November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Go JsztD, GO!

In ieder geval fijn dat het nu doorzet, je hebt er zo op zitten wachten! Hou je taai he?

2. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Zet hem op JsztD........ Hoop voor je dat je vanmiddag je kleintje in je armen kan sluiten.

3. Niet meer actief

Goodmorning!

Werd net wakker met een schrik: afspraak bij de verloskundige vergeten. Gelukkig mag ik nu morgen komen.

JsztD: Oeeeh spannend! Zet 'em op en hopelijk heb je vanmiddag je mannetje in je armen! Ik denk aan je.

Noatje: Houd je het een beetje vol? Hoop dat het bij jou ook snel wil doorzetten..

4. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Meiden, spannend! Zet 'm op!
    Hmmm dat wordt weer vaak naar de PC lopen vandaag!

Straks naar de VK, hopen dat bloeddruk enzo weer goed zijn.
    Doeg!

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    *ik breek even in vanuit april*

Ik denk aan je meissie vandaag je zoon in je armen houden! werkse ;)

*breekt weer uit*

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    lieve schat je kan het he! Denk aan wat ik heb gezegd schattie! Zet em op! Je kan je lieverd snel in je armen houden!

7. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Ukkepuk, weet dat ze je eerder kunnen inleiden, maar om psychische reden doen ze het niet omdat het dan te heftig wordt.
    @Baylee, hoop dat je snel meer weet, en wie weet dient het zich uit zich zelf aan.
    @Jstdz, Zet hem op, leuk dat je vanacht de vk hebt gebeld. En ja weeen, je weet echt wel wanneer ze cht begonnen zijn haha.
    @De andere starters/ rommelers zet hem op!
    @Kersje, zet hem op hoor! Mijn moeder dacht ook altijd dat het bij mij hetzelfde zou gaan als bij haar, maar het leek er in niks op!

Hier ook een grote dip dag, om mijn bekken haden we de hele week "gedekt"met hulp in huis zodat ik niet alleen 2 kinderen in huis zou hebben. Blijkt er vandaag op het kdv studiedag te zijn. Was man lief even vergeten. Zit dus nu meet Tycho en Sterre eigenlijk vee te zwaar en ik kan ook nog eens niet naar de fisio, kan ik pas dinsdag weer terecht...

Jooze

8. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Oja ini minie bedankt, weet nu wat voor lekkers ik kan make;)

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nog geen Buddynieuws!

*duim duim duim duim*

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    JsztD succes meid! :thumup:

Ik heb verder niks terug gelezen. Was gisteravond druk aan het koken voor mijn man, houdt mijn laptop er ineens mee op... bye bye forum :(

Maar goed, gisteren weer lekker bij mijn meisje geweest. Ze heeft redelijk gedronken en daarna een uur bij mij liggen slapen... Heerlijk...

Vandaag zou mijn schoonmoeder langskomen, maar ik kreeg vanmorgen een vreselijke huilbui bij de gedachte aan het feit dat ze per se (ze heeft zichzelf uitgenodigd) naar christine wil. Ik ben er ineens helemaal niet meer aan toe om haar te delen. Ik zie haar zelf maar 3 a 4 uur per dag :oops: Stom he? Mijn man gaat mijn schoonloeder nu afbellen...

11. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Jeeeeej, zet hem op JzstD! :D Eindelijk is je ventje onderweg :D

Tipp, fijn dat je man dat toch wel begreep. En als je er niet aan toe bent, dan niet. Jullie gaan toch echt even voor met z'n driën als gezin! *hug*

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    vind ik ook san :D Mijn man zei gisteren zelfs "waarom zouden wij de enigen zijn die last hebben van deze situatie?" :)

13. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Tipp, vind ik niet heel raar hoor, veel moeders willen ook dat kraambezoek hun kind niet vasthoudt omdat ze het eerst zelf willen hebben zeg maar. Ze willen wennen enzo. Jij hebt maar 4 uur en wil daar zelf van genieten. laat ze maar komen als je je dochteer tuis in eigen handen hebt.

Jooze

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    thanks meiden... Ben blij dat jullie het niet gek vinden... :D

15. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Natuurlijk vind niemand dat gek. Hoewel ik wel heel goed snap dat ze het heel jammer zal vinden, maar die teleurstelling daar kun jij niets aan doen.

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nee... Inderdaad. Hij zei net heel lief tegen zijn moeder:"ze kan het emotioneel even niet aan, ze ziet haar kind zelf al zo weinig. En ze heeft al zoveel ingeleverd"

17. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Aaah, wat lief :D Lekker hoor dat hij achter je staat. Het laatste wat je er bij kunt gebruiken is onderling gedoe.
    Wat vond hij van z'n badjas?

18. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Nou, dat ziet er voorspoedig uit JsztD! Dat komt helemaal goed vandaag volgens mij.

@jooze: dat is wel ff moeilijk joh, in je uppie. Gaat Tycho nog naar bed 's middags? Dan kun je hopen dat Sterre ook net ff slaapt en jij wat rust kunt nemen. Of is er iemand die even vanmiddag langs kan komen?
    En had je de vorige keer geen nieuwe afspraak gemaakt bij je fysio? Dan weet je tenminste precies wanneer je er terecht kunt. Sterkte vandaag in ieder geval!

@tipp: fijn dat het zo goed opgelost kan worden, je zat er al de hele week tegenaan te hikken. Jullie gaan met zijn drietjes ff voor nu en jullie meisje is snel zat thuis, zodat iedereen haar kan komen bewonderen!

@San: ik bedenk met net dat die voetreflextherapie (oid) van vorige week bij jou helaas niks heeft uitgehaald. Was het wel lekker?

19. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@kersje, ja tycho slaapt smiddags wel lekekr dat ik kan rusten maar het is ook heel zwaar (hem op bed leggen). En ja ik had dus voor vandaag 12 uur een afspraak kan nu dinsdag ochtend weer terecht.

Jooze

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    die kan ik vrijdag ophalen :D HEt kadootje van Christine vond ie helemaal leuk!

Ik ben naar mijn meisje, laters!

Deel Deze Pagina