Ik weet niet.. gewoon algeheel niet helemaal fitjes.. hoop dat t morgen over is! Gewoon een jankdagje ofzo denk ik! En ja hier ook al weken, maar vandaag is het gewoon absurd
goedemorgen allemaal, Hoe is het inmiddels Jzstd? beetje kunnen slapen? Hier ook nog steeds oefenweeën, maar heb er niet erg veel last van... Heb nog wel een vraagje: als je kindje is ingedaald kan hij dan nog draaien van links naar rechts?
Goodmorning, ook hier weer vroeg op... 6 uur Ze kunnen als ze ingedaald zijn nog wel om hun as draaien, net als een breakdancer op z'n kop zeg maar. Als ze vast liggen dan geloof ik niet meer. JsztD vandaag wordt vast een betere dag!
Goedemorgen! Wilde gisteravond nog even op jullie reageren, maar we kregen onverwacht bezoek. Dus vandaar dat ik het nu maar even doe... @Kleinwonder: Fijn dat je nog even met je vriend hebt kunnen praten. Geweldig dat jullie aankomend weekend nog even naar je familie gaan. En mocht je in het UMCG terecht komen (Refaja Stadskanaal is nog dichterbij... hihi), dan bel maar even, dan kom ik wel even langs... hihi... @Conny: Veel sterkte meid! Dat lijkt me niet niks, zo vlak na de geboorte van jullie meissie. @Beatrice: Veel sterkte tijdens de begravenis! Het zal een zware dag voor je worden. We denken aan je! @Sybje: Hoe gaat het nu met Jelmer? Ik hoop zo dat jullie een oplossing kunnen vinden, want het lijkt me zo erg om je kleintje zo'n moeite te zien hebben... @All: Wat gebeurt er ook alweer als je een beetje bloedt? Weet het niet meer. Volgens mij had ik vanmorgen een beetje bloed aan mijn wcpapiertje, maar weet het niet zeker. De kleur was in elk geval donkerder dan geel. Sorry voor mijn onsmakelijk verhaal. Verder geen krampjes oid, voel me goed. Maar vroeg me af wat er aan de hand kon zijn...
Hi, @Janny, zou het je slijmprop kunnen zijn?! @Corine, Heel veel beerschap, hoop voor je dat je er snel uit bent. @Sybje, Tomatensap helpt ook laxerend, gebruik ik altijd bij mijn zoontje. @Beatrice, Heel veel sterkte vandaag, en ja ik heb wel vaker gehoord dat juist in moeilijke tijden de baby op zich laat wachten. Wie weet begint het allemala na de begravenis. @Jstdz, hoop dat je vandaag een betere dag hebt. @All, sorry voor de rest ben ik het een beetje vergeten. Ik moet vanmiddag naar de fisio, ben echt dood bang. In tegenstelling tot wat de fisio voor de bevalling zei (dat de bi snel na de bevalling waarschijnlijk over zou zijn) heb ik mega veel last. Vandaar dat ik vandaag weer mag. ik maakte me nog niet heel veel zorgen de week is weer gedekt (met mensen die me helpen als ook Tycho thuis is). Maar vriendlief is gister ingestort. Hij trekt het niet meer en ziet al gebeuren dat ik net als na de bevalling van Tycho 6 maanden last hou. Hij ziet het helemaal niet meer zitten. Echt zielig eigenlijk hij heeft zo veel moeten torsen de afgelopen maanden en nu zat ie jankend op de bank... Jooze
Hee Noatje, Volgens onze vk kan je kindje idd nog wel draaien van links naar rechts. Maar het maakt volgens mij niet uit naar welke kant hij met zijn ruggetje ligt toch?
@Jooze: Mijn slijmprop ben ik 2 weken geleden volgens mij al verloren... Ik kijk vandaag nog even aan. Vanmiddag moet ik toch naar de gyn. En zo lang ik niks raars voel, zal er wel niets aan de hand zijn toch? Wat sneu voor je man. Het is ook allemaal niet niks. Dikke knuf voor het Jooze-gezin!
Ik vroeg het omdat heel dit weekend wel oefenweeën of indalingsweeën gehad heb, maar wel het idee heb dat de baby zich idd om zijn as draait... sowieso is me buik erg actief, harde buiken afgewisseld door bewegingen van onze baby... **Knuffel voor Jooze!**
Ja, die van mij heeft zich de afgelopen 2 weken ook nog een paar keer om zijn as gedraaid terwijl hij al vanaf 33 weken of zo ingedaald ligt. Was er zelf nogal van onder de indruk dat dat in zo'n kleine ruimte nog kan!... Jooze: ik hoop echt voor je dat met hulp van de fysio het snel wat beter gaat! Kan me ook goed voorstellen dat het voor je man ook zwaar is. Beatrice: veel sterkte vandaag! Hier weer weinig te melden eigenlijk. Morgen ben ik uitgerekend, maar op dit moment nog steeds niets te beleven in de buik (behalve dat the babe wel druk bezig blijft met rek-en strekoefeningen!). Ga maar weer eens proberen een RUSTIG dagje in te lassen vandaag, want daar wil het nog steeds maar niet van komen!
Goedemorgen dames! Hier is mijn jankbui wel weg, maar ik heb het gevoel alsof ik een beetje de griep ga krijgen ofzo.. heerlijk spierpijn en t gevoel alsof er een vrachtwagen over mn hoofd gereden is De nodige harde buiken en onderrug krampen erbij.. LOVIN' IT! Vanmiddag naar de VK, ben benieuwd.. Maar thnx meiden voor jullie berichtjes zo vroeg al Noatje als je kindje ingedaald is kan hij inderdaad zoals San zei nog wel rondjes op zn hoofd draaien zeg maar Beatrice sterkte op de begrafenis
oh jeetje, jooze... Knuffel meis... Ik heb hier denk ik een man die precies weet hoe jou vriend zich nu voelt... Erg he? Om ze zo bezorgd en verdrietig te zien... En die van mij is ook nog eens geen prater, dus die laat niks merken...
Verklaart direct de pijn in me ribben, ik heb gewoon een breakdance kampioen in mijn buik... @Beatrice: veel sterkte vandaag!
Goede morgen JsztD! He niet ziek worden hoor meid! Dat kun je nu niet gebruiken Beatrice sterkte vandaag