Als ik naar de tijden kijk komen ze idd niet regelmatig genoeg, maar er zit gelukkig niet veel tijd tussen toch
nee en nu duurt t weer telkens wat langer en dan weer wat korter echt heel irritant dit.. het voelt wel anders als het gerommel van de laatste weken.. en het slijm blijft maar lopen.. mn moeder zei net ga ff een stuk lopen dan hahahahahaa ja hallo waarheen
Heb je al het idee dat je het weg moet puffen? Het is inderdaad nog wel een beetje onregelmatig maar het is niet dat er 15 minuten tussen zit ofzo. Het lijkt me toch sterk dat dit voorwerk is... Ik heb trouwens nog geen zin om mijn bad vol te laten lopen. Ben te lui om de trap op te gaan hihi
Ik ben dus niet de enige die te lui is om lui te gaan doen haha Ik heb trouwens weer heel de tijd zo'n trekkend gevoel in mijn liezen. Wat was dat ook alweer? De babe is al ingedaald dus dat kan het niet zijn...
Hier inmiddels weeën om de 10 min die wle pijnlijk aan gaan voelen, dus wie weet hier ook een vollemaans kindje.... Me schoonmoeder is helemaal in rep en roer... hebben net de autostoel gecontroleerd... hihihi... ik wacht rustig af.. het hoeft niks te betekenen
Nog iemand waar het echt bij op gaat schieten! Ik hoop ook voor jou dat het door gaat zetten. Het wordt toch ook wel weer een keer tijd dat er een baby komt! Ik draag mijn baby graag aan maar ik denk dat jullie wat sneller gaan.
Bruidje: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Juul, heel veel geluk gewenst. Super leuke naam trouwens!
Bruidje van harte gefeliciteerd met je dochter! Marisha, spannend... maar goed, van jou horen we dus over een weekje pas weer wat. JsztD en Noatje: als ik hier morgenochtend terugkom wil ik toch echt horen dat jullie een beebje hebben hoor. En Beatrice kan er ook nog wel bij als ik het zo hoor. Succes meiden! Ik vermoed dat ik zelf de statistieken ga volgen: een eind overtijd lopen bij het 1e kind. Ach, ik vind het nog wel prima dus ik offer me wel op, kunnen jullie statistisch gezien weer eerder bevallen En nu duik ik ook maar vast m'n bedje in, moet nog een beetje energie overhouden voor de komende weken...
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB of sybje. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram en ??cm edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, 4038 gram gr en ? cm Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+2d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram, 44cm ManonF - 25 jr, 1e kindje, bevallen 29 okt met ?? van een zoon Jille, 3960 gram Jooze , 27 jr, 2e kindje, bevallen 1 nov met 39w+3d van dochter Sterre Madelief, 3500 gr Bruidje , 27 jr, 1e kindje, bevallen 1 nov met w+d van dochter Juul, ? gr en ? cm Loesjuh ,25 jr, 1e kindje, bevallen 2 nov met 38w+0d van dochter Megan Joëlle, 2790 gram en 48cm Babylicious08, 24 jr, 1e kindje, bevallen 3 nov met 39w+2d van dochter Alyssa Indira, 3045 gr Jootje - 26 jr, 1e kindje, bevallen 6 nov met 39w+0d van dochter Denise , 3520 gr, 48 cm Domino85 23jr , 1e kindje,bevallen 6 nov met 39w+3d van zoon Thijmen 2540 gram en 45 cm Tatlim 25 jr , 1e kindje, bevallen 6 nov met 40w+0d van dochter Celile Esma, 3470 gram en 50cm Hummel , 25 jr, 1e kindje, bevallen 7 nov met 40w+3d van dochter Indy , 3680 gram en 51 cm lang Chebu 26 jr, 1e kindje , bevallen 8 nov met 40 w+1d van zoon Nikolai Pieter ,3475 gram en 50 cm Schildje , 31 jr , 2e kindje, bevallen 9 nov met 39w+5d van zoon Bart, 3174 gram en 49 cm Totaal: 8 jongens, 13 meisjes Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=117587 Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- : Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 51 november mama's! Totaal: 10 jongens, 6 meisjes, 0 tweelingen, 4 : (weet het niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 7 [-X (wil het niet weten) Agenda: Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD<--->San79 Noatje<---->Schildje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 Zwangerschapspagina zal door uitbreidingen een verhuizing ondergaan hierdoor zal zwangerschapspagina een tijdje gesloten zijn. Tijdens deze periode willen we natuurlijk wel verder kletsen en op de hoogte blijven van alle bevallingen Er is een tijdelijk forum beschikbaar om hier even verder te kletsen. Wanneer zwp weer online is kletsen we hier verder. Voor wie intresse heeft in de link mag een pb'tje sturen naar jootje of sybje.
Margreet wij moeten toch tegelijkertijd bevallen! Jij bent de enige hier die ook 17 november is uitgerekend dus...
Bruidje gefeliciteerd met je dochter Ik hoop op een vollemaanskindje maar nog steeds hetzelfde als al dehele dag Weltrusten wen!
JsztD hmmm nog niet erger geworden dus. Ik hoop dat het vannacht gaat gebeuren. Dan kan je lekker je vk uit haar bed bellen hihi
Ik ga lekker slapen... (of een poging trachten ) Ik sms mijn buddy als er een beeb is ik zal in het ziekenhuis moeten blijven voor de controle van de kinderarts...
hahaha ja dan ga ik haar wakker terroriseren maar ik vrees ervoor! Pff word er wel vreselijk moedeloos van hoor had ECHT verwacht dat t wel door zou zetten en het een 12-11 kindje zou worden, nou niet dus !