Dat is wel heel gezellig wendy En tegen de tijd dat we allemaal bevallen zijn kunnen wij 3 meiden met onze 3 jongens theetjes drinken
ja zo is dat! Moeten we echt doen lijkt me super zeker omdat je maar 15 min bij me vandaan woont. Rommelt het nog bij je? Ik heb constant harde en trekkerige buiken
Jaa inderdaad... nou gaan we zeker doen dan gezellig! En ja hier ook veel harde buiken en zo'n rot menstruatie gevoel.. hoop zoooooo erg dat het vannacht gaat doorzetten!
ja 100% zeker weten ....je gaat je buikje echt missen hoor ! TIS zo gezellig dat gewiebel in je buikje !
Had ook al vaker gehoord dat je de bewegingen in je buik gaat missen. Enneh, misschien een beetje gek, maar weet nog steeds niet of ik ooit wel een harde buik heb gehad. Geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. Geluksvogel ben ik denk ik maar... Ik ga naar bed. Tot morgen maar weer! Hopelijk zijn er dan een paar nieuwe baby's. Of eentje in elk geval. JsztD misschien?
kom net weer bij mijn meisje vandaan... Ze heeft weer een hele fles leeggedronken en ze zijn in het zh de sondevoeding aan het afbouwen Het lijkt er inmiddels een beetje op alsof ze van haar af willen Ze zit nu 10 gram onder haar geboortegewicht (ze was ruim 2 ons agevallen door al dat spugen) en ze is al 3 cm gegroeid
Oee ik hoop het ook Janny.. zou het heel leuk vinden in ieder geval Nou meiden ik duik ook mn bed in met een kruikje... slaap lekker xx
@tipp; wauw goed zo, je bent vast heel trots op je kleine meisje! Ik ook hoor, het gaat alleen maar beter! YEAH! Ik hoorde ervan dat je inderdaad je buikje kan gaan missen. Leuk dat dat ook echt waar is! Ik kan er wel een beetje inkomen, ik vind het nu ook wel gezellig, zo'n kleintje zo dichtbij je. Toch verlang ik ernaar om je baby 'in het echt' bij je te hebben! Dat weegt niet op tegen een buikie toch! Iedereen lacht ook zo lief tegen mn buik nu, zo van aaaaaahhhh wat leuk! Het is een leuk accessoire zo, en je hebt altijd een gespreksonderwerp! Truste meiden! Mijn avondje begint pas, die van jullie is al afgelopen! Saai hoor, kan er niemand even weeen krijgen en komen babbelen? JstzD misschien!? Hihi, dat is zo selfish he! Maar ik ga wel voor je hopen! Ik ga, want krijg straks bezoek van een babytje hmmm lekker even knuffelen, buikje tegen baby doen! Even iets normaals aantrekken, dat gaat niet zo snel meer, zit de hele dag gewoon in een soort hempje met een broekje, even omkleden want mn man komt ook zo thuis hihi hoe stom eigenlijk maarja... moet er toch een beeeeeeetje fatsoenlijk uitzien. Anders denkt hij ook wat is dit voor ma flodder hihi!
Hoi meiden! Ik breek ff in, want ik lees over buik en schopjes missen en dat is dus inderdaad ècht zo! Hoe blij ik ook met m'n mannetje ben, ik zo gelukkig ben dat hij er nu eindelijk is, toch mis ik m'n buik enorm! Soms in een heftige emo-bui kunnen de tranen nog weleens losbarsten hier zullen we maar zeggen .... Ach.... hou het maar op hormonen, haha! Alle bevallen meiden: gefeliciteerd! En alle andere meiden: sterkte met de laatste loodjes! Nog heeeeel eventjes volhouden! (en ook nog even genieten van die gezelligheid daarbinnen )
Hey ladies, ik laat nog even wat van me horen, maar de meesten zijn zo te zien al naar bed, hihi. Hier weer een non-dag gehad. Eerst al idioot vroeg wakker (6 uur) en toen mijn man thuiskwam om half 8 ben ik er ook maar uitgegaan. Hij had nachtdienst gehad, dus toen hij ging slapen heb ik m'n middagdutje gedaan, heerlijk met dit vieze weer! Verder weinig spannends te melden, morgen weer naar de verloskundige. Ik doe alvast een gok: bloeddruk prima, weer wat aangekomen, even liggen --> ja, de baby doet het nog. Goh je hebt wel veel last hè,van je rug en je bekken? Vervelend, nou nog maar even! Nou, tot volgende week. Hahaha, zie je, eigenlijk hoef ik niet te gaan Trouwens, hebben jullie het ook zo warm? Ik heb af en toe echt een soort opvliegers, pffff.
@ Jsztd, ik las dat je vk niet wou toucheren vandaag. Wel, ik denk dat dat zal zijn omdat je kleine jongen nog niet ingedaald is en je daarmee eigenlijk ook geen opening kan crëeren volgens mij. Ik zit met hetzelfde probleem... onze kleine zit ook nog steeds boven het bekken en heb amper een kleine cm opening. Er is sinds vorige week ook absoluut geen verandering in gekomen... onze jongen wil nu eenmaal niet indalen Heb je enig idee hoe het bij jullie nu nog verder gaat? Wij worden donderdag ingeleid (als de bevalling zich niet eerder aandient maar met onze geschiedenis is die kans wel klein)! Hopelijk schiet het bij jullie nog snel van zelf in gang... vannacht misschien
@ San, nou hopen dat de vk morgen toch wel wat interessanters te melden heeft hoor! Het komt voor jou nu toch ook wel dichter! Hier trouwens geen last van opvliegers maar wel steeds warmer dan normaal... loop ook nog vaak op sandalen... maar dat kan ook liggen aan die gezwollen voeten