November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Marielle have fun!

Meiden heel hard duimen voor de volgende nov.baby :D:D:D

2. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Ja hoor JsztD, we zullen duimen dat jij vandaag gaat bevallen (want dat bedoel je toch? :) )

3. Niet meer actief

4. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Goedenmorgen,

@Geen 11-11 baby's jammer.
    @Jstdz, je bent aan de beurt hoor, hoop dat het een beetje snel doorzet!
    @Tipp, Snp heel goed dat je er soms doorheen zit. Probeer lekker naar nu en de toekomst te kijken. Ik kan je waarschijnlijk niet overtuigen dat HELPP niet jou schuld is, maar misschien kan ik je er wel van overtuigen dat terugkijken toch geen zin heeft. Helaas is elk kind anders. En Cristien doet het toch fantatisch!Zo te horen is het een hartstikke sterke meid! ga lekker knuffelen * Knuf*
    @Kleinwonder, fjn dat alles goed was!

Jooze

5. Niet meer actief

Ooh Jooze ik hoop het zo! De rugkrampen/harde buiken komen wel vrij regelmatig terug in ieder geval, dus ben ontzettend benieuwd!

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Volgens mij is het vannacht vollemaan, we hebben dus nog een kans ;) :)

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wow ik slaap even uit en lees tijdens mijn ontbijt dit nieuws!
    Zet hem op meid ik volg je vandaag oowwww spannend :D

8. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb er 4, een groepje van 3 en een oude sachrijn alleen. Maar je bent nog niet bevallen begrijp ik?
    Tijd voor een broodje dan ;)

(hihi, sorry hoor, beetje plagen mag wel hè? :))

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    :whistle: doe ik.....doe ik :whistle:

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    beetje dan san ;) haha

11. Niet meer actief

plagen mag :p

ik ga zo maar even douchen ofzo.. t blijft bij die gekke krampen!

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    zo zelfs ik vind het spannend. Ben niet bij mijn laptop weg te slaan......:)

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Tipp gefeliciteerd met je mannetje!

14. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Nou hier zet het niet door hoor... nog steeds af en toe eens in de 20 á 30 min een harde buik... inmiddels al 30 uur lang... ik weet niet of ik de VK moet bellen of gewoon nog rustig af moet wachten *pffff*

Ben gewoon bang dat ik te veel ga hopen nu... :oops:

15. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    JsztD: Erg leuk, zo'n LIVE verslag! Heb jij trouwens wel iemand bij je als de bevalling echt op gang komt? Je moeder of een vriendin of zo?

Hier net weer even naar de vlos geweest: alles weer in orde. Ze zei dat mijn buik nu wel helemaal vol is... Dat was mijzelf ook al opgevallen (zie nieuwe buikfoto)! :) Maar nog geen last van ribben enzo (hoewel de beeb volgens haar zelfs tot onder mijn ribben zit) dus geen reden tot klagen!
    Ze zei dat als volgende week woensdag er nog niets is gebeurd (ik ben dan 41w en 1 dag) ik gestript zou kunnen worden. Ik weet eerlijk gezegd nog niet of ik dat wel wil. Hoop dat ik nu geen kwade gezichten aan de andere kant van de computers veroorzaak, maar als alles nog zo goed gaat als nu, waarom de natuur niet haar gang laten gaan en nog een paar dagen wachten? Stel dat het toch zwaarder wordt is het natuurlijk wel fijn om te weten dat ze het in ieder geval willen doen! Ach goed, we zien wel.

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Whabbit als je het lichmelijk aan kunt en met je kleintje gaat alles goed dan kan ik me goed voostellen dat je nog even wil wachten.

17. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Wow Whabbit, prachtige buik hoor!
    En zolang het goed gaat heb ik het zelfde: voorlopig nog maar niet strippen (is het bij mij nu natuurlijk ook nog een beetje te vroeg voor), zolang je het zelf nog redelijk/goed trekt is de beste plek voor je kleintje bij jou binnen! Als je al weken slecht slaapt of veel pijn hebt wordt het natuurlijk een heel ander verhaal, maar als alles goed gaat staat er m.i. niet voor niets 37-42 weken voor een normale zwangerschap.

18. Niet meer actief

Ja ik ben thuis met mijn moeder en mn broer komt net binnen :)

Vind het zo moeilijk dit.. blijf dat slijm verliezen en om de 6/7 minuten (soms wat korter, soms wat langer) krijg ik echt een felle kramp in mijn rug die aanhoudt en beetje doortrekt naar mn buik en dan weer afzakt!

Mijn broer gaat nu vis halen, even lekker eten :D en dan even douchen, daardoor worden weeën vaak sterker toch?

Naja hoop dat het niet gaat afzakken hoor hahaha

19. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Nou ik ben ook in afwachting! Wie o wie is de volgende, babyboom met volle maan!

@Strippen, ls het niet nodig is niet doen hoor, meteen weer winst wat betreft verlof. Ik denk trouwens niet dat je kwade gezichten krijg, (alleen jaloerse).

Jooze

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ik hoop ook echt niet dat het afzakt meid. Ik blijf duimen. Oeffen weeen worden schijnbaar minder als je in de douche gaat en echte weeen niet. Ben benieuwd.

Eerst maar even lekker eten he haha.....Smakelijk!

Deel Deze Pagina