Hier ook die verveling.. en dat is niet goed nu ben ik dus allemaal dingen online aan het kopen.. Trouwens dat van die bieb-boeken die te laat zijn, dat is in onze familie héél normaal. Wij vergeten het ALTIJD. Pas als er na 4 weken een kaartje in de bus valt denken we eraan om ze terug te brengen maar dat duurt dan nog gerust 2 weken haha. Mijn zus en ik hebben dit beide van mijn moeder geerfd, echt heel slecht. Ik heb wel eens een boete van 40 euro gehad Toen ging die mevrouw mij helemaal uitleggen hoe het systeem werkte en tips geven hoe ik dit kon voorkomen. Ik heb haar toen maar eerlijk gezegd dat het een aangeboren afwijking was, dat niets helpt en dat ik het de volgende keer gewoon weer vergeet.
Beatrice heel veel sterkte morgen met de begrafenis! Tipp fijn dat je je er weer beter onder voelt, goed dat je het hebt aangekaart. Baylee toch niet echt een lekkere nacht dus en nu afwachten hoop voor je dat het snel doorzet want dit is ook vermoeiend. Baylee goed dat je de vk heb aangesproken zou ik best moeilijk vinden. Kleinwonder heerlijk volgend weekend even samen een paar dagen en gewoon goed blijven praten want je moet je wel gelukkig voelen he! Conny heel veel sterkte in het ziekenhuis ik hoop dat het snel minder word met de ontsteking. Net terug van de verjaardag van mijn nichtjes en zo even lekker op de bank met mijn man.
En wat zei ze toen? Ik vergeet het ook altijd. Vandaar dat ik maar geen biebabonnement meer heb en gewoon boeken die ik lezen wil koop. Een stuk geodkoper
Hahaha ze zei: Dat kun je de boeken beter kopen in plaats van lenen haha. Maar ze keek me echt aan met een blik van "Dit kun je niet menen?" maar ik was echt hartstikke serieus. Ik heb mijn biebabo. ook opgezegd, en koop nu de boeken inderdaad. Dus eigenlijk heb ik haar advies netjes opgevolgd.
OH MIJN GOD! Ik denk dat ik echt hormonaal helemaal niet meer in orde ben: Ik heb net mijn beddegoed staan strijken..... DAT HEB IK MIJN HELE LEVEN NOG NIET GEDAAN! Dacht ineens dat het wel leuk zou zijn, mocht ik een week behoorlijk veel uren in bed gaan doorbrengen, dat het er dan toch een beetje netjes uitziet... Zou het nog goed komen met mij?
Arme arme Whabbit...nee ik denk dat dit niet meer goed komt hoor Het is echt erg he...ik heb ook van die super rare acties, het punt is alleen dat ik zelf een hoop dingen niet meer voor elkaar krijg, dus dan ga ik een beetje chagrijnig worden van de troepjes die ik overal zie...werkt ook niet echt bevorderlijk moet ik zeggen. @beatrice: heel veel sterkte morgen. Ik denk idd dat je lichaam zich instelt op een bevalling na morgen. Hopelijk gaat het vanaf dinsdag voor jou opeens heel snel. Het wordt tijd dat jij wat vreugde ontvangt in het leven! Ik zal duimen dat je meisje zich snel aandient! @kleinwonder: dat is alvast goed opgelost van hem! Fijn zo'n weekendje naar je familie. Moet je niet van de week stiekem gaan bevallen he En tijdens zo'n autorit hebben jullie dan alle tijd om nog even goed samen te praten!
Whahahaha dat is zo OVER DONE! Geweldig. Dat moet inderdaad wel het toppunt van de nesteldrang zijn! Hier wat krampjes en harde buiken..
Ow jeetje dat ken ik! Heb donderdag nog de wallaboo voetenzak gekocht voor in de maxicosi. Ook via internet.
hey meiden @kleinwonder : dikke knuff hoor ! ik ben ook 200 km gaan verhuizen voor manlief en heb mijn fam achter moeten laten, maar goed die mis ik soms als kiespijn en dat maakt de situatie anders . en jije kan geloof ik ook niet zo goed door 1 deur met je schoonloeder toch ? ik kan gelukkig wel redelijk goed met de mijne ...alleen maar redelijk dan he ! hihi maar ik begrijp je gevoel wel , gelukkig heeft je mannetje dit geregeld voor volgend weekend ! geniet er maar lekker van ... ik ben aan het einde van mijn zwangerschap ook nog een paar dagen naar het noorden gegaan met een te hoge bloeddruk maar de gyn had zoiets van ja eeh daar hebben ze ook zhen toch ? @baylee : jammer dat je niet veel geslapen hebt ! ook balen dat ze je verkeerd prikte ...mag eigenlijk niet gebeuren want je moet altijd even terugtrekken met injecteren om te checken of je in een bloedvat zit ....maar goed dat kun jij ook niet weten .... hoop voor je dat je beebje snel komt ! @tipp : gelukkig heb je er toch nog over kunnen praten ! @all : heb vanmiddag met de hap gebeld vanwegen het poepen van Jelmer , tis echt triest ,....zo zielig is het hij heeft gisteren en eergisteren alleen een hard knikkertje gepoept ....en hij ligt dan zo te gillen en te huilen ....heb nu een laxeerdrankje ...hoop zo dat ht snel gaat werken ...meneer heeft nog niet gepoept vandaag ....en de afgelopen dagen dus ook niet veel
@ Schildje. Gefeliciteerd met je zoon Bart! Leuke, stoere naam! Fijn dat alles goed gaat! @Kersje en Janny; dank je voor de lieve woordjes, vandaag doe ik niks meer. Heb even boodschappen gedaan en that's it. @Kleinwonder; wat vervelend dat je je zo rot voelt, vooral over je relatie nu.. ik hoop dat je er over kan praten met je vriend en dat jullie tot een oplossing kunnen komen. Knuffel! Ik ken je gevoel, ver weg van familie zitten, al zit ik wat verder, maar het gevoel is hetzelfde. Vergeet niet dat ze er altijd voor je kunnen zijn, als het echt nodig is, vaak helpt een belletje al, bij mij dan! Succes meid! Maak je niet te druk! Ik lees nu dat je vriend alweer heel lief tegen je is geweest, gelukkig! Soms begrijpen ze gewoon niet helemaal de point volgens mij. @Whabbit; beddengoed strijken Ik zat daar gister ook eventjes over na te denken, gister had ik een nesteldrangwoede, maar toen dacht ik neeeej joh gelukkig! Nou, mn bekken is nog steeds half gebroken, gelukkig niet zo veel pijn meer als gisteren, ik dacht echt dat ik dood ging van de pijn, auwww! Ik mag vandaag niks meer doen van mn man, dat is moeilijk, niks doen! Owja ik ga nog wel een cake bakken, maar dat is alleen omdat ik daar zelf zo'n zin in heb haha mmm lekkerrr