die badjas is echt superzacht ook. Leek me lekker voor als christine lekker tegen hem aan ligt als ze thuis is
@ieni: kan me voorstellen dat je boos was zeg! en dat ook nog eens terwijl het niet nodig was! @kleinwonder: succes, hoop dat alles nog goed gaat met jullie beebje @Kersje: jammer dat alles nog potdicht zit, maar dat was bij mij ook zo en ik beviel toch nog een week later! dusssss er is hoop. Fijn dat ze niet al te lang willen laten doorlopen. @san: gelukkig is alles goed
@kleinwonder : succes , hoop dat alles goed is ! @san : fijn dat alles goed is ! @ienie : jeetje zeg wat een gezeik .... @tipp : hey die van dat boekje onthoud ik even als je het niet erg vind ....mijn man was 26 okt jarig ....en heeft nog niks gehad van ons ...erg he
Nee hoor sybje, vind ik niet erg ... hihihihi het is dit boekje: http://www.bol.com/nl/p/boeken/kleine-h ... index.html En trouwens, zo gek is dat niet dat jullie hem nog niks gegeven hebben... Je had wel even wat anders aan je hoofd toen. Trouwens hij heeft het mooiste kado ooit gehad toch?
Ik ben er weer Gelukkig was alles prima met de baby, hartfilmpje zag er netjes uit en op de echo was ook alles oké. Dat is dan wel weer even leuk, om ons ventje zo te zien. Hihi, we hebben nog even overtuigend bewijs gekregen dat 't echt een ventje is... hij heeft me daar grote ballen Anyway, alles keurig op schema, en hij weegt nu iets meer dan 7 pond. Ai ai ai, niet te veel groeien meer dus... 't moet er ook nog uit
Maxje: aaaaaaaach, wat een droppie! Zie je wel, alle novemberbaby's zijn prachtig! Ienie (adem in, adem uit...): hè bah, wat vervelend nou zo'n akkefietje met je VK. Pluim voor je man, wat heerlijk dat 'ie het goed voor je opnam. Hoop dat je nu weer een beetje kan ontspannen... San, pfieuw, gelukkig dat alles oké was. Hihi, sommige pasgeboren jongetjes zijn idd errug gezegend... (heb een paar jaar op kraamafd. gewerkt dus heb de nodige pasgeborenen gezien...) Kleinwonder, snel weer terugkomen met goede berichten hè! Sybje, sterkte met je hechtingenperikelen... Tipp, was het de eerste keer om er weer zo "uit" te zijn? Lijkt me best raar, want je wordt verder volgens mij behoorlijk geleefd door je dagschema. Leuke dingen heb je gekocht, ik hoop dat je genoten hebt! @all, danku voor de complimentjes over mijn buik, ga door, ga door! Nee hoor, grapje, maar ik ben jarenlang - nu niet meer- best onzeker geweest over m'n lijf omdat ik zo mager was, dus ook al is het echt niet m'n eigen verdienste dat die buik best mooi is - ik ben er wel blij mee!
ja margreet. Het was de eerste keer sinds eind sept. toen mijn bloeddruk begon te klooien. Best vreemd inderdaad, maar ook wel weer gezellig hoor. Ik vond het wel fijn om weer eens te winkelen Ik heb schattige kleertjes gezien van mexx bij de v&d... Alleen nu nog te groot voor haar... Even wachten, misschien voor de kerst
San gelukkig was alles goed! Ik heb nu ook al 2 keer aan een ctg gelegen en ik vond het ook altijd spannend. Ik lag heel de tijd naar die lijnen te kijken... Ik ben zoooo moe! Ik ga maar eens lekker op de bank liggen.
Hi girls! Zo even bijgekomen van vandaag, wat een klote ochtend was dit zeg. Dank je wel voor jullie lieve woorden. Ik denk dat ik vandaag extra lief ga zijn tegen mn man, toch wel een schat! Ik was zo overstuur ervan, heb echt de ogen uit mn hoofd gehuild, jeetje dat was lang geleden! Echt ook een deel hormonen hoor, normaal ben ik volgens mij veel stoerder, of toch niet Even bij een zwangere vriendin geweest, dat is altijd wel gezellie, want daarmee zit je toch in hetzelfde schuitje, net als met jullie! Morgen gaan we samen zwemmen in de zee, lekker relaxt! Mensen kijken altijd raar, huh twee van die mega buiken drijvend in de zee, can you imagine hihi
Gelukkig weer thuis en met goed nieuws: alles is goed met ons ventje. Bij de verloskundige was het hartslagje goed te horen maar ook zij voelde geen beweging/reactie op haar gedruk/gepor etc. Dus maar even aan de ctg in het ziekenhuis en daar werd ons mannetje gelukkig wakker. Schopte een paar keer flink tegen die strakke banden aan en viel vervolgens weer heerlijk in slaap. Hij had het nog helemaal prima daarbinnen, en er was voldoende vruchtwater te zien op de echo. Dus we zijn helemaal blij en opgelucht. Ben er nu wel helemaal van overtuigd dat ik daar niet wil bevallen, alleen de geur al brrrr..
DAMES! Wat een geklets hier! Jaaaa hij is er hoor! Ligt lekker te slapen in z'n wiegje. Hij was trouwens 3475 gram en 50 cm! Bevalling duurde in totaal 15 uur. Heb een knip (auw auw hechtingen, kan nog steeds niet goed naar de wc). En die kraamvloed....brrrrrr.... Maar goed, heerlijk kereltje! HEERLIJK! *en nu snel naar de wc. Heb een beetje 'probleempjes'. Later meer!
Chebu! Fijn dat alles goed gaat, succes met je hechtingen en alles! En we willen een fotoooooootje van je heerlijke kereltje!
Ooooh lieve buddy jij bent ook geweldig, en laat je kleine ventje maar heel hard roepen zodat mijn eigenwijs ventje ook komt ja Enneee ik ben ook heeeeeeeeeeeel benieuwd naar een foto