November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BenMarieke

6 jun 2008
    88
    0
    0
    Interieur Adviseur
    Omstreeks Drachten
    Ik vind het juist een leuk idee :) 't is erg origineel!

2. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Zo, de badkamer is klaar! En JsztD, jij bracht mij op het idee om ook een visje te eten. Heb vanmiddag voor mezelf dan ook maar een gebakken vis met extra kruiden opgehaald. Moest er wel 20 km voor rijden, maar ja... hihi.

Tipp, schattige foto's! Wat zullen jullie trotse ouders zijn!

En JsztD, pff, dat is nog even doorzetten dus, als ik al die ervaringen zo lees. Hopelijk gaat het allemaal niet te lang duren, anders ben je al moe voordat het serieus wordt!

Noatje, dikke knuf. Wat ik hierboven schrijf, geldt ook voor jou!

Baylee, spannend dus. Ben benieuwd wat de gyn morgen zegt en doet!

Bramtim, lijkt me best moeilijk voor je. Ik gun jullie ook heel veel geluk!

Ienie, dat is juist helemaal niet raar, om voorop de roepnaam te zetten! Heb het wel vaker gezien bij de voorbeeldkaartjes! Enneh, gewoon doen wat jullie mooi vinden hoor!

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Het ruikt hier naar poep :(

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha gelukkig geen geur uit mijn laptop ;)

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    hihihi :rolleyes:

Ok, ff verschonen maar.
    Laters.

Nog steeds geen buddynieuws :(

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Inie Ik vind het ook niet raar hoor...

@Janny Dankjewel :)

@Chebu: poepluiers? :)

@Jzstd: Ik duim zo hard voor je dat het doorzet!

@Hier: Ik heb net me moeder gebeld die heeft vanaf week 34 veel vooweeƫn gehad soms ook zo lang achter elkaar door... Dus ik reken maar niet meer op een bevalling binnen 2 weken....

7. BenMarieke

6 jun 2008
    88
    0
    0
    Interieur Adviseur
    Omstreeks Drachten
    Wij zijn vandaag uitgerekend...erg raar want ik had niet verwacht dat ik veertig weken zou volmaken.
    Ik moet toegeven dat ik steeds ongeduldiger word, vooral een gek idee dat Schildje al is bevallen terwijl we op dezelfde datum waren uitgerekend :)

@Janny; jij had wel heel wat over voor een vissie hihi ;)

Wij hebben vanochtend nog een nieuwe koffiezetaparaat gekocht, onze oude senseo had het begeven, nu een nieuwe met een ingebouwde cappuccino-maker erin! Aan cafeine-gebrek zal het niet liggen tijdens de bevalling :p

8. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Hahaha het ruikt hier naar poep! Ik lach me dood!

Ja een visje, daar heb ik ook zin in. Zou zo op het vliegtuig stappen voor een bakje verse kibbeling, heb al mn hele zwangerschap hoor. Lekkerrrr! Ik zou er ook zo 20km voor rijden hoor, zelfs misschien fietsen haha! Eet smakelijk!

Nou ik ga zwemmen, ik ga dr even ophalen want zij is al wat verder zwanger dan ik, dus ben ik de chauffeur, slaat ook nergens op he, maarja haha!

9. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    He Ben weer terug. Wel erg vermoeiend zo'n middag de stad in. Wel lekker hoor even eruit.
    Hier nog geen baby's. Het blijft spannend.

groetjes MarielleB

10. BenMarieke

6 jun 2008
    88
    0
    0
    Interieur Adviseur
    Omstreeks Drachten
    @Ienie en Mini; Verkopen ze daar geen kibbeling of stel ik nu een domme vraag :oops: ? Lijkt me wel ontspannend zwangerschapszwemmen, even geen last van de zwaartekracht :p

11. 078mama

078mama Niet meer actief

Nog steeds geen babynieuws hier....

Baylee klinkt goed dat ze je misschien gaan inleiden. Ik kan me voorstellen dat je dat graag wilt. Ik weet niet of mijn vk dat ook zou doen dus je mag denk ik van geluk spreken. Mijn gevoel zegt nog steeds dat het vannacht op gang gaat komen dus misschien liggen we dan nog naast elkaar!

12. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    O jemig wat spannend Baylee.... zou me niets verbazen als ze zeggen dat ze je gaan inleiden..... Ik ben benieuwd. (telefoon bij de hand)

hihi die prik in je been, van de slaapprikken heb ik niets gevoeld alleen de prik met pijnstilling tijdens mn bevalling... Daarvan heb ik nog een giga blauwe plek op mn been en is mn bovenbeen super gevoelig.
    Die hebben ze erin gezet tijdens een wee en dan moet je ontspannen :cry: dat gaat natuurlijk niet.

13. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Jemig jullie maken het wel heel spannend... Ik ga voor je duimen dat je kleintje eindelijk gaat komen

14. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Goedemiddag meiden!

Hier ook nog geen babynieuws hoor! Wel al sinds het inwendig onderzoek gisteren erg veel krampen en pijntjes, heftiger dan normaal, maar dat zal wel door het onderzoek zelf zijn gekomen en mijn gevoel zegt dat het allemaal nog wel ff op zich laat wachten.

Ik hoop voor de andere meiden die aan het rommelen zijn/die een voorgevoel hebben dat het doorzet, ik lees aandachtig mee :)

Nu ff wat eten, preischotel, jammie!

15. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Yeah! Mijn man was vandaag vroeg thuis (uitzonderlijk voor een chauffeur, en al helemaal doordeweeks) en hij verraste me net door te vragen of ik met hem mee ga naar Fontana Nieuweschans! Lekker even naar het kuuroord en badderen in het warme bronnenbad! Ohw, wat maakt mijn ventje mij hier blij mee! Heerlijk even met z'n tweetjes ontspannen na zo'n drukke poetsdag. Wat een lieverd heb ik!
    Allemaal fijne avond en toi toi toi voor de meiden met weeen/krampen! Tot morgen!

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Volgens mij is die volle maan zijn werk al aan het doen :D

Hier is het moment om afscheid te nemen. Ik wordt over iets meer dan een uur in het ziekenhuis verwacht voor de bmhals te verweken en dan morgenvroeg (heel vroeg) gaan ze me inleiden (vliezen breken)! Aangezien ik in het ziekenhuis beval zal ik 6 dagen (of 8 indien het een keizersnede wordt) niet meer online zijn... tot binnenkort!

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Heel veel plezier janny!

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Heel veel succes Marisha!

19. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Marisha: heel veel succes! Ik hoop dat je snel een mooi novemberbabietje kan vasthouden!

20. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hallo allemaal!

Nog geen babynieuws?

Hier rommelt het elke dag wel..
    Elke dag denk ik...jaaaaaaaaa nu gaat het gebeuren en dan ga ik onder de douche en dan trekt het weg.

Heb vandaag een heeeele emotionele dag. Ben alleen maar aan het huilen geweest........pfff gek word ik ervan die gekke hormonen :rolleyes:

Kom vanavond nog even kijken hopelijk dan babynieuws ;)

Deel Deze Pagina