Nou het heeft in zoverre wel iets uitgehaald dat ik de hele avond toen met oefen(?)weeën heb gezeten En ik kon daarna stukken soepeler bewegen, dus het was het in elk geval waard. Jammer genoeg vergoed mijn verzekering het niet anders was ik deze week weer gegaan!
Veel plezier bij je meisje Tipp! Zometeen even alles bijlezen, ben druk druk druk met vanalles heb een regeldag haha. ** Heb trouwens een nieuwe buikfoto - van eergisteren- in mijn album gezet, schrok wel een beetje! Wat een gigantisch ding haha! **
@jooze: owkee, die afspraak van vandaag heb je dus af moeten zeggen, dat is niet fijn joh! @san: dat klinkt niet helemaal onverdienstelijk idd. Wij waren maandag bij mensen waar we 2ehands winterbanden gingen ophalen en zij deed ook iets met voetreflextherapie...ik had al helemaal bedacht dat me hubbie lekker ging sjouwen met die winterbanden en ik ff een behandeling kreeg, maar helaas zat er al een klant Goed, ik ga maar eens ff een wasje wisselen en wat eten. Knor knor zegt mijn maagje...
Ooooo wat spannend hier! Ik ben benieuwd hoe het nu gaat... Hier is alles weer weggezakt. Ik ben het ook echt helemaal zat! Baal er van dat het maar niet doorzet en krijg nu ook een beetje het gevoel wat kersje omschreef. De zwangerschap van je moeder heeft niets met die van jou te maken en dat is voor mij jammer maar wel de waarheid. Ik ga me maar even op iets anders concentreren...
@kleinwonder: ze zijn groot he, onze buikkies nu! Maar jij hebt er tenminste eentje zonder striae...ben ik toch wel een beetje jaloers op. Die van mij hield het ook goed vol, tot 2 a 3 weken geleden, pang pang pang!
Niet jaloers zijn: mijn billen/benen zitten er helemaal onder. Echt, geen plekje is bespaard gebleven. En ik was juist altijd zo trots op mijn benen, ze waren door het voetballen zo mooi gespierd haha. Ik sta met tranen in mijn ogen voor de spiegel naar mn kont en benen te kijken. Vreselijk he die striae? Ik ben (vooral omdat mn benen/billen er zo onder zitten) ook bang dat het er straks ineens nog inschiet bij mijn buik. Beatrice: Oh, hoop zo dat het bij jou ook snel mag beginnen. Snap dat je het helemaal zat bent, knuffel!
Wat b¿een spanning ik blijf vandaag dicht bij mijn laptop Succes meid. Je ventje is onderweg eindelijk...xxx
Thanks Kleinwonder. Ik hoop eigenlijk dat ik morgen misschien een keer niet zo'n standaard gesprek met de vk kan voeren maar verwacht er maar niet te veel van... Ik ben ook benieuwd hoe het met Baylee is!
Ohja, we vergeten Baylee bijna! Daar was het ook spannend! Wie weet krijgen we straks ineens een babyboom! In 1 van je vorige berichtjes zei je toch dat de vk die je morgen had wel iets 'soepeler' was? Tenminste, dat iemand dat gezegd had? Ik zou het er gewoon op wagen en het vragen hoor. Gewoon je gevoelens op tafel gooien en kijken hoe ze reageert, je kunt het altijd proberen..
Dat klopt ja, dat zei iemand die ik gisteren tegen kwam. Ik hoop echt dat ze gelijk heeft! Ik weet niet of strippen vaak zin werk doet maar wie weet! Ik ben er klaar voor...nu mijn bmm nog...
Ik heb nog niets van Baylee gehoord, ze moest vanmorgen om 9 uur in het ziekenhuis zijn. Ik denk dat ze daar nog is.
