November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Dat klopt idd, ik had na 4 keer gel (na 2 dagen) 2 cm ontsluiting en toen hebben ze bij mij nog gewacht wat er in de nacht zou gebeuren en zondag ochtend had ik 3 cm en toen pas hebben ze bij mij de vliezen gebroken.

Bij 2 cm kan het ook wel maar dan heb je kans dat het allemaal wat langer duurt voordat het op gang komt.

2. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Bea, ik ga heel hard voor je duimen dat ook voor jou het niet lang meer duurdt.... *duim*duim*duim*duim.
    Begin nou toch ook wel heel nieuwschierig te worden naar jullie meisje.

3. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ ukkepuk

Jij ben toch ook eerst gestript ? Deed dat pijn ?

4. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ja ben meerdere malen gestript in het ziekenhuis..Nee doet niet echt pijn.. vond het meer een ongemakkelijk gevoel.

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hier gaat het prima! onze kleine meid is vandaag alweer 110 gr gegroeit! ze haalt de schade echt alweer in. ze mocht daarom vandaag weer in bad en weer wat meer uit haar wiegje.
    bv loopt nu goed. Vliegt eruit! echt een heel verschil. Heb nu wat last van stuwing....

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    papa ligt nu lekker even voor pampus!
    kan ik eindelijk even een klein beetje bij lezen.
    vandaag lekkere emotionele buien om niks, leve de hormonen!
    eindelijk tot nu toe even geen visite

7. Niet meer actief

@kleinwonder, nee wij wonen vlakbij elkaar zelfs.. 15 minuutjes! Zit denk ik tussen jou en kleinwonder in!

@Jootje, fijn even je hormonsters de loop laten.. heerlijk avondje voor jezelf!

8. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ienie gek he zo'n scheven buik , dat deed Jelmer ook regelamtig ....ook als ik weg was of zo ...dan deed ik hem weer op zijn plekje duwen zodat ik er niet zo a symmetrisch er uit zag haha

@jootje : super zeg dat je bv zo goed gaat en de kleine meid zo goed groeit !

10. Niet meer actief

hahahaha die a-symmetrische buik herken ik ook heeeeel erg.. ik heb vaak aan de rechterkant een flink uitsteeksel ;)
    vanmorgen had ik echt een vierkante blok :confused:

11. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @sybje; hahaha ow dat kan natuurlijk ook.. Ja het ziet er zo raar uit he! ik heb maar een beetje op die kant geklopt met mn hand en nu is tie ook weer een beetje terug gaan zitten.
    Wel is tie lekker actief vandaag, gebonk en gestamp, volgens mij bezig met een rigoreus nieuw design daaro, verbouwen!

Heeft tie van mama ;) De beeb krijgt nesteldrang door de navelstreng hihi!

12. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @JstzD, gek he, soms heb ik ook ergens gewoon een uitsteeksel, harde bobbel, jammer dat je meestal niet precies weet wat het is, handje, voetje of een schoudertje.. naja het blijft spannend zo!
    Vierkant haha, nee die hebben we nog niet gehad, misschien komt tie nog bij mij, is dat het 39-40weken model!

13. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Sybje, wordt ik inderdaad niet blijer van ;) maar goed afwachten maar wat er hier gebeurd.
    @Jootje, Fijn dat de kleine zo snel groeit! Hoop voor je dat alles de goede kant op blijft gaan.
    @Scheve buiken, had ik ook veel, grappig om te zien.

Jooze

14. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Bedankt voor alle lieve reacties! Na een flink potje huilen voel ik me beter...

Kennen jullie de site goedgemerkt.com super handig, had op de beurs actiecodes gekocht en vanavond de producten besteld!

@scheve buik: dat ik ook hier regelmatig :D of de hik ook zo grappig heel me buik helemaal op en neer hihihi

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ienie dat is ook zonde nu nog een nieuw design ...hij/zij moet er bijna uit !

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hmm die scheve buik die ik altijd had mis ik wel een beetje hoor! dat getrappel en gedoe in mijn buik...
    heb nu zo'n rare flubber buik!

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jootje : nou he ? had vanmiddag even een plopje in mijn darmen ..toen dacht hey hij schopt ....halve zool dat ik ook ben .....
    tis zo ongezellig geen dikke buik van de beeb meer ...

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dan kan ik straks wel gezellig bij je op kraam visite komen met ons ventje

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Sybje:ja precies! heb er nu heel wat anders moois voor terug, maar mis het echt!

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Is dat echt zo sybje? Ik hoor wel vaker dat je je buik gaat n/missen na /nde bevalling.

Deel Deze Pagina