November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jsztd ; toch gebeurt het zelden hoor dat ze je zo lang door laten lopen ...tenminste hier niet zo gauw ....(als je de goede gyn hebt )

maar ze gaan echt niet toucheren als het hoofdje nog niet ingedaald is ....de kans dat bevalling op gang komt dan is groot .....en dat willen ze niet ...weet niet precies waarom ......maar je mannetje kan van het ene op het andere moment ingedaald zijn hoor ....Jelmer zwom vrjdags nog los rond en maandags lag hij muurvast

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha heel herkenbaar heb ik ook ;)

3. Niet meer actief

ja maar vind het (ondanks dat het vaker gebeurd, ik weet het) heel bizar dat mijn kindje bij 40+2 nog steeds niet ingedaald is, terwijl ze bij 34 weken zeiden dat die ingedaald was en vast in bekken en nu dus niet meer teruggaat...

en hoelang bedoel je syb? dat ze je niet zolang laten doorlopen..? ik word sowieso niet voor volgende week woensdag ingeleid aangezien ik dan pas naar de gyn mag...

4. Niet meer actief

Goedemorgen..

Ik kom net heerlijk mijn bedje uit rollen. Had vanochtend om 07:00 al broodjes staan smeren voor mijn vriend en ook meteen de kachel lekker hoog gezet (de hond was namelijk kletsnat door zijn ochtendwandeling en lag te rillen). Dus toen ik net beneden kwam was het hier heeeeeeeeeerlijk warm! 8)

Vandaag 38 weken en sinds vannacht voel ik me een beetje dippig. :) Heb gewoon zo sterk het gevoel dat onze kleine nog heel lang op zit laat wachten en ik ben zooooooooo nieuwsgierig naar hem!
    We hebben gisteren trouwens een buikdrager gekocht van Baby Bjorn, vriendlief had hem al helemaal trots om. Nu alleen nog een baby.. 8)

Lot: Gefeliciteerd met je neefje!
    JsztD: Heb jij wel een echo gehad waarom de kleine nog niet ingedaald is? Want als er wel iets 'engs' is dan zouden ze dat dan toch kunnen zien?

En verder lees ik allemaal positieve berichten over de 'mama's met baby' onder ons! Heerlijk!

5. Niet meer actief

Nope geen echo niks kleiwonder...

Vind het wel ''grappig'' te zien dat nou net jij een dipdag hebt kleinwonder, als ik de laatste hier zou verwachten met een dip ben jij t wel hihi

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha ook mijn manlief heeft de hele nacht liggen snurken! :(

Spannend Whabbit 40 weken!

7. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Goeiesmorgus!

De beebies komen maar niet...ik snap er niks van hoor. Ik heb het idee dat het in andere maanden veel sneller ging... Wij moeten straks wel een babyboom krijgen om alles in te halen, ze moeten er toch uit!
    Ik heb trouwens nog niets van Baylee gezien deze morgen, dus mss dat die wel bezig is dan :) Missen we verder nog meiden?

Hier vannacht op zich rustig (wel veeeeeeeel gedroomd) en vanmorgen begonnen de krampen weer. Ik zit dus momenteel op dezelfde lijn als jij JsztD...ipv 's avonds/'s nachts zit ik nu overdag met krampen, errug fijn, not.

Vandaag zijn we ff wat dingetjes aan het schoonmaken in huis. Stof komt toch iedere keer weer terug, zo vreemd... ;)
    En straks nog ff naar de VK, maar ik denk dat dat ook hier tot erg weinig nieuws gaat leiden. Kwam d'r gisteren nog in de supermarkt tegen, vroeg ze gelijk hoe het ging, dat is dan wel weer lief vind ik.

8. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Schildje, van harte gefelciteerd met de geboorte van Bart!
    Dat was wel echt een turbo-bevalling zeg! En wat heerlijk dat je zo weinig naweeën had. Nou, het is je meer dan van harte gegund hoor, je had zo'n beroerde tijd achter de rug dat het echt fijn is dat je nu zo goed opknapt! Hihi, maar je nachtje in de kelder slapen is 'm dus niet geworden... Is Rick inmiddels weer wat opgeknapt? En hoe vindt hij zijn nieuwe broertje?

Tipp, wat geweldig dat het zo goed gaat met je meisje! Makkelijker gezegd dan gedaan, maar vergeet niet om ook nog lief te zijn voor jezelf hè...

