Haha, ja, dat dacht ik ook al Ienie! En nu weet ik ook opeens weer dat Margreet dezelfde Miss Etam kleding heeft als ik (dat groen/blauw met bruin). Draag je die nog vaak? Dat zijn mijn 'nette' zwangerschapskleren, voor als ik de deur uit moet...
God god god, wat gaan jullie hier toch hard... hebben jullie al gezien dat jullie 3X meer geschreven hebben dan de december mama's? Tis hier echt niet te volgen als je een paar uurtjes niet online bent Jsztd, nog even over dat indalen, bij mij is geen echo gemaakt of mijn bekken wel breed genoeg is... als ie niet zou passen komt ie er ook gewoon niet uit en wordt het sowieso keizersnede. Of het bekken wel past is alleen belangrijk bij een eventuele stuitbevalling (en dat is gelukkig bij ons niet aan de order)! Aangezien jullie kindje trouwens al ingedaald geweest is en nu terug naar boven gekropen is zal het bij jou wel passen zeker? Hier hebben ze trouwens geen echo of zo gemaakt om te kijken waarom ie niet indaald. Ik krijg elke 4 weken een echo (en de laatste 6 weken kreeg ik er elke twee weken een) maar ik denk niet dat ze dat echt kunnen zien... het enige dat ze zien is dat de beeb nog steeds hoog zit! Volgens mij schiet jij gewoon vandaag of morgen in gang en daalt jullie jongetje dan gewoon in... zullen we donderdag bij volle maan samen bevallen? Baylee (ik denk toch dat jij het was), in NL laten ze jullie wel erg lang overtijd lopen hoor! Hier in BE moet het kind voor 10 dagen overtijd geboren worden... in FR (waar mijn zus woont) zouden ze haar in principe op haar uitgerekende datum inleiden als mijn nichtje nog niet geboren was... uiteindelijk was daar de situatie zo ongunstig dat ze haar pas echt hebben ingeleid met 40+4! Margreet, tja, nu 6 dagen overtijd... ik heb geen keus he! Ik merk wel dat het me elke dag wat zwaarder wordt. Ik heb een mega buik, gezwollen handen en voeten, heb pijn bij het rechtstaan/gaan zitten enz, maar goed, ik mag morgenavond binnen dus zal maar stoppen met klagen zeker Weet niet meer wie het gister had over die opvliegers (San zeker) en ik dacht er geen last van te hebben maar vandaag... man man man, met momenten heb ik zin om in mijn blootje in de tuin rond te gaan lopen (zou mijn 90 jarige buurman wel een hartaanval van krijgen ) Tipp, alvast een gelukkige verjaardag aan je man gewenst! Een cadeautje vinden, vind ik ook altijd zo moeilijk... die van mijn koopt altijd gewoon wat ie wil... wat kan ik dan nog kopen
Hihi, dankudanku! Mijn buik is leuk, maar helaas lijken mijn borsten meer op de mandarijntjes waar ik momenteel verslaafd aan ben... (misschien toch maar eens een watermeloen proberen dan? ) O ja en op die foto is ook nog iets te zien van een eerder onderwerp van vandaag. Warm... (loop de hele dag met rooie konen) @ Janny: ja dat shirt draag ik behoorlijk vaak, de kleur bevalt me en hij is lekker lang. Dat was een goeie aankoop!
@ Margreet, wat een prachtige buik heb jij zeg! De striemen zijn jou ook bespaard gebleven (effe afkloppen) en omdat je zo mager bent heb je dat mooie contrast... je mag er terecht trots op zijn hoor!
Haha margreet, ja meloenen gaat eten, of grapefruits, dat komt ook al in de richting. En ach beter heb je mandarijntjes eigenlijk hoor! Ik zit hier met meloenen, soms echt geen pretje! En misschien als je borstvoeding gaat geven krijg je opeens sinaasappels! Nu heb ik honger gekregen van al dat fruit!
hallo! Hier was ik weer even! Mooi buikje Margreet! Marisha; wel beter dat ze in BE je maar 10 dagen overtijd laten lopen, is meer dan zat HIer in NL heb ik al gehoord dat ze tot 43 weken laten gaan als alles goed gaat, vind ik echt veel te lang hoor! Ik mis mijn buikje niet echt (ik heb nog wel een buik, alleen geen baby er meer in, hihi) Tygo is in een week tijd 500 gram aangekomen! volgens het cb geef ik slagroom, hihi. Hij doet het dus goed op de bv Verder wel wennen met 2 kids, Ilana is best vervelend af en toe. Oh...Tygo is wakker, ga snel voeden
Maxje wat een schatje! Op de laatste foto kijkt hij ook zo ondeugend uit zn oogjes! ***********SMELT************* Ik wil ook zo eentje alstublieft
Ben ik weer! Wauw Margreet wat een supermooie buik! En Maxje, wat een suuuuuuuupermooi mannetje zeg, ben ook verliefd!
@ Beatrice, toen wij met Maud uit het ziekenhuis kwamen had ze een gewoon kleertjes aan, daarover een fleece jasje en een mutsje op en gewikkelt in een doek. Inmiddels zit deze doek niet meer in de maxicosi maar de trappelzak, die is veel makkelijker.
Ik kom net terug van de APK : Bloeddruk 140/50 en in 2 weken 4 kg aangekomen kindje is mooi ingedaald, ligt al helemaal klaar ervoor zei ze ze heeft zelf een echo gemaakt (gebeurd hier standaard met 36/37 weken) Kleintje was super druk op de echo reageerde echt heel grappig Heb gevraagd over de misselijkheid en het overgeven; @ janny dit kan dus ook komen juist door het indalen omdat hij toch dan beweegt en weer druk op je maag zet... net voor he indalen is het dan even rustig maar na het indalen kan je dus weer overgeven... En ze hebben overleg gehad met de kinderarts die de vorige keer beweerde dat de stofwisselingsziekte die me zusjes hadden niet bestond: Mijn kleintje word direct na de geboorte voor de 1e voeding geprikt, en door de arts gecontroleerd, en dan 3 uur na de 1e voeding weer geprikt... ik moet dus even wat langer in het ziekenhuis blijven.... als alles goe dis mag ik dan naar huis en na 6/8 weken nog een keer op de poli langs... ben blij met mijn VK want ze hebben er alles aangedaan om het uit te zoeken!
Hoi iedereen, Hier snel een berichtje van marbo..heel lang niet online geweest omdat mijn computer gecrashed is! Zit nu ergens in een bibliotheek achter een computer.. Ik heb geen idee wie er allemaal intussen bevallen is..de laatste keer waren het er 2 en een onderweg..ben zo benieuwd, maar kan hier niet lang kijken. Gyn zei tegen mij dat het nog wel even ging duren hier, wordt minstens 7 pond (en ik ben zelf heel klein !) en is nog niet ingedaald en heeft nog genoeg vruchtwater over...hij zei met een knipoog tot zeker over 2 weken... Ik wil iedereen heel veel succes wensen die bezig is of net bevallen is en ben bezig met eeen nieuwe computer te regelen!
**Hier even buddynieuws van San !** "hey buddy, net bij de vlos geweest, toch niet helemaal standaard. Afgevallen ipv aangekomen, en hoewel ik me niet druk maakte vond zij dat beeb te weinig bewoog. Nu dus onderweg naar zh voor ctg"
Nou hopen dat t allemaal goed is met mn lieve buddy! mijn andere lieve buddy, chebu, komt vandaag trouwens naar huis met haar manneke