November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @Bea; lekker rustig aan doen, lekker even relaxen, is toch het enige wat je kan doen nu! Succes!

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @kleinwonder: als jij je beter voelt met je vriend thuis moet je zeker bellen! is helemaal niet raar

3. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    lekker puhhh ;) haha

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Chebu: wat een lekker ventje!

@danili: mooi prinsesje hoor!

@Kleinwonder: ik zou gewoon ff lekker bellen en overleggen... ;)

Wie was er nu zo goed in bevallingsdatums gokken?

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @noatje: volgens mij was dat kersje! die was steeds aan het verkondigen wanneer iedereen zou bevallen :)
    had ze het bij mij wel fout ;)

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hier gaat het wel goed hoor. Ik blijf lekker bezig, afwachten heeft ook geen zin ;) voor het zelfde geld blijft hij zitten tot 42 weken :confused: haha

Vannacht wat gerommel en 2 samentrekkende buiken. Maar nu is het weer rustig.

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meissie!
    Tuurlijk is het niet raar als je je vriend belt. Ik kan me voostellen dat je dit graag met iemand wilt delen. Tja je stond dus ook echt voor een moeilijk keuze. En groningen en het versnellen van een eventuele bevalling. Kan me voorstellen dat ie keuze niet makkelijk was. Als ik iets voor je kan doen laat het me dan weten oke?

8. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Bea, kunnen ze je niet naar een ander ziekenhuis sturen voor de echo. We hebben hier toch 2 ziekenhuizen, desnoods ga je naar zwijndrecht ?
    Ik snap je onzekerheid....

9. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Er is heel veel geschreven dus ga niet overal op reageren. Maar wel op het meeste 9hoop ik) de rest ben ik gewoon vergeten.

@Jstdz, jemig meid het zat je niet mee, maar die kleine heb je in je handen GEFELICITEERD en nu genieten (en dat is een bevel :))
    @Go4baby Gefeliciteerd!
    @Beartice, dat is echt balen. Nou weet ik wel dat een zware baby niet persee een moeilijkere bevalling hoeft te zijn hoor Maar ik kan me voorstellen dat je hier een beetje gek van wordt. *knuf*.
    @Baylee, Succes bijna je wondertje in je handen!
    @Kleinwonder, gewoon bellen! Enne heb je gedacht om zelf te voelen (bloos). Je kan zelf redelijk goed voelen of je bmh al verweekt is of niet (als ie niet te ver weg ligt). Voor wie het niet wil lezen nu stoppen! Maar vingers erin en als je een soort hardere pruillip voelt is er niks aan de hand. anders is het helemaal zacht en (open). Misschien wel moeilijk als je nooit eerder gevoeld hebt, nu weet je het verschil niet. maar het is te proberen.

Da was hem geloof ik, op naar de volgende ov baby's!

Met Sterre is hier alles goed en met mij gaat het steeds ietsie beter. Mijn moeder is er vandaag om tycho bezig te houden Heerlijk!

Jooze

10. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @Jooze; Wist ik niet joh dat je dat ook zelf kan doen! Okeeeeej we gaan het zelfonderzoek doen hahaha!
    Maar niet nu, ff boodschappies doen en moest nog nog een urine test doen dusja gaan we ook maar ff doen.

Doeg!

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Bea, ook van mij een dikke knuf voor jou!

Kleinwonder, als je onzeker blijft, zou ik ook bellen. En het is zeker geen optie om je vk te vragen om alsnog even te kijken als ze een kwartiertje over heeft vandaag? Omdat je pas na het gesprek dat gerommel kreeg... Dan weet je in elk geval waar je aan toe bent. Sneu voor je dat het net samenvalt met het weekendje Groningen waar je je zo op hebt verheugd.

Sybje, ja, gekke fotograaf... Zoiets moet hij toch weten? :(

Danili, ook al zo'n mooi meisje! Wat lijken babytjes toch lief als ze slapen he?

