November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Leuk dat je weer thuis bent met je klein kereltje Chebu! Is nu vast en zeker genieten, op de pijntjes na!

Kleinwonder: Blij ook voor jou dat alles goed was. Heeft jullie uk je toch even laten schrikken!
    En hetzelfde geldt voor San natuurlijk!

Nou, is alles weer rustig bij iedereen? Of gaat er toch nog iemand bevallen vannacht?

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Ben net even alleen op pad geweest, weer voor het eerst na de bevalling.
    mijn zusje is jarig, ben er even een 1,5 uurtje geweest voor het brengen van een kadootje.
    was wel even slikken om weg te gaan bij mijn meisje, maar ze was in goede handen bij haar papa.

@Chebu: foto! ben erg benieuwd, en klikt auww zo'n knip.
    gelukkig heb ik die niet gehad, ben wel gehecht, maar de pijn daaraan valt me mee.

3. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @kleinwonder: gelukkig is alles goed met jullie kereltje!
    :)

4. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Chebu, gezellig dat je er weer bent. FOTO!

Kleinwonder, hè, gelukkig, wat een opluchting!

Meiden, ik ben bekaf, ik duik m'n bedje in. Trusten!

5. Niet meer actief

en kleinwonder gelukkig is alles goed idd :)

hier rommelt het nog steeds flink :( soms schrik ik omdat het echt zeer doeto nderin mn rug.. maar zodra ik denk "oh jeetje" zakt het ook weer af... haha

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB of sybje. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

NOVEMBER 2008 MAMA'S

:baby: Onze spruitjes :baby:
    spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm
    magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm
    Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram en ??cm
    edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm
    Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, 4038 gram gr en ? cm
    Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm
    Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm
    Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm
    Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm
    tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+2d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram, 44cm
    ManonF - 25 jr, 1e kindje, bevallen 29 okt met ?? van een zoon Jille, 3960 gram
    Jooze , 27 jr, 2e kindje, bevallen 1 nov met 39w+3d van dochter Sterre Madelief, 3500 gr
    Loesjuh ,25 jr, 1e kindje, bevallen 2 nov met 38w+0d van dochter Megan Joëlle, 2790 gram en 48cm
    Babylicious08, 24 jr, 1e kindje, bevallen 3 nov met 39w+2d van dochter Alyssa Indira, 3045 gr
    Jootje - 26 jr, 1e kindje, bevallen 6 nov met 39w+0d van dochter Denise , 3520 gr, 48 cm
    Domino85 23jr , 1e kindje,bevallen 6 nov met 39w+6d van zoon Thijmen ??gram en ?? cm
    Tatlim 25 jr , 1e kindje, bevallen 6 nov met 40w+0d van dochter Celile Esma, 3470 gram en 50cm
    Hummel , 25 jr, 1e kindje, bevallen 7 nov met 40w+3d van dochter Indy , 3680 gram en 51 cm lang
    Chebu 26 jr, 1e kindje , bevallen 8 nov met 40 w+1d van zoon Nikolai Pieter ,3475 gram en 50 cm
    Schildje , 31 jr , 2e kindje, bevallen 9 nov met 39w+5d van zoon Bart, 3174 gram en 49 cm

Totaal:
    8 jongens, 12 meisjes

Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=117587

Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES:
    http://november2008mamas.hyves.nl

Bevallingslijst

veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje
    sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# [/color]
    Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X
    JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X
    BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-#
    GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-#
    KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -:(:
    Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- :(:
    margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X
    beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X
    Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X
    Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    lot23 - 25 november – 25 Jr – Gelderland - 1ste kindje – :-#
    Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - :(:
    MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X
    Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een
    lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje
    WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X
    ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- :(:

Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op!
    Er zijn tot nu toe 51 november mama's!

Totaal:
    10 jongens, 6 meisjes, 0 tweelingen, 4 :(: (weet het niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 7 [-X (wil het niet weten)

Agenda:

Buddylijst :thumup:
    ukkepuk <---> Baylee
    Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB
    Jannyjansen <---> Jaki
    Edithdeb <---> mamamanuela
    Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk
    Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg
    Tipp42hgg <---> Beatrice
    Wendy1983<--->Maxje
    corien<--->conny75
    chebu <---> JsztD<--->San79
    Noatje<---->Schildje
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

**Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!**
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje… Bramtim…..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974

Zwangerschapspagina zal door uitbreidingen een verhuizing ondergaan hierdoor zal zwangerschapspagina een tijdje gesloten zijn.
    Tijdens deze periode willen we natuurlijk wel verder kletsen en op de hoogte blijven van alle bevallingen ;)
    Er is een tijdelijk forum beschikbaar om hier even verder te kletsen. Wanneer zwp weer online is kletsen we hier verder.
    Voor wie intresse heeft in de link mag een pb'tje sturen naar jootje of sybje.

7. Niet meer actief

weltrusten margreet!

8. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Kleinwonder: fijn dat alles in orde was!

Chebu: heerlijk weer thuis, hopen dat alle ongemakjes ook snel minder zullen worden.

