November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    zal je altijd zien: als ik een keer wil slapen slaapt Hamza nauwelijks een uurtje.. gaaap.. terwijl ie normaalgesproken altijd 2 uur slaapt 's middags! en anders wordt ie wel wakker maar gaat ie gewoon even zitten spelen.. vandaag niet, meteen krijsen maar :confused: maar goed, ik ben niet supermoe, maar had best nog een kwartiertje willen blijven liggen.

kom zo even bijlezen..

2. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Afspraak echo '7 weken' 21 maart 14:45 uur. Tot die tijd..... wachten wachten wachten ...
    ik mag dus op het wachtbankje haha maar dan een andere

Dikke kus van mij en geniet van al jullie kwaaltjes (hier nog steeds dezelfde)

3. Niet meer actief

blijf voor je duimen meid, dat alles goed mag zijn !

hele dikke knuffel en dikke kus....

4. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Bramtim, dan wachten wij gewoon met je mee, Ik zal heel hard duimen voor je dat alles goed is.

Pfff moet nog 3 kwartier werken... en ben zo moe en mn (.)(.) doen al drie dagen pijn.

Vanmorgen weer kokhalzend boven de pot gehangen :pale: kwam alleen niets uit.

Maar ja we doen het voor een goed doel toch :baby:

Dikke knuffel

5. Niet meer actief

och meis toch, ik ben wel erg misselijk, maar niet zo misselijk dat ik boven de pot hang, gelukkig.
    ik hoop voor je dat het snel wat af gaat zakken.

6. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Het is heel raar dan heb ik er een paar dagen geen last van en dan ineens weer wel, het lijkt wel of ik afgelopen weekend een shot HCG in mn lijf heb gekregen. Mn borsten doen al het hele weekend zeer, lag gistermiddag om half 2 op mn bed, was versleten, en vanmorgen weer boven de pot..

7. Niet meer actief

wat vervelend voor je zeg, t is idd soms heel raar ja, idd, soms heb je dagen dat je zo goed als nergens last van hebt, en sommige dagen heb je overal last van, hoop dat t snel minder wordt voor je hoor!

liefs,

8. Niet meer actief

pffff, nog 2 wkn en 1 dag voordat ik eindelijk naar de vk kan, t lijkt wel een eeuwigheid zeg!

9. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    ik ben er ook weer, ben echt moe nu. weet niet of het nu een kwaaltje is of gewoon moe.

even bijlezen en reageren.

10. Niet meer actief

hoop toch dat t morgenavond wat beter weer is, morgen mn laatste dag kinder e.h.b.o en ik ga op de fiets, zal dus wel fijn zijn als t dan iig droog is!

11. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    @Marisha
    ja dat zou wel fijn zijn he als je een paar daagjes van huis kunt werken.. het is ook erg vermoeiend!

12. Niet meer actief

heb trouwens vanmiddag( ja ik weet t, ik ben erg) toch nog een testje gedaan, maar gelukkig spatte t zowat v/h scherm af, dus hij was superposi, gelukkig!

13. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    @Amy
    hoe was het weer toen je je kindjes op moest halen?

14. Niet meer actief

t viel mee gelukkig, wel wat regen, maar niet zo erg meer, maar wel veel harde wind, blehhh

15. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    @Sophie
    ik snap helemaal wat je bedoelt met gelukkig moe!

16. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Spannend AmyRose ! :D

Ik nog drie weken en drie dagen, ben de dagen al aan het afstrepen op de kalender

17. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    @Sophie
    jij zo'n horrorbevalling met een horrorvk.. ik het tegenovergestelde! 5.30 knapten mijn vliezen in bed, 6.30 begonnen de weeën om de 5 min, 7.30 had ik 3 cm. 8.30 7 cm, 9.30 10 cm en mocht ik persen. om 10.15 is Hamza geboren :D alleen een kleine knip. hoop dat deze bevalling ook zo goed gaat, vond het gewoon een fijne gebeurtenis!

18. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    @Bramtim
    ooh, die onzekerheid vreeet aan je.. meissie dikke knuf! gelukkig mag je 'al' over een dag of 10 voor de echo.. ik ga het bij de afspraken zetten.. hopelijk is alles goed, als ook de vk goede hoop heeft toch?

19. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    @Ukkepuk
    wat vervelend dat je zo ontzettend misselijk bent! pfff is zo vermoeiend.. maar ja hoort er bij soms..

20. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    @Amy
    NOG een test hahaha, leuk he.

Deel Deze Pagina