Marisha, al 6 dagen over tijd. Ben je het beu of trek je het nogwel?

Beatrice, beetje verlaat, maar ik wil je alsnog sterkte wensen om de dag van gisteren te verwerken.

Lot, gefeliciteerd met je neefje! Woei, dan komt het wel echt héél dichtbij hè...

Jooze, sterkte met je bekken! In m'n BV-boeken lees ik dat het geven van BV volgens onderzoeken geen invloed zou hebben op de snelheid van het herstel van BI, maar kan me héél goed voorstellen dat het een erg moeilijke keuze is waar je voor staat... Denk je van de pijn af te zullen raken als je kindje er is, is dat niet het geval... pff...sterkte!

Janny, hoe is het bij jou met de misselijkheid?

Hihi, wat is dat toch met al die snurkende mannen? Zou dat een ik-word-bijna-papa kwaaltje zijn?

@opvliegers: normaal gesproken ben ik een ENORME koukleum, maar nu heb ik het ook continu warm. Van m'n bedzeiltje heb ik gelukkig geen last, maar normaal gesproken was ik altijd degene die 's avonds de thermostaat opdraaide, en nu doet m'n man dat, trekt hij nog een extra trui vest aan en loop ik in m'n t-shirtje. Héél maf!

9. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Knuffel voor Kleinwonder! Hebben we allemaal wel eens hè, dat we er even doorheen zitten... Moet je gewoon maar lekker aan toegeven volgens mij!

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha daar dacht ik nou ook net aan! :)

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden in de nacht van woensdag op donderdag is het vollemaan. Om precies te zijn donderdag ochtend rond 6:00 uur.

Zouden dan eindelijk de jongens komen? :)

12. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Hmmm, nou hier ben ik degene die snurkt. Mijn vent wordt gek van me! Slaapt met oordopjes van de motor in tegenwoordig, hahaha!

Ik heb trouwens nog iets vreemds: rond mijn navel en dan in een streep naar beneden is het helemaal wit. Ik kan er nergens iets over vinden van anderen die dat hebben, hier mss wel iemand?
    Zal het straks ook wel even aan mijn VK vragen natuurlijk.
    Het lijkt wel alsof daar mijn buik zeg maar te strak staat en er continu spanning op staat. Ziet er best eng uit, alsof er daar geen bloed doorloopt.

@wendy: prima dat er dan wat jongens geboren worden, maar ik wil me ook wel als vrijwilliger voor de volle maan-beeb aanmelden eigenlijk ;)

13. Niet meer actief

haha echt he wendy :)
    maar *knuf* voor jou kleinwonder, ik begrijp je nieuwsgierigheid.. ik ben er al dagen chagerijnig van :(

14. Niet meer actief

en ik wil ook wel zo'n volle maan beeb dan ! :D
    ik had eigenlijk gehoopt op een 11-11 beeb maar oke ;)

15. Niet meer actief

En hier geen last van snurkende mannen :) :)

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha is goed ik zal je op de lijst zetten wwhahaha :) ;)

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga gezellig naar mijn ouders.
    Waarschijlijk kruip ik daar zo ook wel weer achter de computer :)

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    oeps deze was dubbel :D

19. Niet meer actief

Ja, ik had het ook niet verwacht maar weet wel waar het door komt.
    Gisteren kwam ons buurmeisje/mijn vriendin even op visite en die deed wat uitspraken (lief bedoeld, maar verkeerd ontvangen :) ) waardoor ik me een beetje rot voelde.
    - Jeetje dat je nog steeds rondloopt, je hebt zoooooo'n dikke buik!
    - Oh ik had echt verwacht dat hij er ALLANG zou zijn, wat duurt het lang zeg!
    - Nou als hij er volgende week niet is dan zou ik echt gek worden als ik jou was'
    En zo ging het nog wel even door.
    Ze is echt heel lief maar door die uitspraken zonk mijn 'ik kan het nog wel weken volhouden' gevoel heeeeeeeel ver weg.

En nu heb ik gewoon zoiets van "My god hoe kom ik die laatste weken door?!" terwijl ik eigenlijk nog een hartstikke leuke tijd voor de boeg heb. We gaan nog wat dingetjes doen, nog naar mijn ouders, nog een paar leuke verjaardag etc.. Dus het slaat eigenlijk nergens op haha.

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik vrolijk je wel op vanmiddag. Ik kan tenslotten ook bijna niet meer lopen haha!

Deel Deze Pagina