Baylee: wat lekker dat nou eens even goed hebt kunnen bijslapen! Tipp: Kan me voorstellen dat het moeilijk is om iedere keer je meisje achter te moeten laten. En natuurlijk weet je dat dit nu nog de beste plek voor haar is, maar toch... Kleinwonder: wat het ook is, ook bij jou is het echt wel een beetje aan het rommelen he? Ben zo benieuwd wie de volgende is bij wie het feest los barst! Hier net een chocoladetaartje in de oven geschoven, chocola is altijd goed denk ik maar!
@innie: ze drinkt ze nog niet allemaal zelf. Dat is op het moment het probleem. Maar ze verzekerden ons dat het ineens heel snel kan gaan, dan valt het kwartje en is ineens het drinken geen probleem meer, dat kan van de ene op de andere dag gebeuren. Ben benieuwd. En inderdaad, we waren op dezelfde dag uitgerekend...
@tipp; ow oke, dan gaan ze het opeens snappen. Nou spannend hoor, ben benieuwd hoe het verder gaat. Trek je het nog wel, dat heen en weer naar het ziekenhuis gedoe?
heel eerlijk? Nee... Ik ben echt emotioneel op op het moment. Steeds weer naar het ziekenhuis, hopend dat ze het de afgelopen uren goed gedaan heeft. Dan ben je een uurtje (of heel misschien 2) bij haar, en dan het ergste, dan moet je weer naar huis. En dat verhaal 2x per dag... Het is slopend... Ook voor mijn man... (al laat hij het niet zo erg merken) Mijn dagen zien er een beetje als volgt uit: 8:00 opstaan en kolven daarna ontbijten 10:30 naar het ziekenhuis (tot ong. 12:00) naar huis, lunchen 14:00 kolven 17:00 kolven 18:00 eten 19:30 naar het ziekenhuis (tot ong. 22:00) kolven slapen En tussendoor probeer ik een middagdutje te doen en wat in mijn huishouden...
@tipp, ja dat denk ik ook. Ze is gewoon een trut haha, en dat weet ze best dat ik dat vind. Ik hou er ook niet van om zo schijnheilig te doen de hele tijd, word ik gewoon doodziek van. Ze belt me nu ongeveer 1x per maand om te vragen hoe het is en me helemaal te zitten afzeiken over alles wat ik en mijn vriend van plan zijn. Gister ook weer zo'n gesprek, whaaa om gek van te worden!
die van mij kijkt steeds afkeurend in mijn huis rond. Ze vind dat ik mijn huishouden niet goed doe, dat het onverantwoordelijk is om zoveel huisdieren (1 hond en 2 katten) te hebben met een baby. Het kind zou er astma en eczeem van krijgen Ook zeurt ze steeds dat ik ervoor zorg dat mijn man niet genoeg kan werken (hijheeft een eigen zaak) en dat ik maar een werkster moet nemen (waarvoor? ik ben de hele dag thuis, ik heb er niet voor niets voor gekozen om niet te werken )
Ach dat begrijp ik, het lijkt me zo ontzettend moeilijk. Vooral het naar huis gaan, jeetje.. Ik hoop dat jij en je man wel goed steun bij elkaar hebben, dan moet hij wel een beetje praten natuurlijk. Dat zijn mannen he, meestal echte binnenvetters.. sterkte meid! Dikke knuffel voor jou!
Thanks... Gelukkig kunnen we er samen goed over praten. Hoewel... ik praat, hij luistert en troost, en ik vraag hoe hij zich voelt en hij antoowrd "gaat wel"
Haha we zitten lekker twee onderwerpen door elkaar te lullen maargoed.. die van jou klinkt wel een beetje als die van mij! En dan heb ik het over man en schoonmoeder haha! Nee die schoonmoeder van jou is ook erg, ik denk altijd, waar bemoeien ze zich mee, en zouden ze het dan gewoon niet door hebben dat ze zo lullig doen? Dan denk ik, zou ik later ook zo zijn, als ik een zoon heb en dan zo rot tegen mn schoondochter, kan me dat gewoon niet voorstellen. Je zoon kiest toch zelf zn meisje, daar heb je gewoon niks meer over te zeggen.. ik heb nu besloten dat ik zo nooit ga worden haha!
Nou Tipp, als ik dat allemaal zo lees, krijg ik veel bewondering voor je! Het lijkt mij erg zwaar! En dat je dan af en toe een dipje hebt, lijkt me meer dan logisch! Zet hem op meid! Met jullie drietjes gaat het vast helemaal goed komen!
Tipp ook ik heb veel bewondering voor je! Wat een slopende dag indeling heb je zeg. Als ik iedere keer je verhalen lees vind ik dat je het ontzettend goed doet. Laat je schoonmoeder maar lullen....Dat is makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het. Maar probeer het van je af te zetten en al je energie te richten op je meisje en je man. Dat huishouden komt wel. Neem ook je rust. Knuffel!
Hier ook veel bewondering voor de mama's hoor! Jullie doen het top! Ik ga even naar de verloskundige...
jeetje Tipp, je hebt idd wel drukke dagen! Fijn dat Christine nu zo goed drinkt, ze mag vast snel naar huis hoop ik! Bea; sterkte vandaag! Hier gaat alles lekker hoor, alleen Ilana is echt een draak, veel huilen en stout doen, denk dat ze echt merkt dat mama soms haar handen niet vrij heeft en dat ze minder aandacht krijgt...
Hi, @Tipp, heb het er met je man over! ik heb ook zo'n vreselijk mens als schoonmoeder. maar als je man niet echt weet hoe je je voelt blijft ie dit soort afspraken maken en daar zit ij echt niet op et wachten! Succes in iedergeval! Dikke knuf. @Schildje, wat een speed bevalling, niet veel last van naween nu?! Geniet van je zoon! @Sybje, fijn dat het met Jelmer beter gaat!En jou verhaal mbt het bekken brengt hoop! @kleinwonder, wat betreft het verlies van vocht kan echt heel goed afscheiding zijn. Maar als je twijvelt kan je altijd de vk bellen! @Marielle, wist je dat een koortslip erg gevaarlijk is voor een baby?! Misschien even informeren hoe je er mee om moet gaan als je zelf een baby krijgt.. Thanks voor alle steun Ik kom net bij de fisio vandaan en hij heeft het nog niet voor elkaar, maar er is wel vooruitgang!. Donderdag mag ik weer komen. Het enige negatieve is dat ik nu te horen heb gekregen dat het hormoon wat het bekken week maakt in mijn lichaam blijft zolang ik bv geef. Mijn vriend wil het liefst dat ik stop dan maar ik zelf eigenlijk niet (heb zelf nogal wat allergien en bv geven vind ik gewoon prettig). Maar ja wat zijn de gevolgen... Jooze
oh Jooze wat vervelend zeg, wist niet dat dat hormoon in je lichaam bleef Gelukkig heb ik nu al veel minder last van mijn bekken, allen mijn rug is nog pijnlijk. lijkt me dan wel moeilijk om te kiezen tuusen bv geven en pijn
@jooze:Ik weet het dat het gevaarlijk is. De kleine kan er zelfs een hersenvliesontsteking van krijgen. Ik weet nog van de opleiding dat we toen de moeders advies gaven om mondkapjes te gebruiken als ze de baby vast hielden en heeel veel de handen wassen. Daarom baal ik ook zo dat ik ze weer zo vaak heb en de kans om net na de bevalling er weer een te krijgen is erg groot. groetjes MarielleB