen een verhuizing ondergaan hierdoor zal zwangerschapspagina een tijdje gesloten zijn .
    zie http://www.zwangerschapspagina.....p?t=117477

tijdens deze periode willen we natuurlijk wel verder kletsen en op de hoogte blijven van alle bevallingen ;)
    er is een tijdelijk forum beschikbaar om hier even verder te kletsen.Wanneer zwp weer online is kletsen we hier verder.
    Voor wie intresse heeft in de link mag een pb'tje sturen naar jootje of sybje

Deel Deze Pagina