Wat spannend hierr! Ik hoop dat het doorzet JsztD! Ik heb nog steeds de afdruk van de ctg banden van gisteren op mn buik staan, wat een rotdingen zeg. Gelukkig is ons kleine mannetje vanochtend lekker actief geweest, echt even fijn om te voelen. Zometeen een nieuwe strijkijzer kopen en dan lekker alles strijken hier! Ik strijk nooit, ik haat het zelfs maar vandaag moet het ineens gebeuren.. Maar tussendoor lees ik hier ook mee hoor, spannend!
bah kleinwonder strijken. Dat heeft mijn moeder gisteren weer gedaan. Ik ben trouwens ziek geweest van de zuurkool gisteren. Ik denk van de vette spek. Was iets te veel voor mijn maagje. Het kwam er om 00:00 uur net zo hard weer uit pfffff zonde van het werk. Toen we gisteren bij chopin zaten voelde je je mannetje ook nog toch? Dat vroeg ik me namelijk gister avond steeds af jaja ik denk wel aan je hoor
Noatje, de vk komt pas als je om de 5 min weeen hebt. de vk zei tegen mij altijd dat als je "oefen"weeen hebt je gewoon moet proberen om door te gaan met je dagelijkse dingen, als je er teveel op gaat hopen en bijv op de bank gaat liggen heb je kan dat je het gaat tegenwerken.
@jsztd : haha dan sitnk je naar vis dadelijk tijdens het puffen .....hihi lekker hoor ! succes hoor meis ! wij gaan even naar het alexandrium ....effe een kadotje kopen en voor Jelmer nog wat leuks scoren haha
Ik weet dat de VK dan pas komt... Ik lig niet op de bank hoor integendeel... ik ben druk bezig want de babykamer moet wel netjes zijn & onze slaapkamer ook En ondertussen zit ik achter de computer, stapels enveloppen voor te printen hihihi... Sinds mijn vorige berichtje harde buiken om de 15 min, niet echt pijnlijk houden bijna een minuut aan, ik ga misschien nog wel een kee douchen mocht het niet minder worden...
Nou het stomme was dat ik hem gisteren niet echt voelde bewegen maar ik voelde alleen als ik ging zitten zijn kont tegen mijn ribben drukken. Normaal als ik dan tegen mn zij druk (waar zn voeten/knietjes liggen) dan krijg ik wel een reactie maar die bleef uit. Toen ik thuis was (en de hond trouwens door die regenbui naar buiten rende en uitgelaten wilde worden) ben ik even op de bank gaan liggen maar kreeg ik totaal geen reactie uit mijn buikje. Maarehh.. die vette spek toch verkeerd gevallen Lijkt me geen pretje om dat er weer uit te moeten gooien Arme jij! Nou ik ren nu even naar de blokken voor een nieuw strijkijzer én strijkplank (Ik wil een nieuwe, geen flauw idee waarom.. ) Tot straks!
Hoi meiden! Het is spannend hier. JstzD en Noatje, ben benieuwd wat vandaag jullie brengt! Misschien wel een ukkie, whoehoe! Ik ga zo mn beentjes even laten harsen, auw! Maar dan zijn ze weer sexy voor bij de bevalling of die moet nog heel lang op zich laten wachten, dan ga ik gewoon over 3 weken nog een keertje. Vanmiddag ga ik lunchen met een vriendin en dan lekker zwemmen in de zee. Ik heb het eigenlijk echt mega druk in mn verlof! Vanavond naar de yoga!
noatje en JsztD Rustig aan hoor bik moet zo even naar fysio en dan snel boodschapen doen. Daarna ben ik er weer Yes ze brengen net mijn wallaboo voeten zak! Hij is echt leuk!
**Breekt in** Beetje lullig om nu in te breken, nu het zo spannend is met JsztD, maar ik doe het toch even. Beetje vreemd om het nu te doen, maar aangezien het stokje nu officieel is overgedragen van de oktobermama's wil ik jullie allemaal heel veel succes wensen, een voorspoedige bevalling en een fijne kraamtijd. Meiden, zet em op! Ik blijf lekker meelezen, omdat ik hier nog wel wat oude bekenden heb zitten. Toedels **Breekt uit**
Whabbit doe niet zo gek, waarom zou dat kwade gezichten opleveren? Wel een tikje jaloerse (die van mij oa ) maar op een goede manier: heerlijk toch dat je je zo goed voelt? Het zou wat zijn zeg, als een ander jou dat niet zou gunnen! Hopen dat het zo blijft Ik ga een uurtje plat, maar m'n mobiel gaat mee, hahaha. Ik hoop zo dat het bij JsztD doorzet!
Nou ik kruip ook maar is uit mn bedje.. Volgens mij gaat het hier regenen, whieee lekker! Ik kom vanmiddag of strakjes nog wel is even kijken, ben benieuwd!
Nog geen Buddynieuws! BUDDYBABY, waar blijf je? KOM ER 'NS UIT! Vannacht voor het eerst in 4 dagen heerlijk geslapen. Manlief deed de nachtvoedingen (bv helaas niet gelukt. Ik had geen druppel ). Heerlijk hih. Heb nog steeds een pijnlijke onderkant. Zal nog wel ff duren! Stoelgang is ook niet optimaal... @Noatje, hoe is het met je krampen? @Ienie en mini, das wel lekker toch? Zo kan de boel ff afkoelen daar!
Welterusten inie & San! (ik ga zo ook ff denk ik ) Hier neemt word de buik langzaam aan gevoelig, de krampen zijn (nog) niet pijnlijk te noemen... komen nu wel zeker 4-6x in het uur. Weet niet goed wat ik er van moet denken... Ik ga even mijn bed leegruimen en dan ff proberen te slapen... misschien is het daarna weg (of niet)
Goeiemiddag dames @Noatje & JsztD Khoop voor jullie dat het doorzet ... ! @ Bea Nou die volle maan heeft het toch niet gedaan he ik had er ook nog hoop op.... @ geklaag van mezelf Hier weer een rotnacht gehad zonder slaap... ik heb overal vreselijke pijn in me rug, heupen, bekken hoe ik ook ga liggen het gaat gewoon niet meer... kan niet meer eten ( 2-3 boterhammetjes op een hele dag) omdat volgens mij die kleine uit zijn voegen aan het groeien is ( hij zit zooo hoog in 1 keer), ben al 3 weken verkouden wat niet overgaat En heb al sinds vrijdagavend krampen en harde buiken Ik moet vanmiddag weer naar de vk en als ze me nu niet gaan helpen en laten vergaan van de pijn dan zet ik daar heel die tent op stelten... En als ze niets willen doen dan ben ik in staat om vanavend naar Belgie te gaan ... Ze zullen wat moeten gaan doen want ik ben helemaal uitgeput en zo kan ik echt niet aan een bevalling beginnen... Sorry voor me geklaag maar zit er helemaal doorheen ben net een zombie die rondloop... *** einde ***
@JsztD: en en en en en? @baylee: Sterkte meis. En klagen mag. Zou ik ook doen in jou geval... Knuffels!
Hier nog niks... blijft hetzelfde met die krampen telkens maar ik blijf dat bloederig slijm verliezen, is dat niet raar?
@JsztD Ik heb ook afgelopen weekend bloederig slijm verloren toen ik zo met die harde buiken en gerommel zat. Toen zei de vk das waarschijnlijk je slijmprop ? Hoop voor je dat het doorzet meid !