November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    sterkte JsztD. Ik hoop voor je dat het inderdaad nu echt begonnen is!

2. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Oef, Spannend JsztD! Hou je ons op de hoogte? Ik gun het je van harte dat het eindelijk eens een keer doorzet.

En San, ook voor jou hoop ik dat hier wat uitkomt! Meiden, zet hem op!

Dank je Tim zijn mama! Had het al gezien in jullie topic! Geniet van jullie kleintjes!

3. Niet meer actief

pff k ook want als dit nog voor de oefening is vind ik het echt niet meer grappig :cry:

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    :oops: pffff :oops: die nesteldrang die ik vadaag heb komt dus ook daar vandaan :p

Eerlijk gezegd moet beebs nog heeeel ff wachten... vind zo vervelend mijn man te moeten bellen van zijn praktijkexamen weg. (Hij moest 2 weken lang een bedrijf overnemen en moet dit nog t/m vrijdag)

Ik dacht dat t oefenweeën echt waren, ze zijn niet echt pijnlijk, soms ietsje meer dan de andere keer...

5. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Spannend zeg! Ik hoop echt voor je dat het doorzet... zit nu al vastgeplakt aan mijn laptop, dus hou ons op de hoogte!

6. Niet meer actief

Hihi ja ik blijf zitten waar ik zit :D

7. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    *Maakt rondedansje om het stokje dat we van de oktobermama's gekregen hebben... nu kan de babyboom losbarsten!* \:D/ :D

Ooooh, JsztD ik vind het zo spannend! Zou het nu dan toch echt doorzetten? Ik hoop het voor je meid! Ik ga hard duimen in elk geval!

Noatje 't klinkt bij jou ook wel spannend hoor, jeetje :D Ik zou in elk geval zorgen dat je man zijn mobiel aanhoudt, je weet maar nooit.

Mijn man neemt vanaf vandaag zorgverlof, nadat ik gister van de trap gekletterd was en we ook nog eens de hele middag in 't ziekenhuis gezeten hebben vind hij het toch niet zo'n fijn idee meer om me alleen thuis te laten. :D
    Ik ben een beetje stijf en blauw nu :rolleyes:

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja zeg wat een timing trouwens JsztD, ik ga net naar mijn meisje... ;) Wie houdt mij op de hoogte? :)

9. Niet meer actief

hihi tipp de harde buiken komen wel rond de 5 minuten.. maar dan duurt t vast nog heel lang mocht het gaan doorzetten

OOOOOOH IK WORD ER HYPER VAN! hahaha mijn beebje heeft misschien gewacht op de laatste okt.mama ;)

San spanneeeeeendddddd he :D nou ja ik blifj gewoon lekker hier iztten achter mn laptop, live verslag doen :)

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihihi... Je houdt het maar even op hoor :) Ik ben rond 13:00 weer terug... :)

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ohw, oeps... Ik schreef net San, maar ik bedoelde Noatje... Sorry...

12. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Jzstd: bij jou klinkt het nog een stuk spannender dan bij mij :p

Die heeft hij gelukkig bij en aanstaan... ik probeer er niet te veel op te rekenen anders ben ik straks teleurgesteld als het nog lang duurt ;)

13. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Enneh, ik wil steeds aan de badkamer beginnen (met soppen dan) maar dankzij jullie loop ik steeds weer terug naar de pc... jullie worden bedankt! Hihi... ;) :p

14. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Mocht het snel gaan heb je echt wel een sms te pakken hoor, ik hou je op de hoogte :D
    Geef je meis een knuffel van me!

15. Niet meer actief

Tipp geef christine een dikke knuffel ook van mij, zeg maar dat ze die kleine man hier binnen roept hihi

16. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik ga m'n ratjes verschonen, niet beginnen zonder mij hoor! ;)

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Tipp als ik hier iets lees wat je graag wilt weten dan sms ik je! En nog even over je bericht van gisteren, ik heb heel veel smsjes van je gehad wat 100% zeker bewijst dat je alles hebt gedaan in je macht voor Christine. Ik denk dat ze lot uit de loterij heeft met zo'n moeder! Ga nu maar lekker knuffelen.

JsztD You go girl!

Hier niets bijzonders. Ik hoop op de volle maan vannacht...

18. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Woei, het gaat weer spannend worden hier! Maar goed, het wordt ook wel weer tijd voor een novemberbeebje, de oktobermama's zijn klaar en het zou ook zo sneu zijn voor de decembermama's als wij allemaal ver over tijd gaan lopen!

JsztD jouw beurt meis! Spannend... succes... (ohja en laat je niet gek maken door ons hè...)
    En Noatje volgt als haar man klaar is met z'n examens!

Hihi San, ik mag hopen dat jij geen duizenden ratjes hebt, dus dat JsztD nog wel even wat weeen weg kan puffen totdat jij klaar bent.
    Is je kat trouwens nog steeds weg?

19. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Goede morgen
    Het word nu toch spannend.
    Maar ik ga toch naar de stad. Lekker even winkelen met mijn moeder.
    Kom vanmiddag wel kijken of de volgende baby gearriveerd is.

Groetjes MarielleB

20. Niet meer actief

Hahaha ik hoop dat ze maar 2 ratten heeft en dat ik klaar ben als ze terug komt :) :)

hier harde biuken en krampen in mn rug om de 5/6/7 minuten.. ooooh wat spannend is dit :D hahaha

Deel Deze Pagina