JsztD: ik zit toch eigenlijk continu te wachten op een berichtje van jou waarin je zegt dat het nu toch echt begonnen is!....

Ben moe, ga zo denk ik lekker naar bed! Hopen dat mijn liefste niet opnieuw de hele nacht ligt de snurken; ben bang dat ik hem dan vannacht toch echt vriendelijk naar de logeerkamer bonjour!
    Morgen weer op controle bij de VK. Als er vannacht geen spannende dingen gebeuren verwacht ik daar ook deze week niets nieuws...

9. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Kleinwonder: Ik zie in de lijst dat je geen buddy hebt. Heb je die bewust niet?

10. Niet meer actief

Oh whabbit ik kan niet wachten op de dag dat ik hier neer kan zetten dat het begonnen is of mn buddy's kan smsen dat ze het hierop kunnen zetten hihi ;)
    maar slaap lekker :)

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    *** :cry: egobericht :cry: ***
    :cry: :cry: Wat een k*tavond bij christine. Ze heeft wel 15 ml uit de borst gedronken, maar daarna 'maar' 20 uit de fles (dus de overige 15 door de sonde). Maar het allerergste was, was dat ik hoorde dat het meisje naast haar naar huis mocht. Dat kindje is 2 dagen jonger dan christine en heeft veel meer problemen gehad. Maar die krijgt inmiddels 7x 80 ml en christine heeft nog steeds moeite met 8x55ml :(

Het is zooooo oneerlijk. Ik ben echt even helemaal ingestort daar... :cry: :cry:

Ik zie het echt niet meer zitten nu. Ik krijg haar echt niet mee voor de 40 weken. Ik weet echt niet hoe ik dit nog 3 weken (nou ja 2,5) moet volhouden... :cry:

Sorry voor mijn geklaag :oops:

***einde egobericht***

12. Niet meer actief

tipp dikke knuffel voor jou! vind het echt rot je berichtjes :( wou dat we wat voor je konden betekenen... je mag in ieder geval heel trots op jezelf zijn want je doet het SUPERGOED! Knoop dat goed in je oren hoor!

13. Niet meer actief

Nou, ik heb in principe wel een beetje een Buddy: Wendy!
    :D
    Oh ik merk nu pas hoe moe ik ben, echt die zenuwen van de afgelopen paar uur hebben mij toch wel erg moe gemaakt. En ik ben al zo'n ziekenhuisangsthaas dus helemaal in de stress toen ik hoorde dat we toch echt even heen moesten.. :cry:
    Nu lig ik lekker met pepernoten en cola op de bank hihi.

Chebu: Aaaah klinkt zo geweldig "ligt lekker in zijn wiegje".. Lijkt me heerlijk. Hoop dat die hechtingen en probleempjes snel opgelost zijn..

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dikke knuffel Tipp!

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik wil het graag geloven, maar ik ga zo aan mezelf twijfelen... Waarom drinkt ze niet meer? Doe ik iets niet goed, is ze echt te klein? Waarom gaat het bij dat andere kindje dan wel goed?

En dan die verdomde twijfels mbt de HELLP... Had ik iets kunnen doen om het te voorkomen? Is het mijn schuld dat christine nu daar ligt? Zucht...

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Is goed hoor meissie! :D

17. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Lieve Tip,
    Hellp is niet jou fout gekkie! En helemaal niet jou schuld. Je meisje is gewoon nog klein en heeft wat extra controle nodig. Er komt een dag, en ik denk echt niet nog 2,5 week hoor, dat je haar mee naar huis mag nemen.
    Ze doet het hartstikke goed, en jij ook! Twijfel daar niet aan!
    Iedereen zou in jou schoenen nu zich ook zo hopeloos voelen. Maar er komt echt een einde aan hoor. Je bent heel sterk, en je kleine meisje ook. Wauw, samen komen jullie er wel!
    Ga lekker slapen, is het snel morgen, ben je nog een dagje verder! -------knuffel!-------

18. Niet meer actief

Ik begrijp heel goed dat je aan jezelf twijfelt.. is ook logisch.. maar het is ECHT niet jou schuld dat Christine daar nu ligt! Ze is wat klein, nou en? Ze is een vechtertje, doet goed haar best.. net als dr mama en jullie 2 komen er wel hoor :)
    Voor je het weet mag je haar lekker inpakken in haar maxicosi en mee naar huis nemen en lekker thuis genieten van haar!

Jank en schreeuw alles er lekker uit, net zolang tot jij jezelf goed voelt en dan weer hop vol goede moed ertegenaan en NIEMAND jou rare dingen aan laten praten in dat gekke ziekenhuis.. jij en jou prinsesje weten hoe het zit! Ik weet zeker dat christine heeeeeeeeeeeel blij & trots is met zo'n mama als jij!

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    thanks meiden, jullie zijn lief. Ik zou op het moment echt niet weten wat ik zonder jullie lieve woorden zou moeten...

Ik ga inderdaad maar proberen te slapen... Truste...

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Truste Tipp!

Meiden ik ga ook lekker slapen. Tot morgen xxx

Deel Deze Pagina