mijn broer heeft allerlei series voor mij downgeload en op dvd gezet! joepie! die neemt mijn vader mee als ie komt..
wel leuk trouwens dat je vader mee gaat voor een echo! de mijne niet hoor, haha, mn moeder wel natuurlijk.
Hallo dames. Hmmz 14 pagina's haha ik heb er 4 gelezen en toen was ik het wel weer even zat. Bramtim, Ik hou net als de vk goede hoop hoor. Leuke zo die testen Saar haha. Ik durf het ook eigenlijk niet zo goed hoor. Mijn Gyn zei wel dat het niet mocht maar dat kwam omdat ik drie dagen na mijn laatste test vorige week nog een test deed en hij was niet donkerder. Ik werd er een beetje onzeker over. Hier komt nu net nu ik aan het tikken ben eindelijk de zon door. Het is droog . En dat eind van de dag natuurlijk.
ja is wel speciaal he! mijn moeder gaat ook zo vaak als ze kan mee, maar mijn vader en ik hebben zo'n goede band, die vindt dat hartstikke speciaal!
@Mimi is in tha house! lekker gestudeerd vandaag? tja als het je onzeker maakt kun je beter niet testen he!
nou das fijn om te horen Saartje! das idd heel speciaal en koester het maar! hey Mimi: leuk dat je er ook bent! hier schijnt t zonnetje ook, eindelijk!