hai Nou ik ben weer thuis pfff moest ik weer eerst aan die ctg ja mevr een klein half uurtje maar hoor jaja dat klein half uurtje werd dus een uur Nou dan bij de gynecoloog... mjaa zomaar inleiden mjaa euhhh we zullen eerst maar eens kijken hoe de beeb lig.... nou hij lig nog niet helemaal ingedaald euhhh hoe ken dat nou ? de vk zegt nou al 3-4 weken dat hij helemaal ingedaald is en vast lig en noem maar op... Nou dan gaan we maar even vanbinnen kijken hoe het ervoor staat die man heeft grote handen dus die zegt nou volgens mij hebben ze jou valse hoop gegeven ? want ik voel niets ? oww of toch wel jaaa ik kom der net in oke nou toch 1 cm ontsluiting ... dus hij rommelt wat vanbinnen haalt zijn vingers eruit zooo zegt ie ik heb je gestript Ow oke natuurlijk ben ik daar al lang blij mee eindelijk iemand die me eens serieus neem... Ik moet vanavend weer naar het ziekenhuis om te slapen want heb vannacht dus weer niet geslapen en morgen kijkt de gynecoloog verder .... we wachten af en hobbelen maar weer door ...
@baylee : jeetje zeg wat een tegenvaller ....wie had je ? dr Th ? hoop voor je dat je beebje snel komt !
Nou dat schiet dus ook niet echt op. Wel fijn dat hij je gestript heeft maar toch niet echt waar je op hoopt! Nu maar hopen dat het wel doorzet door het strippen...
Wauw wat is het hier spannend met aankomende bevallingen en voor diegene bij wie het allemaal rommeld hoop dat het allemaal voorspoedig mag verlopen. Ben zelf 3 weken samen met manlief druk geweest met de kamers(na plaatsten van dakkapel) dus hoop gemist en denk niet dat ik het allemaal nog red om terug te lezen. Straks ff in de lijst kijken wie allemaal gelukkig ouders zijn geworden maar alsvast bijdeze gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie Dochter of zoon ja even de makkelijkst weg Hier zit de kleine nog lekker en warm van de week nog 2 stallen uitgemest 3de lukte niet meer mocht manlief doen. Helaas werd ik wel de nacht bestraft met vele harde buiken door mijn eigewijse gedoen Morgen weer op controle bij de vk en ook bij mij vaak standaard iedereen is altijd langer dan 15 min binnen ik sta vaak binnen 5 min weer buiten van bloeddruk goed kindje groeit goed tot de volgende keer dus benieuwd of het morgen anders is. Ene kant wel lekker dat het nog niet komt omdat we net klaar zijn met het kamertje dus nog ff rust is ook nog fijn maar aan de andere kant ben ik super nieuwsgierig naar de kleine en wat het geslacht mag zijn want dat is nog steeds een verrassing voor ons en iedereen. Ga even proberen of ik me foto's van het kamertje in me album krijg. groetjes Sandra
Goede morgen. Hier word het echt steeds spannender. Word dus vaak even komen kijken. Gister van vrienden gehoord dat haar schoonzus bevallen is van een dochter. Zij was ongeveer 1 week voor mij uitgerekend. Dan komt het hier ook langzaam dichterbij. Maar nog steeds het gevoel dat ik flink overtijd ga, maarja iemand moet de hekkensluiter zijn he. Ga dadelijk even boven poetsen. had ik maandag al moeten doen . Vraag me af of ik ook ooit nog nesteldrang krijg. Het huis is er eigelijk wel aan toe. Groetjes MarielleB
@ Sybje Ik had dokter Lambers die werkt ook in Zwijndrecht... Kben nou alweer nieuwsgierig wat ze morgen te zeggen hebben...pfff @ beatrice Nee het is niet wat ik verwachte maar toch opgelucht dat ik toch gestript ben want dat proberen ze eerst om het op gang te brengen... voor ze gelijk gaan inleiden. Wil jij ook gestript worden dan ? Mijn vk gisteren die wilde het niet doen omdat ik nog niet overtijd ben... En ze kunnen niet strippen als je nog geen ontsluiting heb... Ik ben benieuwd wat ze zeggen bij jou morgen.... Weet je wat ik nou zoo vaag vind dat er nou al 4 verschillende wat verloskundigen gezegd hebben dat hij helemaal is ingedaald en dat die gynecoloog zegt dat ie nog niet helemaal tussen me bekken lig volgens mij gokken ze maar een end weg die vk-en Maar ik heb het nu gevraagd aan de gyn. het is niet omdat hij nog niet helemaal tussen me bekken lig dat ik later zal bevallen kan... hij kan gelijk met de weeen zakken tussen je bekken vlak voor je bevalling...