ik ga zaterdag of woensdag al.. ligt er een beetje aan wanneer mijn vader komt, die wil nl heeeel graag mee om een keer een echo mee te maken..
@Bramtim....het klinkt allemaal positief meid! en we zitten in principe allemaal op het wachtbankje tot de eerste echo hoor! dus we zitten met je mee.....en we gaan heel hard voor jou duimen dat je straks een kloppend hartje hoort, net als iedereen hier! @amyrose....we moeten dezelfde dag voor een echo! ik kan ook niet wachten! En ik heb ook nog wel is een testje gedaan hoor...met ovu testen weliswaar...die spren ook het hormoon op! en het knalt echt Maar dat zou het ook doen als je niet meer zwanger bent volgens mij...dat hormoon blijft nog heel lang in je lijf zitten! dus eigenlijk ....tsja, ik weet het hoor, wat doe het ook voor me eigen gemoedsrust @sybje....neem lekker het zonnetje mee terug! En geniet voor 10! @Marisha...jeetje wat ben jij vroeg, ook vroeg klaar? Verder had ik dezelfde schrik als sommige van jullie...bloed bij afvegen ( klein beetje dan ) te harde ontlasting! ha ha ha....ben er nog nooit zo blij mee geweest Verder erg moe, en ontzettend pijnlijk (.)(.) heb maar even een goeie BH aangeschaft, wel errug vroeg, maar een beetje confort kan geen kwaad! Verder niet misselijk ofzo! gelukkig! Nou tot snel dames! en succes allemaal!
jaaaa, ik was er nog, was even met mn jongens aan t mee spelen haha, soms ben ik zelf nog een beetje kind hahaha
@ waarom: ik ga dan naar de vk, als t goed is kunnen ze t hartje wel al horen dan, maar krijg dan pas de verwijskaart voor een echo mee hoop dat ik snel kan dan, kan niet wachten........
@Waarom ik heb ook al een voedingsbeha, en die zit lekkerrr haha. is alleen maar goed voor je borsten, een goedzittende bh..
ben trouwens zoooo moe vandaag, ik heb geen zin om te koken, dus we eten lekker pizza vandaag, snel en makkelijk haha
@Amy is toch leuk, lekker spelen met de kinderen! moet je vooral doen en internet gaat niet voor hoor! hier begint het echte spelen ook! kruiptikkertje, kiekeboe, klap ns in de handjes, bal overrollen.. oh ik vinddit zo'n leuke leeftijd!
soep is trouwens ook heerlijk! ik hou echt van soep, t liefst groente/tomatensoep of verse kippensoep!
en t gekke nu is dat ik elke ochtend champignonnensoep eet van cup a soup( de vega versie dan he!), heb ik zo'n zin in smorgens, haha
gatver, ik word spontaan misselijk hahahaha, championnensoep, dat kan ik normaalgesproken al niet door m'n keel krijgen maar als jij het lekker vindt, haha. voor de rest vind ik alle soepen lekker hoor, mijn topper op het moment is een pakje van Knorr, French Onion, mmmmmm!