Dus nog geen rechtstreeks nieuws van JsztD. Maar toch gefeliciteerd nav je hyves! Ik ben zo benieuwd hoe het met je is! Hier wederom niets aan het handje. Ik dacht vannacht nog, dfe kans dat ik een weerwolf word is groter dan dat ik ga bevallen met volle maan! Maar ik ga zo naar de vk. Ik hoop dat ze iets wil doen! Hoe zou het met Baylee zijn...
Go4Baby: Van harte gefeliciteerd met jullie DOCHTER!!! Wat een bijzondere naam, nog nooit eerder gehoord! JsztD: Ook al hebben we nog niks van jou gehoord, toch wil ik je alvast onwijs feliciteren met de geboorte van je ZOON!!! Ben heel erg benieuwd welke naam je wondertje heeft gekregen. Ik ben blij voor jou dat je hem lekker bij je hebt nu. Kleinwonder: Aan het knoeien meid? Hihi. Hoe gaat het nu? Heeft het vannacht nog doorgezet of heb je alsnog lekker kunnen slapen? Dat de jouwe eerder komt dan de uitgerekende datum, ga ik steeds zekerder weten. Enneh, inbraken zijn altijd wel gezellig hoor!
************Buddynieuws********************* Baylee's boy is onderweg, ze wordt vandaag ingeleid. Ze heeft 2 cm ontsluiting en wordt zo naar de verloskamer gebracht en dan worden haar vliezen gebroken. IK hou jullie op de hoogte **************einde buddynieuws***************
Wat spannend voor Baylee! Ik ben benieuwd hoe het gaat. Nu moet ik helemaal mijn pc in de gaten houden vandaag. Ik vraag zo wel even om een ctg bij de vk, dan kan ik even over de afdeling succes roepen
Go4Baby, gefeliciteerd met jullie Dochter JsztD, gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. allebei Lekker genieten nu
Bea, dat gaat niet, de ctg's krijg je op een ander gedeelte van die afdeling. wel jammer anders was ik wel even met je meegegaan. Spannend, ik heb gelijk helemaal de kriebels ....
Maar je loopt er wel eerst langs. De vk kamers zijn links en de ctg kamers rechts... Je mag alleen die deur niet open doen! Das dan weer een beetje jammer... Dan moet ik toch maar gewoon gaan bevallen vandaag. Dan mag het!
Go4Baby: van harte met je meisje! JsztD: lang gewacht, maar toch gekomen! Wat heerlijk dat je zoontje er eindelijk is! Wat fijn voor baylee dat ze nu toch een handje geholpen wordt; ze was er verschrikkelijk aan toe! Hier nog steeds niets aan de hand...
hallo! gefeliciteerd met alle baby's! wat een hoop meisjes tot nu toe he! die zijn dus toch wat sneller dan de jongens kennelijk! ben benieuwd of de volle maan heeft gewerkt of dat het toch echt een fabeltje is.... hier is er in ieder geval nog niets aan de hand (helaas!) succes allemaal he! groetjes zonnetje
Spannend baylee... Go4baby gefeliciteerd met Kick! Las ik nou in het voorbijgaan goed nieuws over JsztD? Zo weer naar mijn meisje, dan boodschappen doen. Vervolgens een gesprek met de kinderarts, dan mijn man zijn kado bij de borduurshop ophalen. Dus... jullie zien mij pas eind van de dag weer.... San hou jij me op de hoogte over spannende dingen?
Jeetje zeg, er zijn weer wat beebs geboren! Danili: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! G4B: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! JsztD: GEFELICITEERD MET JE ZOON MEID! Hopelijk is alles goed gegaan! En voor Baylee heel veel succes gewenst vandaag. @bea: jij ook meid, zorg dat je ff goed voor jezelf opkomt he! Kersje heeft vandaag haar uitgerekende datum behaald, 40 weken! Geen idee of ik daar nou blij mee ben of niet... Anyway, we doen gewoon alsof er niets aan de hand is en gaan weer lekker op stap vandaag. Elke dag eropuit is de beste remedie om het constante denken aan wanneer ukkie zich aandient te verdrukken lijkt me Iedereen een fijne dag, tot later!
Goede morgen danili & G4baby : Gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet ervan. Baylee: Spannend hoor, hopelijk kun je snel van je kleintje gaan genieten. groetjes MarielleB
Ik heb net nog een sms van Baylee gehad en haar vliezen zijn nu gebroken. Ze vond het maar een raar gevoel maar dat kan ik me goed voorstellen! Ze gaan haar zo aan het infuus leggen. Ik hoop dat het snel gaat voor haar! Geen record van Uk verbreken
**************BUDDYNIEUWS****************: JsztD is na een zware bevalling van 18 uur, gisteren 13 november om 21:00 uur bevallen van een kerngezonde zoon! Zijn naam is KAY en hij weegt 3615 gram en is 52 cm. Hij doet het supergoed! . Ze is bevallen dmv een keizersnede omdat een andere wijze helaas niet mogelijk was Lievie, GENIETEN nu! Genieten van je mannetje en goed herstellen lieverd! Heel erg gefeliciteerd!
Yeah! Goed zo JsztD! Nogmaals gefeliciteerd! En raar maar waar, ik vind de naam Kay wel bij je passen, ook al weet ik je echte naam niet... Herstelse van de keizersnee en inderdaad, genieten nu!
@Jzstd: gefeliciteerd met jullie zoon! @Baylee: Wat zal die blij zijn, gun het haar ontzettend! Dat is gek, het bovenste gedeelte van mijn baarmoeder spant zich elke keer aan =hard en het onderste gedeelte niet echt...