Hee meiden, Ik heb niks teruggelezen Na het ochtend bezoekje aan mijn meisje, zijn mijn man en ik in slaap gevallen. We werden net op tijd wakker voor het geplande bezoek om 17:00, dan zou ook de kinderarts komen... Komen we om 17:00 in het ziekenhuis, afspraak met de ka verzet naar morgen.. Maar ik heb wel en topbezoekje aan mijn meisje gehad. Ze was echt super wakker. Dus kon ik haar zowel links als rechts aanleggen en heeft ze in totaal 25 ml uit de borst gedronken. Vervolgens was ze nog zo wakker dat er nog met gemak 30 uit de fles achteraan ging Toen we na ruim 1,5 uur weggingen sliep mevrouw nog niet Vanavond even lekker bankhangen
Hé, nog steeds geen babies hier? Ik hoop maar voor de meiden die bezig waren/zijn dat ze al lekker met hun beebje liggen te genieten. Och Sybje, wát een poepie zeg... Chebu, heb ik ff iets gemist of klopt het dat we nog geen foto's van jouw mannetje gezien hebben? Kleinwonder, sterkte meid. Kan een dextrootje ofzo niet helpen? Ohhhhhhhhhh Tipp wat een goed bericht! Super! Nou, wat zal jij vannacht lekker slapen na dit geweldige bezoek! Vanochtend bij de VK geweest, helaas is bloeddruk toch nog steeds een beetje aan het stijgen. Het zit nu nog net op de grens (onderdruk 90) en m'n urine was schoon, maar ik moet wel maandag weer extra komen voor bloeddrukmeting en urine. Aan de ene kant heb ik er een beetje de smoor over in dat het nu op het laatste moment toch niet goed lijkt te gaan met m'n nieren, aan de andere kant ben ik superdankbaar dat ik al zo enorm ver in de zwangerschap ben gekomen met de diagnose die ik aan het begin gekregen heb (nierziekte). Zijn pukkeltjes idd een voorteken van een naderende bevalling? Hmmm wellicht ga ik dan toch niet twee weken overtijd lopen zoals ik steeds dacht... Zit ineens weer onder de pukkels! Had gisteravond, vannacht en vanochtend ook behoorlijke darmproblemen, schijnt ook een voorteken te kunnen zijn, maar inmiddels is alles weer rustig en voel ik me weer kiplekker. Dus ik ga toch nog maar uit van de statistieken: overtijd lopen.
he bah margreet, balen van je bloeddruk. Maar inderdaad, je hebt het al heel ver gebracht Enne.. ik ga inderdaad lekker slapen vannacht
AAhh meissie! Ik kan me voorstellen dat je dan baalt als je alleen bent.... Beterschap meid en een dikke knuffel!
*** INBRAAK *** Ik wist het! Ik zou pas van het weekend op internet kijken maar 'moest' echt vanavond kijken! En ja.. je bent bezig of al bevallen (dat laatste hoop ik voor je anders ben je al ERG lang bezig). Toi, toi, toi en ik hoop snel te mogen lezen hoe je kleine man heet! liefs, Elle (augustus mama) vanuit Costa Adeja, Tenerife (SP) PS: alle andere aanstaande mama's: SUCCES! *** UITBRAAK ***
@tipp: super zeg! komt helemaal goed bij jullie @JsztD: is de kleine kerel al geboren? @kleinwonder: beterschap meis, doe rustig aan! @margreet: balen van je bloeddruk, maar inderdaad je bent ver gekomen
Meiden volgens mij hebben we nog hoop haha. We zaten er een beetje langs met vollemaan Het was net op het journaal dat het vanavond vollemaan is We hebben dus nog kansen
Dames; Ik lees dat het vanavond pas volle maan is @ wendy tegelijk gepost .... Trouwens ik doe vanavond niet mee al heb ik wel weer oefenweeën morgen na 16.00 mag hij
Hopelijk heeft ze gewoon een prachtig mannetje in haar armen liggen en is ze dus heerlijk aan het genieten..
hoi meiden, Na een tijdje weg te zijn geweest ben ik er weer. Ik ben gelukkig weer thuid en nu gaat het veel beter met mij. Vorige week was de kraamhulp net 1 dag weg en ik werd enorm ziek. Ik kon niet meer op mijn benen blijven staan en kreeg hele hoge koorst. Wij de huisarts gebeld en die heeft gelijk het ziekenhuis gebeld en ik moest gelijk komen. Ik had namelijk bijna 41 graden koorts, ik was heel licht in mijn hoofd en kon niet blijven staan. Ze dachten aan baarmoeder ontstekking maar dat bleek gelukkig mee te vallen, dus mocht ik vrijdagavond gewoon naar huis. Ik moest zaterdagochtend terug komen en toen voelde ik al dat mijn borst zeer deed. Ik kwam in het ziekenhuis en mijn bloedwaardes bleken hoger te zijn geworden, ik had dus een ontstekking in mijn lichaam. Aangezien ik de ziekte van crohn heb was dit gelijk een alarm bel voor de artsen. Het bleek dus van mijn borst af te komen en ik had dus borstontstekking. Normaal is dat een plek in de borst of twee plekken maar bij mij was het helaas de hele borst. Vandaar dat ik moest blijven en gelijk een infuus met antibiotica kreeg, ivm de crohn moest ik ook blijven omdat mijn bloedwaardes dan goed in de gaten gehouden moeten worden. Lisa mocht gelijk bij mij komen omdat ik eigenlijk nog in mijn kraamperiode zat, ook het ziekenfonds deed hier niet moeilijk over. Dinsdag mocht ik gelukkig naar huis en nu kunnen wij nog een paar dagen genieten met zijn vieren. Maandag moet mijn man weer gaan werken en is de kraamperiode helaas echt afgelopen. 1 voordeel van de borstontsteking, ik heb mijn eigen kleren al weer aan omdat ik toch de nodige kilo´s ben kwijt geraakt ivm de koorst. Ik ga nu even bij lezen hier op het forum, voor alle nieuwe moeders, Van harte gefeliciteerd met jullie mooie wonders, knuffel conny
jeetje conny... Voel je je nu weer beter? Ik hoop inderdaad ook dat JsztD gewoon aan het genieten is en dat er niks ergs is