November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Weltrusten Tipp & Wen !

2. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Truste meiden!

JstzD ook voor jou, ik hoop op een slapeloze nacht met weeen haha ;) succes!
    Morgen lees ik snel of er wat gebeurd is!

Ik ga koken, lekker nasi met sate, mmm honger! Gek dat tijdverschil. Dat jullie niet denken dat ik om 12 uur 's nachts nasi met sate sta te maken he, dat is wel een hele erge vreet-kick!

3. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Tipp: Ik sluit me volledig bij Ienie en JsztD aan! Kop op he?

Oh, oke Kleinwonder! Lekker makkelijk als je elkaar ook in rl ziet he?

4. Niet meer actief

Haha thnx ;) ik hoop ook op veeeeeel weeën en een klein baby mannetje vannacht hier :D

Weltrusten ladies!
    xxx

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Even vanaf Tenerife checken.. maar nog geen actie bij JsztD... succes meid en hier is het heerlijk en de kleine man doet het geweldig. Hij is volledig in ritme gebleven en ook nog mee gegaan in het uur tijdsverschil! Geweldig.

Kijk van de week nog een keertje

Alle aanstaande novembermama's... veel succes en de mama van de kleine in het ziekenhuis... veel sterkte en kop op! Je bent vast een geweldige mama!

groetjes,
    Elle

6. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Iedereen welterusten !

Hopelijk doet de volle maan zijn werk vannacht ;)

Hopelijk morgen nieuwe november baby's

7. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    tipp, je klaagt helemaal niet hoor! Ik zou ook zo reageren in jou situatie! Maar je meisje heeft vast gewoon even en klein dipje, morgen gaat het vast weer een stuk beter! Ze is een sterk meisje en heeft een hele lieve bezorgde moeder! hou nog even vol!

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @ Tipp ik sluit me bij mijn voorgangers aan... ik denk dat niemand beter zou doen in jouw situatie... je meisje zal trots op mama zijn later...! En de HELPP jouw schuld? je hebt je lichaam opgeofferd om je kleintje een kans te geven!

Vraagje aan de dames hier:
    Hoelang achter elkaar duren oefenweeën, ik heb werkelijk waar nu langer dan 24 uur oefenweeën achter elkaar... zlfs de VK heeft ze gevoeld gisteren... indalen kan het niet meer zijn want dat is hij al helemaal... en door het bad gisterenavond werd het niet minder...

9. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Noatje: niet om je te ontmoedigen, maar ik geloof dat JsztD er al 2 weken last van heeft...

Hier gelukkig weer een goede nacht gehad. De dreiging van de logeerkamer was blijkbaar voldoende voor vriendlief om heel braaf niet te snurken!

Tipp: ik hoop dat Cristine je vandaag weer even versteld doet staan door heel goed te drinken om te bewijzen dat ze ook graag naar huis wil!

Net even wat nieuwe buikfoto's gemaakt... jeetje, wat wordt-ie groot! Zal er zo even een plaatsen.

10. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Whabbit: Jah daarom vroeg ik het ook ;)

@Jzstd: Heb jij de weeën ook achter elkaar door of heb jij tussenpauzes, ik lees namelijk dat vaak het een paar uur lang is en dan weer weg is. Maar bij mij houden ze dus nu al 28 uur achteréén aan...

11. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Héle dikke knuffel voor Tipp en voor Christine... Hoop dat je nog een beetje geslapen hebt vannacht meid.
    Lieve meid, hoe goed ik me je "zelfverwijten" ook voor kan stellen, wil je er ALSJEBLIEFT niet in geloven dat je dit had kunnen voorkomen? Het is kl*te dat dit in je lichaam gebeurd is, maar een HELLP voorkom je echt niet, al had je 8 maanden lang als zombie op de bank gelegen en alleen je linker ooglid verroerd. Ik vind het al heel erg bijzonder hoe lang je het volgehouden hebt, want het was volgens mij echt geen kinderachtige hellp die jij gehad hebt.
    Geef vooral lekker toe aan hoe rot je je voelt, maar probeer ook een beetje te vertrouwen in jezelf en in je kleine, dappere meid die er absoluut gaat komen (maar ohhhhhhhh... wat moet dat idd moeilijk zijn als andere kindjes mee mogen en Christine moet nog even blijven).
    (wel stoer trouwens dat ze 15 uit de borst had gedronken! dat is weer wat meer als de dag ervoor toch?)

12. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Hè Noatje, da's wel pittig, al 28 uur oefenweeën. Heb je vannacht nog wel een beetje geslapen? En helpt douchen niet?

13. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Geslapen met tussenpauzes... veel liggen draaien... maar goed 't hoort erbij toch? ;) Ben blij dat mijn man en ik een apart matras hebben anders zou hij van mijn gewoel slecht slapen en hij heeft deze week een praktijkexamen week...

Nee ik heb gisteren een half uur in bad gelegen... en daarna nog uitgebreid gedouchet... 't werd zelfs niet minder...

komen nu zo'n beetje 1x in de 15 á 30 min en duren varierend 20 sec tot 1 minuut...

14. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Noatje: Dat lijkt me vervelend en vermoeiend! Jammer dat er geen middeltje voor is. Slapen lukt dus ook niet echt? Sterkte meid!

Alle oktobermama's zijn bevallen! Als er nu hier geen baby-boom uitbreekt... dan weet ik het ook niet meer. Meiden, jullie mogen hoor! Laat de baby's maar komen!

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    thanks lieverds... Ik put zoveel kracht uit jullie lieve woorden :D
    Ik heb gelukkig goed geslapen vannacht en voel me iets beter dan gisteren.

Verder heb ik vandaag trouwens wel een leuke dag, mijn man is jairg (word 40) en ik ben hem nu een klein beetje aan het plagen dat ie oud wordt :)

16. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Tipp van harte gefeliciteerd met je man! Dat hij nog maar véééél ouder mag worden (maar 40 is al wel oud natuurlijk, dus vooral doorgaan met plagen ;) ) en dat hij maar lekker verwend mag worden.
    En ik sluit me als spuit 11 nog even bij de anderen aan: natuurlijk kun jij daar niets aan doen! Je hebt toch geen controle over je lijf of je wel of geen HELPP krijgt?

Noatje, als het zo aan blijft houden zou ik toch de verloskundige bellen, het kan natuurlijk dat het wel de echte weeën zijn maar dat ze (nog) niet sterk genoeg zijn. Spannend!

Aankomende nacht is de maan helemaal vol, dus vannacht komt er een babyboom (toch? jaweeeel, moet!) :D

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @tipp : dikke knuffel meis ....je meisje bouwt het lekker rustig aan op , is ook veel beter ,...

@noa : spannend !

18. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    *****inbraak*****

Hier is het stokje....officieel voor jullie!
    Alle oktober mama's zijn bevallen! Heel veel sterkte en geluk!

*****uitbraak*****

19. Niet meer actief

MISSCHIEN IS HET HIER BEGONNEN!

Tenminste.. harde buiken in vlagen met de nodige krampen en net flink wat slijm/bloed verlies... ik hoop t zo!

Noatje: het zijn bij mij echt menstruatiekrampen en houden beetje constant aan... eerst was het alleen vanaf een uur of 4 savonds en dan de nacht door maar tegenwoordig echt zowat dehele dag.

20. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    De oefen / voorweeen die ik heb gehad varieerde van 10 uur tot 1 uur.
    Als jij al 24 uur oefenweeen hebt zal je lichaam langzaam bezig zijn om zich voor te bereiden op je bevalling.

Spannend ... zou jij de volgende zijn ?

Deel Deze Pagina