oke duidelijk ...bah bij mij hingen na de bevalling de vliezen er nog ...die moest ze ook even weg pulken en allemaal verzamelen ....anders krijg je een ontsteking
Sybje jij had toch zo´n last van je knip? Of verwar ik je nu met iemand anders? Gaat dat inmiddels weer een beetje beter?
@san : nee dat ben ik ...nou het gaat redelijk ...hij is erg pussig mijn knip ...en de hechtingen hebben niet hun werk gedaan ....dus nu moet het zelf dicht groeien ...dat kan wel even duren .....zal er neit te veel van vertellen wil jullie niet bang maken ... maar de vk vreest voor een reconstructie ....ik ga er maar even van uit dat het wel gewoon zelf goed komt maar goed je doet er niks aan ! houd het netjes schoon dus daar ligt het niet aan
@ beatrice Ja dat zei hij vanmorgen binnen de 24 uur ... nou ja het maakt in ieder geval je baarmoeder rijper dus we kunnen het maar gehad hebben he...
Jeetje wat een ellende En dat bang maken, tja... het klinkt als iets wat maar héél weinig vrouwen overkomt, dus daar laat ik me in elk geval niet door afschrikken. En we hebben toch geen keuze meer, ´t moet er hoe dan ook uit Maar het klinkt wel heavy zeg, kun je wel genieten van je kraamweken, of overschaduwt het alles? Ik hoop dat je gelijk krijgt en dat het vanzelf goedkomt!
@san : nee hoor ik kan heerlijk genieten ! maak me er wel zorgen om en zie heel erg tegen de eerste keer klussen op ...maar dat ben ik voorlopig niet van plan ....hihi het overkomt idd niet veel vrouwen hoor ....moet je ook niet van uit gaan ....ik heb sowieso slecht bindweefsel dus misschien dat het daar aan ligt ! het komt echt wel goed ! nog een foto van mijn kleine mannetje
@ sybje Oooo jij maakt me nu echt helemaal jaloers ..... wat een schatje zeg ! smelt *** smelt *** smelt *** smelt *** smelt *** smelt ***
Aaaah smelt smelt smelt! Wat een knapperd! Ik vroeg mij af hoe je buik is direct na de bevalling. Hangt alles er dan als los vel bij? En trouwens: als pukkels een teken zijn van een beginnende bevalling, dan kan het bij mij nooit lang meer duren: Ik zit er onder! Moet nu trouwens even naar de apotheek voor een nieuw zalfje voor mijn *s.....infectie* (Vind dat woord wat ervoor hoort zo vies..)
= inbraak = Go4beeb komt soms ff langs tussen de weeen bij ons smep_topic....dit is het laatste bericht van 2.07 uur = uitbraak =
@ ukkepuk Ja ik ben gestript en vanavend weer gaan slapen daar... Als er morgen nog wat gebeurd of vannacht ik hou jou op de hoogte ! @strippen Volgens mij moet je minimaal 1 cm ontsluiting hebben om te kunnen gestript worden want anders kunnen ze niet bij je vliezen... Daarom strippen ze normaal pas tussen de 40-42 weken omdat dan bij de meeste de baarmoedermond toch iets gaat openstaat en dat ze er toch bij kunnen.
Hi, @Sybje, vriendin van mij had het ook, ze kon uiteindelijk kiezen voor reconstructie of nog een keer bevallen. uiteindelijk heeft ze voor het laatste gekozen. Wel heel vervelend hoop dat het snel goed dichtgroeid! Mooie vent trouwens @Kleinwonder, ik had wel dat ik inderdaad 2 dagen voor de bevalling puistjes kreeg! dus wie weet. Mijn buik na de bevalling, ik denk zoals voorheen, maar het voelt heeel flubberig omdat ik die strakke harde buik gewend was. @go 4 baby Succes! @Jdstz, Je zal wel hard bezig zijn, hoop voor je dat het er al is! Jooze
Zie je wel, ik dacht al dat Go4Baby ook bezig zou zijn! En Sybje, wat een plaatje! Mag ik hem eventjes lenen?
Nog steeds geen buddynieuws! @sybje, da's pijnlijk. Ik heb nu voornamelijk jeuk. Dat staat echt genant, dat krabben, maar volgens de vk hoorde dat bij het genezen. Hier alles prima. Ik kom er niet meer aan toe om alles bij te lezen zeg! Nikolai doet het prima alleen heeft ie wel de gewoonte om met twee beentjes in een pijp te gaan Sokjes zijn 1 grote ramp hier en pakjes met voetjes werken wel, maar daar gaat ie dus met 2 beentjes in een pijp.
hihi bedankt meiden ! kleinwonder : bij mij is het wel veel los vel , maar ik was ook erg dik voor de zwangerschap en ben veel afgevallen
Ik heb net een eng telefoontje gekregen Me schoonvader is in elkaar gezakt en net met de ambulance weg naart ziekenhuis waarschijnlijk herseninfarct dus ik ga der nu effe heen ... en natuurlijk ligt ie in zwijndrecht en ik moet vanavend binnen in Dordt pffffffffffffffffffffff Manlief is onderweg is het niet voor mij is het voor zijn vader En dat allemaal weer op 1 dag pff en heb alweer pijn in me buik ....
Jeetje Baylee, wat is dat schrikken! Doe voorzichtig en rustig aan meid, niemand heeft er iets aan als straks instort. Hopelijk komt alles goed met je schoonvader, sterkte!
Baylee veel succes! Probeer rustig te blijven. Je kunt eventueel vragen of je in Zwijndrecht terecht kunt vanavond. Als je de situatie uitleggen hebben ze hier misschien wel begrip voor. Anders Lambers even bellen ofzo!
Hi Meiden, OWWWWWWWWW SYBJE wat een schatje! @Go4Baby; succes! @Baylee; doe je rustig aan!? Sterkte en succes! Ik heb weer even genesteldrangt :S Als lijstjes maken daarbij hoort.. Ik ben sinds ik zwanger ben gek op lijstjes, schrijf alles op! Heb nu weer een nieuwe to-do-list! Krijg al stress als ik ernaar kijk maargoed we gaan vrolijk verder!