Kersje had volgens mij ook bij mij voorspelt dat ik eerder dan 22 nov. zou bevallen. Dan moet ik wel opschieten, want ik voel nog steeds niks... Nog 8 daagjes...

Enneh, mocht het zover bij mij zijn, ik ga echt niet zelf voelen! Hihi, lijkt me doodeng. Wie weet wat je allemaal voor raars tegenkomt...

12. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Jootje hihihihi
    Misschien wel een idee dat zelfonderzoek, mocht die verweekt zijn misschien tijd voor een goede vrijpartij... want in sperma zat toch hormoon die hielp na het verweken? :p

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Zelf voelen... Tja dan moet je toch wel vergelijking hebben lijkt me. Ik zou nu echt niet weten hoe het moet voelen hihi.

Ik ga maar eens boodschappen doen. Het bad was wel lekker maar zoek toch nog wat afleiding.

14. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Haha... voor raars tegen komt?! Dat kunnen toch alleen zaken zijn die je er zelf eerder hebt achtergelaten! Weet niet of je nog wat kwijt bent op het moment?...

15. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hahaha nou moet ik toch even heel hard lachen hoor :)

16. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Ohh mensen,

Over het zelf voelen hoop niet dat ik te veel opschudding heb veroorzaakt. Want wat al gezegd wordt het is nogal moeilijk als je niet eerder wat gevoeld hebt zeg maar (geen vergelijkingsmateriaal hebt). En niet eens iedereen kan er echt zelf bij...

Jooze

17. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Haha, ben niks kwijt daaronder hoor... Maar ik bedoelde het meer van dat het me een beetje eng lijkt. Straks lig je te voelen terwijl je denkt dat je voorweeen hebt, bijv, kom je opeens een hoofdje tegen en blijkt dat je kindje er al bijna is! Het zal wel heel sterkt zijn, maar bijvoorbeeld dan he? Nou ja, ik ben een beetje vaag aan het praten... Het lijkt me in elk geval een beetje creepy...

18. Niet meer actief

Hahaha.. Nou meiden, ik ben niets raars tegengekomen ;)
    Ik voel in ieder geval geen harde pruillip :) hahaha, het is allemaal zacht daarbinnen.
    Ach, ik zie het wel. De krampen blijven in ieder geval aanwezig en zitten ook lekker in mn bovenbenen. Pff.

Vriend kan elk moment thuis komen, niet zozeer omdat ik verwacht dat de bevalling begint maar gewoon omdat ik me ook echt ziek voel.

Bea: Ik zat ook al te denken, is er geen ander ziekenhuis waar je heen kan? Ik vind het echt absurd dat ze je nu al zo lang in onzekerheid laten.

Maar ik snap het niet zo goed wat volgens die VK het probleem is? Mijn moeder is ook een klein vrouwtje (1 meter 60) en heeft 2 keer een 10 ponder en 1x een 8 ponder zonder problemen op de wereld gezet en mijn verloskundige vertelde ook dat grote niets te maken heeft met de bevalling. (Ik was namelijk in het begin echt bang dat ik een megababy zou krijgen en dat dat nooit zou lukken)

Het enige wat er echt toe doet zijn jou bekken en eventueel het hoofdje van de baby.

Je hoort overal zoveel verschillende verhalen, snap er soms echt helemaal niets meer van.

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    By the way: Ik geef mezelf even een heel groot applaus.
    Deze anti-schoonmaak-wonder heeft het hele huis eindelijk schoon! Heb zes dagen over de grote schoonmaak gedaan, terwijl ik een bloedhekel heb aan poetsen en soppen. Elke dag 1 of 2 vertrekken.
    Nog even 2 wasmachines draaien, vandaag of morgen even boodschappen doen, en dan genieten van mijn rust!
    Elke dag even eten koken, afwassen en stofzuigen en mijn taken zitten erop totdat de baby er is.
    Ben helemaal happy, er valt een hele last van mijn schouders af. En heb ook nog eens alles alleen gedaan, incl. dweilen e.d. Ben trots en blij!

Deel Deze Pagina