Danili gefeliciteerd met je dochter! Ik ga maar eens naar bed.... Misschien hebben we morgen meer nieuws. Duurt nu toch wel lang bij JsztD.
Truste meiden! Morgen horen we wel van JstzD, die is hopelijk in de zevende hemel met dr ventje! Lief van ons dat we zo bezorgt zijn he, terwijl we elkaar alleen vanaf het forum kennen!
danili gefeliciteerd met jullie dochter! hihihi de meiden zijn overduidelijk in de meerderheid! Meiden, ik ga lekker naar bed. Truste, knuffels! En succes met de volle maan
Danili van harte met Lenna! Ik ga ook naar bed. Mocht ik iets van JzstD horen dan horen jullie het zsm (Chebu jij hebt m'n nummer, als jij iets hoort... sms mij dan ook?) Trusten!
Weltrusten! Ik ga ook naar bed! Inderdaad morgenvroeg gelijk maar even weer kijken. Doeg meiden, slaap lekker!
**inbraak** net uit bed ...ff goed turen....tikken zonder me lenzen in is niet me ding...grrr **dag lieffe smeppies, om 20 uur na 1,5 uur persen en een knip is onze dochter Kick geboren! Weeen in rug en benen waren wel iets te veel genot. tot morgen, truste** sms van go4baby \/ =D> **uitbraak**
Ik lees net op JsztD´s hyve een felicitatiekrabbel, dus haar ventje is er Weet niet of ze morgenochtend zelf de naam komt vertellen, ik hou m´n mond nog even voor het geval dat (haha, zal nu toch een stuk beter slapen straks)
Go4baby Gefeliciteeerd met Kick! En JsztD haar ventje is er dus gelukkig ook!? Superr! Wat hier gaande is weet ik niet, maar het voelt niet lekker. Constant een ongesteldheidsgevoel, krampen die doortrekken van mijn rug naar mijn buik en benen. Pff.. Lig maar te draaien en draaien in bed. Duik nu maar even onder de douche, even kijken of het afzakt en dan weer proberen te slapen. Tot morgen! Trusten allemaal xx (Alhoewel, jullie slapen waarschijnlijk allemaal al )
JsztD gefeliciteerd meissie! Hoef niet eens zelf meer te bevallen maar de tranen zijn er hoor haha! geniet ervan lieverd!
@danili & G4baby Gefeliciteerd met jullie meiden! Ben benieuwd naar het nieuws over Jzstd! Teves zijn ze gisteren begonnen het nichtje van mijn man in te leiden, ze wist tot 23 weken niet dat ze zwanger was en was nu al 16 dagen over tijd... wij vermoeden dat ze veel minder ver was... zeker nu et inleiden tot zover wij gehoord hebben nog geen resultaat heeft gehad...
***Inbraak*** Ik zit sinds gister al mee te lezen of er iets bekend is van JsztD....... Wat leeft zo'n heel forum mee he Maar zie dat ze is bevallen inmiddels! Leuk! GEFELICITEERD MEID! Toch blijf ik jullie nog ff stalken tot ik een bericht van haarzelf heb gezien, hoop niet dat jullie het erg vinden...ik lees alleen mee verder Iedereen die is bevallen: gefeliciteerd natuurlijk! En iedereen die nog mag; suc6! ***uitbraak***
hahah doet even mee ik heb ook steeds dit topic zitten volgen ben keiblij voor haar, ik blijf ook nog even meelezen om van haar te horen en dan breek ik definitief weer uit naar de april mama's En iedereen die nog moet bevallen veel kracht toegewenst!
Ik heb er geen problemen mee hoor... Ik duik weer ff voor een uurtje me bedje in... hier is het gerommel weer van start ... mr je mag komen hoor