ja hoop ook dat t om kwart over 3 weerv wat minder is, net tussen de middag hadden mn kids en ik ook geluk, was de wind even gaan liggen, voor maar heel even, maar toch...
ik ga nu even lekker op de bank liggen, wordt helemaal moe van die regen op de ramen en het kacheltje lekker aan tot later!
Saartje, ik ben ook al zo moe. Pffff begin er echt meer last van te krijgen. Ook van dizzy zijn. Vorige zw. ook vanaf ca 6 weken meer last. Maar gelukkig nooit echt super misselijk. En ben er blij mee, want voel me echt zwanger daardoor Na mijn zw. verlof ben ik veel ziek geweest en oa drie antib. kuren achter de rug. Was toen ook oververmoeid. Daarna even heel energiek geweest en nu weer moe Maar dit voelt wel heel anders moe. Gelukkig moe zeg maar x Sophie
Sasgirl, ja idd aanhouder wint Ik heb eerst volg. wk afspraak vk en dan krijg ik ws weer tel.nr. om echo te laten maken. Gebeurt hier in het zkhs. Vorige zw. mocht ik met ca 10 weken. x Sophie
Sybje, ja als je cyclus meerekent of eisprong/bevruchting weet dan is t idd anders. Vk hield daar vorige keer geen rekening mee. Ik denk nu ook te weten wanneer kindje is verwekt Inderdaad een zondag hahaha x Sophie
Marisha, pfoeh he, das vroeg AmyRose ook al, knap hoor! Doe t jullie niet na. Lillebi, leuk een afspraak! Een vk die staat te huilen (of bijna) Ik kreeg trouwens vanwege inleiding 42 + 1 dag, een klinisch vk. Ik zal jullie mijn horror bevalling besparen, maar als ik haar nog eens tegenkom dan kan ze maar beter heel hard wegrennen (niet dat alles haar schuld was hoor, maar ze was/is een zeer laffe tante die geen beslissingen durft te nemen en naar mijn idee op die manier met levens speelt). Hier is t ook al balen weer. bllllll x Sophie
Korte update: ben net bij de VK geweest om een verwijzing voor een echo te maken. Nog een keer uitgebreid mijn verhaal gedaan en zij is er heel positief over dat alles gewoon nog goed is. Ga dadelijk bellen voor een afspraak voor de echo en hoop dat ik 21/3 terecht kan. Tot die tijd in elk geval geen banner meer en ook mijn gegevens pas ik nog maar even niet aan. Mijn hoofd zegt nee maar mijn lijf ja...... Oh jeetje ... ik gun deze onzekerheid echt helemaal niemand. wordt vervolgd...