Yep.. word gek van het wachten.. maargoed.. het rommelt weer flink dus wie weet hahaha En jaaa dat verhaal heb ik ook gelezen 16 teentjes en 5 vingers maar geen duim!
He Jooze, wat balen dat je er last van kan blijven houden. Daar zit je toch helemaal niet op te wachten! Knuf voor jou! Goed zo Tipp! Kleinwonder blijft dus aan het rommelen... en poepen... hihi. JsztD, doet de vk wel haar best voor jou? Kom net terug van de gyn. Alles is nog net zo als vorige week. Op zich vrij rustig dus. Alleen mijn bloeddruk was nog steeds te laag, ondanks de gezouten cashewnootjes. 90/50...
Nahh dat meen je! Wat jammer. Weer een lekker broodje gegeten bij Chopin? JsztD: Vind dat zoiets stoms he. Wat maakt het uit dat veel vrouwen overtijd zijn en voorweeen hebben, het is toch niet erg om gewoon even te kijken? Ik bedoel dan weet jij ook een beetje waar je aan toe bent: zit het nog potdicht? Kun jij de komende dagen nog een beetje ontspannen. Is de boel wat verweekt/misschien zelfs wel ontsluiting dan kun je er rekening mee houden dat het misschien wel gaat beginnen. Ik bedoel er is toch niets ergs aan om even te kijken wat de stand van zaken is daar beneden? Nu zit jij steeds in onzekerheid! Toch apart dat vk zo verschillen he? Toen ik vorige week aangaf dat ik mn slijmprop was verloren zei ze dat ze deze week wel even zou kijken hoe de boel er daaronder aan toe is. Hoop dat het doorzet meid!
@Janny ja hun vinden het gewoon allemaal gewoontjes... vind het sowieso geen fijne verloskundige praktijk!
Ja er zit zoveel verschil in kleinwonder.. echt een beetje jammer! Vind sowieso mijn vk praktijk niet fijn en mocht ik ooit een 2e krijgen ga ik daar ook zeker niet terug...
Wat gezellig dat een paar van jullie zo dicht bij elkaar wonen! Had ook wel met jullie een koppie thee willen drinken in het centrum.
Goedemiddag allemaal Ik ben weer terug. Het was een emotionele dag en ben ook niet overal bijgebleven. Mijn moeder wilde niet dat ik op de begraafplaats zelf zou zijn mede omdat dat een tijdje staan in de kou met regen was. Dat heb ik dus overgeslagen... Maar ik ben blij dat ik er bij kon zijn en probeer nu alles een beetje een plekje te geven om verder te gaan met hopelijk een van de mooiste momenten uit mijn leven. Van mij mag ze nu ook echt komen! Ik heb een beetje een paranormale familie en iedereen zegt dat het woensdag komt! Ik hoop dat ze gelijk hebben. Zelf denk ik volgende week woensdag of inderdaad deze woensdag. Tipp ik kan me goed voorstellen dat je haar kamertje even hebt gemeden. En ik vind het ook heel goed dat je nu de stap hebt genomen om toch die deur open te maken. Ik hoop zo voor je dat je haar snel mee mag nemen! JstzD Ik vind het ook stom dat ze niet even wilde voelen! Ik denk trouwens dat mijn vk hetzelfde had gedaan maar oke. Ze moeten zich eens realiseren dat het misschien voor hun dagelijkse kost is maar voor ons is het iets heel bijzonders en ook zeker onzekers. Daar mag best een beetje rekening mee gehouden worden~!
Goeiesmiddags! Kersje is de hele dag op pad geweest (lees: rondgereden door manlief). Dus net maar ff een tukkie gedaan. Hier voor jullie nog weinig meer nieuws dan al dat stomme gerommel lees ik... Nou bij mij ook hoor. De hele dag door al krampen, maar niks wat op een wee lijkt. Morgen naar de VK, weet niet of ze wil voelen, maakt me ook eigenlijk niet zo uit, ik zie het wel. @jootje: hoe gaat ie met je? Hoe gaat de BV? @bea: ik hoop dat je mooi afscheid hebt kunnen nemen. Het weer van vandaag was wel uitermate geschikt voor een begrafenis iig. Hopelijk is het vanaf morgen wat beter en kunnen wij dan eindelijk wat nov-beebs op de wereld plempen. @schildje: wat een bizar snelle bevalling, dat zal ook wel wat naweeën hebben opgeleverd. @tipp: kom op meid, je doet het hartstikke goed! En laat je man gewoon weten dat je je er op dit moment ff niet zo fijn bij voelt als je schoonmoeder langs komt. @jooze: kijk het idd nog heel ff aan met de fysio, hopelijk kan je man het ook nog heel even opbrengen. Goed, de rest van de 10 pagina's weet ik ff niet meer Tijd om naar de super te gaan, vanavond zuurkool, jammie!
Hi, @Noatje, Wat eng, hoop dat het goed komt met het arme beestje?! @Jstdz, de kleine is toch nog niet ingedaald?! Dat is dan namelijk de reden dat ze niet voelen. Alleen voelen al kan event de bevalling opwekken, en dat mag de vk niet doen als de kleine niet is ingedaald. @inie&minie, kan je ervan genieten van je verlof/ enveloppen schrijven?! @Extraa teentsje, Tycho had 6 vingers, niks zieligs aan hoor, hij had er geen last van (behalve dat het eraf moest). En het viel niet eens op. Laatst in Hilversum ook een kindje geboren met 6 tenen/ vingers aan elke hand en voet. @Beatrice, fijn dat je erbij hebt kunnen zijn (baby beatrice komt u maar)! Jooze
Ik hoop ook dat hamstervriend (MR. Flitser heet hij ) weer tot positieven komt, 't zou kunne dat hij gewoon in winterslaap dreigde te gaan... maar dat is ook fataal voor zo'n beestje.. zo zielig als ik hem nu wegzet zakt hij helemaal door zijn pootjes ben blij als mijn man thuis is zit bijna t huilen erdoor :'( (hormonen )
Noatje, Lijken me niet alleen hormonen hoor! Toch niet raar, lijkt me hartstikke eng en zielig?! Jooze
normaal ben ik helemaal geen huiler... vind t stik zielig.. maar zelfs toen mijn hamsterbaby vorige winter overleed niet gehuild... maar weet gewoon niet wat ik er nu mee aan meot... ach over 30 min is hij thuis en dan mag hijnaar hem kijken