@kersje B He ik ben er nog hoor ! met baby en al in me buik Ik hoop maar vannacht op volle maan zoals veel meiden hier Voor de rest is het toch hier weer wat aan het rommelen in me buik... maar ja dat zijn we nou al gewoon he @ Marisha In het ziekenhuis hier zeiden ze zondag tegen mij dat ze pas gaan inleiden NA de 42 weken .... tmoet hier niet gekker worden ! @ opvliegers Ik heb ook alleen maar opvliegers pfffff en zweten zweten en ik voel me dan zo erg dat ik elk moment kan flauwvallen en dan zie ik nog eens zwart voor me ogen en zie ik sterrretjes ... @ bea Ik loop ook gewoon in een t shirtje rond hoor terwijl ik rond deze tijd van het jaar met een dikke wolle trui aan zou zitten... ksnap het nog niet maar raak gewoon niet afgekoeld ...
Whaha, hij gooit het altijd op de Mc Donalds. Hij wilde ook een buikband laten maken met het Mc donalds teken erop, maar dat is er niet van gekomen haha. En toen we een tijdje geleden gingen bowlen (ik deed niet mee hoor) keken mensen me ook aan alsof ik een bowling bal onder mn shirtje had gestopt haha. Maar inderdaad wat kunnen mensen stomme dingen zeggen. Kijk als ik er nou niet bij stond, of nog niet zo'n dikke buik had oké.. Maar alles aan mijn lichaam schreeuwt het uit: HOOGZWANGER!
Staat echt in mijn handleiding van de shelter, vanaf 3500 gram. Ach, mijn zus haar zoontje was 5100 gram (1 week te vroeg geboren ) en die heeft een 'droom' bevalling gehad dus het zegt allemaal niet zo veel.. (Zo pep ik mezelf altijd maar op als ik aan de bevalling denk haha)
Hahahahaha ja echt he... zo was die vriendin van me ook in de stad, zonder de kleine toen. Toen kwam ze een oude bekende tegen en die zei van "ooh heb jij een zoontje dan? " dus zij zegt ja ben 3 weken geleden bevallen, zegt dat meisje "ooh ik wist niet dat jij zwanger was/een kleine had.. ja ik hadj e wel zien lopen met die buik maarja" Uuuh Hahaha Mijn moeder zeemt de ramen hahahaa dat is toch echt een voorteken van een bevallende vrouw? Waarom heb ik nou niet die drang om mee te gaan doen? hihi
Ik denk dat mijn ventje ook wel rond 3500 gaat worden.. klinkt zo groot hahaha terwijl dat nergens op slaat want t is helemaal niet groot
Whaha nou die is inderdaad wel heel erg dom haha. Enne over die nesteldrang: Misschien is het een moeder/dochter 'iets'.. Dat jouw moeder jouw nesteldrang heeft overgenomen zodat jij nu kan rusten om vervolgens binnen nu en een paar uur een prachtige zoon op de wereld te zetten! Als dat geen teamwork is!
In 't ziekenhuis voorspelden ze een grote baby na de echo (met een week of 30-32) de verloskundige zei een tijdje terug "oooh, dat wordt een mooi klein kindje". Haha, schiet ook lekker op, van die tegensprekende voorspellingen. Ach 't moet er toch uit. En gewicht schijnt niet zo veel te zeggen, ik geloof dat we vooral moeten hopen op mooi gemiddelde hoofdjes en schouders
Jippieeeeee voor dat teamwork doe ik het Ik ga toch maar even meehelpen voor de vorm hahahaha tot straks meiden xxx
Hi Dames, Vele wachtende hier?! Hoop dat er in iedergeval iemand op deze "mooie"dag mag bevallen! Wat betreft de Shelter, Sterre woog precies 3500 bij de geboorte en wij hebben hem gewoon gebruikt hoor (met een basis pakje eronder niks echt diks ofzo warm zat). De shelter is wel groot, maar je moet gewoon een beetje extra vouwen. Kan me wel voorstellen dat je het eng vind je kind erin te dragen (bang dat hij of zei wegzakt). Ik vind hem ideaal gebruik hem bijna de hele dag door ook binnen om lekker warm in te liggen. Jooze
ik ga zo weer eens (voor het eerst in weken) met mijn moeder de stad in. Mijn man is morgen jarig (word 40, hij zei vorige week nog "Hee, ik ben toch nog voor mijn 40e vader geworden" ) En aangezien we het pas in het voorjaar groot gaan vieren en hij dan pas een groot cadeau krijgt, moet ik nu toch iets leuks kleins voor hem verzinnen....
@warmte; hihi jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de hele dag, maar dat is niet zo gek! was ik maar even in NL, ik zou een moord doen om af te koelen, echt! Gisteren zat ik te lunchen met vrienden en echt het zweet drupte van mn voorhoofd, bah! Ze vroegen of het wel goed ging, haha puf puf ja hoor Vanaf nu alleen maar naar gelegenheden met airco please! @san (san was het toch? oh god hihi) ik kan mijn bezoek aan de VK ook altijd zo voorspellen, elke keer hetzelfde! Moet straks ook weer naar de VK!
Laura is nu 3800 gram en hij is werkelijk nog veeeeel te groot. Gewoon gevaarlijk want de zijkanten vallen voor haar gezichtje.
Ik loop vandaag wel te spammen hè... Maar heb nog even een buikfoto van een weekje terug in mijn album geplaatst. Ik blijf het zooooooooooooo leuk vinden, die buik!
Margeet wat een mooie buik heb jij! Alsof je een watermeloen hebt ingeslikt hihihi, omdat je voor de rest zo slank bent! Leuk hoor!