November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ik heb het van de week bij de vk gevraagd en zij zei dat het afscheiding was, maar heb soms toch mijn twijfels omdat het er gewoon uitloopt op sommige momenten. Volgens haar moet vruchtwater echt zoet ruiken.

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmhh apart ...in het zh rook het naar niks ...ze hebben toen met zijn 4en aan mijn onderbroek gesnuffeld ....en toen zeiden ze dat het vruchtwater was ...
    maar je afscheiding wordt wel steeds meer een troepie hoor

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Vreemd he, ook omdat het er echt gewoon uitloopt en ik het niet in kan houden zowel snachts als overdag.

4. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ KersjeB, ja heb je berichtje net gelezen, Nee sorry heb geen tijd om de lijst van je over te nemen, mn vriend gaat morgen weer werken en moet dan alles alleen doen. Sorry.

@ All, ik heb nog niets van Baylee gehoord... spannend

@ Schiltje, hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon, pff dat is idd een snelle bevalling geweest.

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    schildje en domino van harte met de geboorte van jullie zoon

6. Niet meer actief

Hey allemaal, wat een nieuws zeg!

Schildje: Gefeliciteerd met jullie zoon Bart!

De rest weet ik even allemaal niet meer, sorry. Zit er een beetje doorheen. Gisteren was de enige dag dat mijn vriend thuis was en hij heeft de hele dag tv gekeken en achter de computer gezeten. Dit terwijl hij mij beloofd had dat we samen iets zouden gaan doen, of naja ik in ieder geval wat 'aandacht' zou krijgen. :rolleyes:
    Toen ik hem om 16:30 vroeg of we misschien nog even leuk iets konden gaan doen ofzo kreeg ik als antwoord: "Je bent toch zwanger".
    Toen heb ik de hoop maar opgegeven.
    Ik ben er gewoon klaar mee, met het wonen hier en onze relatie op dit moment. Ik zit hele dagen alleen thuis, ver weg van familie/vrienden/bekenden en ik krijg er helemaal niets voor terug. Ik zie mezelf straks al zitten met ons kleine mannetje, dag in dag uit alleen en niets kunnen doen. En dat terwijl ik een gigantisch gezellige, grote familie heb die mij enorm missen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb hier wel vrienden maar ik ben niet zo'n 'vrienden-type' en nu tijdens mijn zwangerschap al helemaal niet. Ik mis mijn familie gewoon ontzettend erg en ik realiseer mij nu ineens hoe verschrikkelijk ik het hier vind zo ver weg. :(
    En als ik bevallen ben kan hij ook geen vrij krijgen, tenminste niet langer dan 2 dagen maximaal. Mijn moeder/zus/schoonzusje zullen hier wel een paar dagen logeren maar die hebben ook gewoon hun werk dus dat zal ook geen week zijn. En op en neer rijden is geen optie, het is bijna 3 uur rijden. Ik mag het gewoon helemaal alleen hier gaan doen, en daar zie ik verschrikkelijk tegenop.
    Mijn vriend is vanochtend alweer vertrokken, komt vanavond laat weer thuis. Ga zometeen maar een paar films huren.. Pff, wat een rotdag!

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Kleinwonder snap dat je er van baalt je had je zo verheugd op wat leuks doen. En familie is een hele hoop waard vind ik altijd. Sterkte meid en je moet je niet te alleen voelen hoor dan zit je misschien niet goed zo ver van je familie. Rustig aan!

8. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Schildje van harte gefeliciteerd met Bart!
    Ik hoop dat je niet al te veel last krijgt van naweeën en andere enge dingen!

Kleinwonder het rommelt al een tijdje hè? Ik hoop dat het na de bevalling beter gaat. *knuffel*

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Hummel, Tatlim, Domino en Schildje; gefeliciteerd met jullie beebjes!

10. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB of sybje. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

NOVEMBER 2008 MAMA'S

:baby: Onze spruitjes :baby:
    spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm
    magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm
    Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram en ??cm
    edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm
    Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, 4038 gram gr en ? cm
    Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm
    Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm
    Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm
    Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm
    tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+2d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram, 44cm
    ManonF - 25 jr, 1e kindje, bevallen 29 okt met ?? van een zoon Jille, 3960 gram
    Jooze , 27 jr, 2e kindje, bevallen 1 nov met 39w+3d van dochter Sterre Madelief, 3500 gr
    Loesjuh ,25 jr, 1e kindje, bevallen 2 nov met 38w+0d van dochter Megan Joëlle, 2790 gram en 48cm
    Babylicious08, 24 jr, 1e kindje, bevallen 3 nov met 39w+2d van dochter Alyssa Indira, 3045 gr
    Jootje - 26 jr, 1e kindje, bevallen 6 nov met 39w+0d van dochter Denise , ? gr, ? cm
    Domino85 23jr , 1e kindje,bevallen 6 nov met 39w+6d van zoon Thijmen ??gram en ?? cm
    Tatlim 25 jr , 1e kindje, bevallen 6 nov met 40w+0d van dochter Celile Esma, 3470 gram en 50cm
    Hummel , 25 jr, 1e kindje, bevallen 7 nov met 40w+3d van dochter Indy , 3680 gram en 51 cm lang
    Chebu 26 jr, 1e kindje , bevallen 8 nov met 40 w+1d van zoon Nikolai Pieter , ?? en ??
    Schildje , 31 jr , 2e kindje, bevallen 9 nov met 39w+5d van zoon Bart, 3174 gram en 49 cm

Totaal:
    8 jongens, 12 meisjes

Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=117587

Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES:
    http://november2008mamas.hyves.nl

Bevallingslijst

veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje
    sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# [/color]
    Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X
    JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X
    BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-#
    GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-#
    KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -:(:
    Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- :(:
    margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X
    beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X
    Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X
    Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    lot23 - 25 november – 25 Jr – Gelderland - 1ste kindje – :-#
    Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - :(:
    MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X
    Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een
    lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje
    WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X
    ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- :(:

Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op!
    Er zijn tot nu toe 51 november mama's!

Totaal:
    10 jongens, 6 meisjes, 0 tweelingen, 4 :(: (weet het niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 7 [-X (wil het niet weten)

Agenda:

Buddylijst :thumup:
    ukkepuk <---> Baylee
    Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB
    Jannyjansen <---> Jaki
    Edithdeb <---> mamamanuela
    Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk
    Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg
    Tipp42hgg <---> Beatrice
    Wendy1983<--->Maxje
    corien<--->conny75
    chebu <---> JsztD<--->San79
    Noatje<---->Schildje
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

**Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!**
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje… Bramtim…..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974

Zwangerschapspagina zal door uitbreidingen een verhuizing ondergaan hierdoor zal zwangerschapspagina een tijdje gesloten zijn.
    Tijdens deze periode willen we natuurlijk wel verder kletsen en op de hoogte blijven van alle bevallingen ;)
    Er is een tijdelijk forum beschikbaar om hier even verder te kletsen. Wanneer zwp weer online is kletsen we hier verder.
    Voor wie intresse heeft in de link mag een pb'tje sturen naar jootje of sybje.

11. Niet meer actief

Tja, sinds ik zwanger ben (onverwacht) merk ik gewoon meer en meer dat ik hier niet wil wonen/ons kindje wil grootbrengen.
    Ik ben hier komen wonen omdat hij hier een contract aangeboden kreeg en ik op dat moment overal wel kon gaan studeren. We reden al 2,5 jaar op en neer van Groningen naar Eindhoven om bij elkaar te zijn dus was die keuze snel gemaakt.

Alleen nu alles ineens zo anders is merk ik gewoon dat ik dit niet wil, dit was niet de bedoeling..
    Mijn vriend doet echt wel zijn best maar hij is 6 dagen per week weg en als hij wel thuis is denkt 'ie eigenlijk alleen aan zichzelf en vergeet hij dat ik 6 dagen per week de hele dag op hem zit te wachten. En dat doet best wel pijn.

12. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @uk: dat is helemaal niet erg, het was meer omdat jij de lijst had aangepast.

Ik blijf de lijst dan gewoon doen dames, samen met sybje!

@kleinwonder: ik kan me heel goed voorstellen dat je er ff doorheen zit. Maar je moet niet over je heen laten lopen meis. Geef het (nogmaals) bij hem aan dat je er veel moeite mee hebt, de manier waarop hij zich nu opstelt. Hij kan zich blijkbaar niet zo makkelijk inleven in jouw situatie (hele dagen alleen thuis, steeds zwaarder wordende buik, je familie missen). Zeg hem dat hij echt wat meer moeite moet gaan doen om zich daarin in te leven en dat je bang bent dat het anders gewoon echt de verkeerde kant op gaat tussen jullie twee en dat dat echt het laatste is wat je wilt!
    Want ik moet eerlijk zeggen dat ik me heel goed kan voorstellen dat je dit voor de toekomst ook niet echt rooskleurig kan inzien. Maak hem dat maar duidelijk en zeg dat je er samen uit wilt komen.
    Dikke knuffel van mij in ieder geval!

@lot: ik heb dat soort afscheiding ook heel veel. Het verschilt echt van moment tot moment hoe 'dik' het is zeg maar. Ik roep heel vaak 'lekkage' en dan ren ik weer naar de slaapkamer en/of wc. Moet zeggen dat ik dat echt niet ga missen hoor straks...bah bah bah!

13. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @kleinwonder: onze berichten kruizen net...
    Ik vind dus ook dat je dat tegen hem moet zeggen. Die ene dag die jullie samen hebben, moeten jullie samen genieten. En natuurlijk wil hij ook ff wat rust, maar jij kunt ook helemaal niet zoveel op het moment! Maar samen naar de bios gaan is toch al hartstikke leuk? En samen een hapje eten. Mag ie de rest van de dag lekker relaxen thuis.

14. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Kleinwonder ik zou het zeker nog eens goed aangeven, je kunt de kar niet in je eentje trekken. Hij zal toch moeten beseffen dat een relatie inzet vraagt van 2 mensen, en aangezien hij de andere helft is wordt het tijd dat hij aan de bak gaat!
    Moeilijk hoor!
    Je kunt denk ik ook zo moeilijk inschatten in hoeverre er hormonen meepraten, of denk je dat het als je ontzwangerd bent nog hetzelfde voelt?

15. Niet meer actief

Ik zag het ook net :)
    Ja inderdaad, maar meer is het ook helemaal niet wat ik van hem 'vraag'. Gewoon een lekker, rustig dagje samen. Maar op de een of andere manier lukt hem dat niet. :( Als ik zoiets wil moet het allemaal uit mij komen, en zo ging het dus ook de laatste weken. Ik was constant met hem bezig, hem een leuke dag bezorgen, lief voor hem zijn, hem verwennen, maar ik krijg er niets voor terug. En ik denk dat dat mij nu gewoon opbreekt. Ik wil 's ochtends ook wel eens wakker gemaakt worden, een ontbijtje krijgen en dat hij iets leuks in planning heeft ofzo.

Ik doe alles nog, klaag nooit tegen hem. Ik doe alles op fiets (omdat hij de auto nodig heeft, en we nu nog maar 1 auto hebben) en ook in huis doe ik alles nog. Het enige wat hij hoeft te doen is 's ochtends voor hij weg gaat even de hond laten plassen, nou dit vind meneer DRAMA.

Nu vind ik het soms ontzettend fijn als hij mijn onderrug masseert/gewoon hard drukt daar :) , klinkt misschien heel gek maar dat voelt zo lekker aan. Omdat ik daar toch wel last van heb. Nu als ik vraag of hij dat even wil doen dan begint 'ie al te zuchten en vaak doet 'ie het ook niet. Als hij het wel doet dan duurt het 1 minuut en dan houdt ie op. Nou, de laatste weken durf ik het al niet meer te vragen omdat ik geen zin heb in dat gezucht.
    Ik baal er gewoon van dat alles zo gaat, want dit is niet wat ik wil. We kunnen het zo leuk samen hebben, we hebben echt nooit ruzie maar ik kan en wil dit gewoon niet accepteren zo.

