Ach Baylee, wat een rotbericht! En nu net in deze tijd! Doe inderdaad rustig aan! Veel succes/sterkte met je schoonvader!
Ik kan echt niks bijhouden hier, heb zo weinig tijd. Of ik ben met Jille bezig, of ik moet slapen. Mijn Hb gehalte is nog lang niet op peil, ben snel moe en duizelig. Maar ik zal wat foto's in mijn album zetten van Jille, heb ik nu even tijd voor. Alle nieuwe mama's gefeliciteerd met de kleine! Zodra ik me wat beter voel, zal ik het wat persoonlijker doen.
Hmm... foto plaatsen lukt me niet, mijn verklein-programma doet raar. Maar... heb een website van Jille (die probeer ik bij te houden, maar staan alleen nog foto's op van week 1) Willen jullie een kijkje nemen? Ga dan naar: jillefaasse.groeimee.nl
Voor mensen die nieuwsgierig zijn naar onze babykamer: http://www.stoepkrijt.com/index.php?page=fotoalbum_klussen.html
Wat een mooie babykamer, erg origineel thema trouwens lief al die kleine schoentjes in de vensterbank @Baylee; heel veel sterkte
@noa : mooie kamer hoor ! @baylee : sterkte meis ....denk je ook wel een klein beetje om jezelf en je beebje ? klinkt een beetje vreemd nu maar is wel belangrijk .... @jsztd : ben je lekker aan het genieten ? of ben je nog druk bezig ....ik ben niuewsgierig !
Gek hè, hoe je mee kunt leven met elkaar terwijl je elkaar alleen maar via internet kent? Ik heb JsztD net een sms gestuurd met de wens dat alles hopelijk goed is.
Noatje leuk kamertje! Mooi ingericht ook, alles past precies Manon wat zit er al een verschil tussen dag 1/2 en 8! Heerlijk ventje hoor
Dankjewel voor alle complimentjes we zijn ook super blij met ons kamertje....! Ik ben ook benieuwd hoe Jzsdt het doet! Hier zijn trouwens de oefenweeën na 56 uur afgezwakt... pfff @wendy hoe was het bij de VK?
Ik heb nu ook weer last van flinke krampen maar alleen als ik zit, sta of loop. Zodra ik ga liggen trekt het weg. Dan zal het wel niet het echte werk zijn. Mijn buik is wel echt van steen ongeveer! Niet echt lekker dus...
ik ga morgen een foto laten maken van de kleine man bij de fotograaf.....ben zo benieuwd hoe ze dat aanpakken
Hee meiden we zijn weer terug van de vk. Alles was weer perfect. Ons ventje heeft ruimte genoeg, zijn hartslag was goed en er is voldoende vruchtwater. mijn bloeddruk was 128/78 ook goed dus. Ben weer blij
Hee Wen, wat fijn dat alles goed was Ik ben ziek denk ik, tenminste.. ik voel me heel vreemd. Heb het bloedheet, gigantisch veel maagzuur, beetje duizelig enz en gewoon niet helemaal lekker. Baal zo dat ik nu weer alleen thuis zit, pfff..