Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB of sybje. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram en ??cm edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, 4038 gram gr en ? cm Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+2d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram, 44cm ManonF - 25 jr, 1e kindje, bevallen 29 okt met ?? van een zoon Jille, 3960 gram Jooze , 27 jr, 2e kindje, bevallen 1 nov met 39w+3d van dochter Sterre Madelief, 3500 gr Loesjuh ,25 jr, 1e kindje, bevallen 2 nov met 38w+0d van dochter Megan Joëlle, 2790 gram en 48cm Babylicious08, 24 jr, 1e kindje, bevallen 3 nov met 39w+2d van dochter Alyssa Indira, 3045 gr Jootje - 26 jr, 1e kindje, bevallen 6 nov met 39w+0d van dochter Denise , 3520 gr, 48 cm Domino85 23jr , 1e kindje,bevallen 6 nov met 39w+6d van zoon Thijmen ??gram en ?? cm Tatlim 25 jr , 1e kindje, bevallen 6 nov met 40w+0d van dochter Celile Esma, 3470 gram en 50cm Hummel , 25 jr, 1e kindje, bevallen 7 nov met 40w+3d van dochter Indy , 3680 gram en 51 cm lang Chebu 26 jr, 1e kindje , bevallen 8 nov met 40 w+1d van zoon Nikolai Pieter , ?? en ?? Schildje , 31 jr , 2e kindje, bevallen 9 nov met 39w+5d van zoon Bart, 3174 gram en 49 cm Totaal: 8 jongens, 12 meisjes Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=117587 Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# [/color] Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- : margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- : Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 51 november mama's! Totaal: 10 jongens, 6 meisjes, 0 tweelingen, 4 : (weet het niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 7 [-X (wil het niet weten) Agenda: Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD<--->San79 Noatje<---->Schildje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 Zwangerschapspagina zal door uitbreidingen een verhuizing ondergaan hierdoor zal zwangerschapspagina een tijdje gesloten zijn. Tijdens deze periode willen we natuurlijk wel verder kletsen en op de hoogte blijven van alle bevallingen Er is een tijdelijk forum beschikbaar om hier even verder te kletsen. Wanneer zwp weer online is kletsen we hier verder. Voor wie intresse heeft in de link mag een pb'tje sturen naar jootje of sybje.
@Jooze; moeilijke beslissing, wat vervelend he die K*T hormonen, ben je er nog niet vanaf! Misschien helpt de fysio wel zo, dat je toch nog even door kan gaan met bv. Al moet het natuurlijk niet ten koste gaan van jou.. succes meid, ik hoop het beste voor je!
Poehh ben stuk! Net even wezen winkelen hier in het centrum en dat is toch wel vermoeiend. Het rommelt hier inderdaad wel wat maar ik heb niet het gevoel dat er al een bevalling aan zit te komen hoor! Ik denk zelf pas aan begin december, echt een voorgevoel. Ik heb nu al de hele dag dat ik ineens kramp krijg en dan denk "oeh!" en dan merk ik ineens dat ik weer een grote boodschap moet afleveren hehehe. En geloof mij ik lever wat af hoor deze dagen!
Heey, fijn dat alles goed was. Maar nog geen tekenen van een naderende bevalling? Dat stomme afwachten ook..
Nee ze wilde niet voelen ook Mijn mannetje is ook nog niet ingedaald dus ja die krampen zijn in ieder geval niet daarvan Het is hier nu wel al dehele dag aan de gang, dus ben benieuwd.. normaal begint het pas rond deze tijd!
ik ben net 'dapper' geweest... Ik ben voor het eerst sinds mijn opname weer in het kamertje geweest. Ik heb lekker alle lakentjes gestreken en opgevouwen enzo...
Hi, Baby's lijken vandaag binnen te blijven, wie o wie wil eruit?! @Marielle, gelukkig wist je het zelf al! Was een beetje bang dat ik de eerste was. Het heeft er toch mee te maken hoe goed je weerstand is? Kan je niet extra vitamines nemen nu en net na de bevalling. (Alle kleine beetjes helpen toch?!) En inderdaad maar aan de mondkapjes enzo. Wat betreft de bv enzo ik zie wel. Nu eerst afwachten wat de fisio kan doen. Het zou kunnen dat ik wel minder last krijg als voor de bevalling (omdat er geen kind aan de andere kant van het bekken duwt enzo). dus mijn hoop is maar even daarop gevestigd. Jooze
Tipp, Wat goed! Hoop voor je dat je niet lang hoeft te wachten tot je elke dag het kamertje wel in moet! Jooze
Waarom wilde ze niet voelen? Je hebt al zo lang last van gerommel en gedoe én je bent overtijd.. Nou, ik hoop dat het dan vandaag toch ineens begint hoor! Tipp: Ahh wat dapper! Goedzo. Nog eventjes en jullie kleine meisje ligt heerlijk in dat kamertje te slapen..
JstzD; dus helemaal niks maar een beetje gerommel wel? Nou zeg.. nog even afwachten dus! @Tipp; wat goed van je, dat scharrelen kan best een beetje helpen! @Jooze, succes meid! No baby's today...anyone? Ik heb net alle enveloppen geschreven voor de geboortekaartjes, poe! Vandaag is eigenlijk mijn eerste echte dag 'alleen' verlof. Vorige week was mijn man ook vrij dusja. Nu heb ik een beetje zo'n gevoel van: what to do? Owja heb net in een hele charmante-ingewikkelde- waarschijnlijk-yoga-houding mijn teennagels gelakt! HET KAN NOG!
thanks lieverds... Klinkt misschien erg stom, maar ik vond het zo moeilijk. Ik heb de eerste tijd de duur van haar kamertje angstvallig dichtgehouden... Was zo bang voor de confrontatie
Kan ik goed begrijpen Tipp! Goed dat je het hebt gedaan, is weer een stapje verder voor jezelf. Gewoon nu af en toe even erin stappen, en inderdaad waarschijnlijk ga je nog uuuuren uuuuren en uuuuuuuuuuuuren daar doorbrengen als je CUTIE straks thuis is!
ik zit hier met een soort stuiptrekkende hamster op schoot... mijn man gebeld en die zegt dat ik de hamster moet buidelen en warm moet houden... echt zielig... hij is enorm oud voor een hamster maar mijn man is gek op hem
Yep het blijft rommelen... ik hoop ZO dat het doorzet Thnx voor de lieve woorden meiden. Kleinwonder ik heb werkelijk geen idee waarom ze niet wilde voelen ze zei dat iedereen last heeft van voorweeen en zowat alle kindjes te laat komen dus ja.. daar kon ik t eigenlijk mee doen
Hebben jullie gelezen in de krant: Chinese baby heeft 16 teentjes! En de handjes zijn ook niet helemaal zoals het hoort. Achh zo zielig! Brrr krijg er echt de kriebels van!
@ Jsztd Hoe valt dat rommelen dan? Stomme vraag misschien maar ik kan me er niets bij voorstellen denk ik @ Tipp Dapper meid!