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    * knuffel * kleinwonder en zou het toch bespreken want zo voel je je ook niet gelukkig en dat snap ik als je veel alleen thuis bent.

Kersje dat zou ik ook zeker niet missen de 'lekkage'.

17. Niet meer actief

Nou de hormonen zullen mij absoluut wat emotioneler maken :) maar het gevoel van het alleen zijn, hier niet willen wonen die staan daar denk ik wel los van.
    Deze zwangerschap heeft gewoon een boel veranderd en ik merk nu dat mijn leven momenteel niet het leven is dat ik wil. Ik wil dat onze zoon opgroeit met zijn opa en oma, neefjes, nichtjes, ooms & tantes juist omdat ik dit zelf altijd heb gehad en dit zo geweldig vond. Ik heb een hele hechte familie en ik wil dat WIJ daar ook bij horen.

Enne het afscheidingsverhaal herken ik ook hoor. Pff, vanochtend dacht ik zelfs dat ik in bed geplast had, het was helemaal nat tussen mijn benen. Het ruikt inderdaad nergens naar dus ik denk dat het afscheiding is.

18. Niet meer actief

Thnx! :oops:

Enne de lekkage ga ik ook echt niet missen, en het plassen 's nachts ook echt niet!

19. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Hai meiden

Nou ik ben weer thuis
    Gisterenavend rond 21.30 uur ben ik naar het ziekenhuis gegaan toen hebben ze me 1u45 min aan de ctg gelegd ...
    Om 23.45 uur het slaapprikje gekregen in me been met als gevolg dat ze recht in een ader geprikt heeft en dus nu een hele bult op staat en blauw is :evil: Na een half uurtje kon ik lekker slapen...
    Toen kwam ik wakker van de pijn om 2.30 uur nou belletje gedrukt gezegd gaan plassen met een dizzy kop en weer op bed moest ik overgeven, overgeven en overgeven... nou toen moest ik weer aan die ctg :evil: weer 40 min. Toen mocht ik om 3.30 weer slapen om vervolgens weer met zeurende pijn wakker te worden om 6.30 uur !
    Maar heb toch 5u en 15 min geslapen ;)

Verder zagen ze alleen dat het serieus aan het rommelen is vanbinnen heb net weer inwendig onderzoek gehad en het deed veel minder pijn dan gisteren want toen gilde ik het uit ! Dus me baarmoeder is al een stuk rijper geworden sinds gisteren maar nog steeds maar 1 cm ontsluiting ik moet de rest thuis afwachten... Ze verwacht niet dat ik over tijd zal lopen... En als ik nog pijn blijf aanhouden moet ik de vk bellen en gaan ze mss strippen als ze het willen doen ... Heb wel een slaappilletje meegekregen voor vannacht !

Ik werd helemaal gek in het ziekenhuis vanmorgen iedere keer zag ik een lege maxi cosi voorbij komen vanmorgen en na 10 minuten ging er een volle maxi cosi weer naar buiten nou werd er niet vrolijk van :oops:

@ Bea
    best dat je in de nacht van vrijdag op zaterdag niet moest bevallen want anders mocht je naar Gorinchem naart ziekenhuis
    Alles lag vol Dordrecht en Zwijndrecht :p
    Dus ja

20. Niet meer actief

@kleinwonder... pff wat irritant zeg :( ik kan mezelf echt heel goed indenken hoe je jezelf doet! Het is van mij uit makkelijk gezegd, omdat ik alleen ben.. maar volg je gevoel echt waar! Je verdient het niet om ongelukkig te zijn! En onbewust zal dat kleine ventje dat ook aanvoelen..

@Baylee.. opzich fijn dat je weer thuis bent maar wel balen allemaal zeg dat flinke gerommel

Deel Deze Pagina