November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

haha dat had ik ook kleinwonder... INEENS had ik het gehad zo rond de 38 weken, was er heilig van overtuigd dat die toen heel snel zou komen (door die krampen dehele tijd) en nu zit die er NOG STEEDS!

Mensen beginnen ook gewoon al vroeg met zulke uitspraken.. hier ook hoor en het wordt alsmaar erger! Op de uitgetelde dag kreeg ik iets van 25 smsjes "Is die er al?"
    Uuhh sorry maar het is geen kast die ik besteld heb die afgeleverd wordt :(

Mensen bedoelen het allemaal heel goed, maar ben al die goedbedoelde smsjes/belletjes/bezoekjes nu echt helemaal beu!

2. Niet meer actief

Wen en kleinwonder jullie schelen maar 1 dag :D grappig dat wist ik niet :D

3. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Haha, grappig om te zien dat jullie allemaal zo ongeduldig worden! Die van mij moet nog steeds even blijven zitten. Moet nog de badkamer, wc, bijkeuken en hele bovenverdieping schoonmaken. Dus eerder dan volgende week mag hij niet komen...

Margreet: Lief dat je vraagt naar de misselijkheid. Ik heb de laatste 3 dagen niet meer overgegeven! Maar ik moet van mijzelf ook verplicht ieder uur iets eten, of ik nu trek heb of niet. En blijkbaar helpt het dus. Ben wel al weer een kilo zwaarder... Ons kleintje eet blijkbaar al mijn voedsel op...

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Ahhh Kleinwonder! Ik kan me goed voorstellen dat je er niet vrolijk van word. Ik heb hetzelfde. Iedere keer als ik ergens binnen kom hoor ik of jeetje nog niet bevallen! of wow das een dikke buik, zo zien we ze niet vaak blablabla. Daar ga je je ook altijd lekker zeker door voelen grrrrr. Maar het komt wel goed! Ik denk trouwens dat het bij jou dadelijk heel snel gaat en dat je niet overtijd gaat lopen. Stom genoeg heb ik alleen bij jou zo'n sterk gevoel. Had ik het maar over mezelf!

Ik snurk trouwens tegenwoordig ook. Soms zie ik mijn man ineens stiekum weggaan midden in de nacht. Dan weet ik al genoeg...

5. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Zeg Wendy, ga de buurvrouw dan nog even tegengas te geven door tegen Kleinwonder te zeggen:
    - dat ze zo prachtig zwanger is
    - dat een baby minstens tot 42 weken mag blijven zitten voordat iemand het "te laat" hoeft te gaan vinden
    - dat de beste plek voor beebs lekker bij moeder aan boord is
    - dat de buuv gewoon veel te nieuwsgierig en ongeduldig is :evil:
    - dat ze superwoman is die het nog MAKKELIJK een tijdje vol kan houden 8)
    - en verzin zelf nog ff wat leuks

ok dit slaat nergens op, maar wie weet helpt het een ietsiepietsie!

:) :) :)

6. Niet meer actief

Ik heb bij kleinwonder ook echt het idee dat ze voor de 40 weken gaat bevallen!

7. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Hihi, Janny, héél herkenbaar hoor, die van mij mag ook nog wel binnen blijven zitten, ik heb me helemaal ingesteld op minstens 10 dagen overtijd lopen en ik word er niet eens depri van. Al "mis" ik dan wel weer die poetsdrang van jou 8) , ik geniet gewoon nog zo enorm van m'n zwangere buik, dat intieme gevoel om samen met m'n kleintje te zijn en de RUST (pff word nu al moe als ik aan alle kraamvisite denk). Maar goed, nou scheelt het enorm dat ik fysiek weinig klachten heb, dus ik heb zeer makkelijk l*llen.

O wat lekker zeg, dat het beter gaat met je misselijkheid! Houden zo!

8. 078mama

078mama Niet meer actief

trouwens als ik uit het ziekenhuis kom en ik heb voor de baby een lekker velour pakje met daarover heen een lodger shelter is ze dan warm genoeg? Of moet ik over het pakje nog een vest of jasje doen? Ik ging ineens twijfelen....

9. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Volgens mij is dat warm zat hoor! Zo'n lodger is toch behoorlijk dik? Denk alleen nog wel even aan een mutsje.

10. Niet meer actief

Whaha nou ik vind jullie heel erg lief! En ik hoop dan maar dat jullie het juist hebben en ik niet :D

Ik ben inderdaad gewoon geirriteerd doordat iedereen nu doet alsof ik al VER overtijd ben en de baby al véél te laat is.
    Had ik het zelf zo goed voor elkaar: Ik was ervan overtuigd dat de kleine langer zou blijven zitten en vond dat echt geen probleem.. Gaan andere mensen er een 'probleem' van maken :evil:

En Wendy en ik schelen inderdaad maar 1 dag. :D Wel grappig, we waren een paar weken geleden samen naar de stad en je moet de mensen eens zien kijken als ze 2 zwangere vrouwen zien met even grote buiken haha.
    Zometeen bij Chopin houden we het gewoon bij zitten en drinken hoor Wen, dat lopen dat gaat niet meer zo soepel de laatste dagen ;)

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    De lodger shelter kunnen wij nog steeds niet gebruiken...veeeeeel te groot en dat terwijl Laura geen kleintje is.

Wij verlieten het ziekenhuis met een jasje en over haar beentjes een wascape. Die gebruiken we nu ook steeds als we haar op schoot hebben.

12. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Nou, ik heb niet echt poetsdrang hoor, Margreet. Maar het MOEST gewoon, zo smerig was het hier inmiddels. Had al weken (misschien wel al 2 maanden) niks meer aan het schoonmaken gedaan omdat ik totaal geen zin had. En nu nog steeds eigenlijk niet. Maar je kan een baby moeilijk in een smerig huis laten komen...

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Te groot! hmmm dat is wel minder. Ik heb ook een voetenzak van maxicosi maar die lijkt me ook te groot voor de eerste maand. Toch nog maar even over na denken dus.

Ik heb trouwens een mutsje bij het pakje dus die heeft ze sowieso op.

14. Niet meer actief

Mijn moeder heeft nesteldrang? Zou ik dan nu snel bevallen :p hahahaha

En lijkt me inderdaad een leuk gezicht kleinwonder :) ik liep afgelopen zaterdag met een vriendin van me in de stad.. haar kleine is nu 7 weken oud en ik liep achter de kinderwagen.. nou je had mensen moeten zien kijken hahaahahha ik HOORDE ze haast denken "nou nou dat is wel heel snel voor een 2e" :)

15. Niet meer actief

@Beatrice ik heb ook een velourse pakje en een rompertje met lange mouwen voor eronder... verder heb ik dan ook een fleece omslag deken en dan gewoon de zak van de maxicosi.. moet genoeg zijn lijkt me

16. Niet meer actief

De shelter is toch te gebruiken vanaf 3500 gram? (Tenminste, dat staat in mijn handleiding)

17. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Goodmorning, hier ook nog geen baby te bekennen. Ik ben inderdaad benieuwd of we woensdagnacht een babyboom krijgen. Op zich ook wel leuk natuurlijk :D

18. Niet meer actief

Whahaha :) :)
    Das ook een geweldig gezicht denk ik haha.

Zo waren wij een paar dagen geleden op de voetbalclub van mijn vriend waar iemand (terwijl ik naast hem stond en hij naar mijn buik keek) aan mijn vriend vroeg:
    "Hey, is jou vriendin zwanger?"
    Hoor ik hem heel droog zeggen:
    "Nee, hoezo?"
    :) Je had die jongen moeten zien kijken haha :)

19. Niet meer actief

Haaaaaahahahahahaa ja mensen kunnen toch ook echt dingen zeggen he! Constant maken mensen opmerkingen!
    Wat zei je vriend? Wat dnek je dat hier met die voetballen gebeurd? Die eet zij op :)

20. 078mama

078mama Niet meer actief

Als de Shelter vanaf 3500 gram te gebruiken is dan heb ik geen probleem. Mijn kleintje schijnt niet zo klein te zijn... Al denk ik dat het allemaal wel mee zal vallen! Positief denken!

Deel Deze Pagina